Walkyrje Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Seriøst. Installerte gears of war 4 disken i offline mode for at det skulle gå fortere. Gjekk så online for og kjøre oppdatering. 47 gb uppdate. Kan vel ikke stemme. Virker som den laster ned hele spillet fra marketplace. Spillet er 90GB stort totalt med alle patchene. Enkelte utviklere har gått helt bananas når det gjelder filstørrelser. Halo 5 er 98GB stort nå. Jeg tror også at Xbox vil imponere stort i år. Dem har alt å bevise i år og om dem ikke gir full fart nå så er det noe alvorlig galt en plass hos Microsoft. Dem skal vise verdens kraftigste spill konsoll. Forhåpentligvis kommer det nyheter rundt VR løsningen Scorpio vil ha også. Krysser fingrene for at det er et samarbeid mellom Microsoft og Oculus med en ny AR/VR brille som også vil virke på PC med Windows 10. Demonstrasjon av hvor mye bedre ytelse og oppløsning eldre som nye spill vil få på Scorpio. Ekte 4K i det meste av eldre som nye spill. Og forhåpentligvis så har dem noen eksklusive å vise i full 4K pupp på deres nye konsoll. E3 blir spennende i år. Jeg er enig i at Xbox har mye å bevise. Nå har Phil Spencer sagt at de ikke ønsker å annonsere spill for lenge i forveien, men jeg håper at vi får et innblikk i hva som kommer etter Crackdown 3, Forza Motorsport 7, State of Decay 2 og Sea of Thieves. Den umiddelbare lineupen ser brukbar ut, men bortsett fra de sikre kortene Halo 6 og Forza Horizon 4 vet vi lite om hva som kommer i 2018. Jeg håper vi får se noen overraskende annonseringer i år. Hallelulia da tar det noen dager med nedlasting med det mega supre bredbåndet eidsiva klarer og levere her oppe Btw. Noen som har testa Halo wars 2 ? er det bra tenkte da på singleplayer. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Seriøst. Installerte gears of war 4 disken i offline mode for at det skulle gå fortere. Gjekk så online for og kjøre oppdatering. 47 gb uppdate. Kan vel ikke stemme. Virker som den laster ned hele spillet fra marketplace. Spillet er 90GB stort totalt med alle patchene. Enkelte utviklere har gått helt bananas når det gjelder filstørrelser. Halo 5 er 98GB stort nå. Jeg tror også at Xbox vil imponere stort i år. Dem har alt å bevise i år og om dem ikke gir full fart nå så er det noe alvorlig galt en plass hos Microsoft. Dem skal vise verdens kraftigste spill konsoll. Forhåpentligvis kommer det nyheter rundt VR løsningen Scorpio vil ha også. Krysser fingrene for at det er et samarbeid mellom Microsoft og Oculus med en ny AR/VR brille som også vil virke på PC med Windows 10. Demonstrasjon av hvor mye bedre ytelse og oppløsning eldre som nye spill vil få på Scorpio. Ekte 4K i det meste av eldre som nye spill. Og forhåpentligvis så har dem noen eksklusive å vise i full 4K pupp på deres nye konsoll. E3 blir spennende i år. Jeg er enig i at Xbox har mye å bevise. Nå har Phil Spencer sagt at de ikke ønsker å annonsere spill for lenge i forveien, men jeg håper at vi får et innblikk i hva som kommer etter Crackdown 3, Forza Motorsport 7, State of Decay 2 og Sea of Thieves. Den umiddelbare lineupen ser brukbar ut, men bortsett fra de sikre kortene Halo 6 og Forza Horizon 4 vet vi lite om hva som kommer i 2018. Jeg håper vi får se noen overraskende annonseringer i år. Hallelulia da tar det noen dager med nedlasting med det mega supre bredbåndet eidsiva klarer og levere her oppe Btw. Noen som har testa Halo wars 2 ? er det bra tenkte da på singleplayer. Har Halo wars 2 men har fått somla meg til å spille det ennå dessverre. Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Seriøst. Installerte gears of war 4 disken i offline mode for at det skulle gå fortere. Gjekk så online for og kjøre oppdatering. 47 gb uppdate. Kan vel ikke stemme. Virker som den laster ned hele spillet fra marketplace. Spillet er 90GB stort totalt med alle patchene. Enkelte utviklere har gått helt bananas når det gjelder filstørrelser. Halo 5 er 98GB stort nå. Jeg tror også at Xbox vil imponere stort i år. Dem har alt å bevise i år og om dem ikke gir full fart nå så er det noe alvorlig galt en plass hos Microsoft. Dem skal vise verdens kraftigste spill konsoll. Forhåpentligvis kommer det nyheter rundt VR løsningen Scorpio vil ha også. Krysser fingrene for at det er et samarbeid mellom Microsoft og Oculus med en ny AR/VR brille som også vil virke på PC med Windows 10. Demonstrasjon av hvor mye bedre ytelse og oppløsning eldre som nye spill vil få på Scorpio. Ekte 4K i det meste av eldre som nye spill. Og forhåpentligvis så har dem noen eksklusive å vise i full 4K pupp på deres nye konsoll. E3 blir spennende i år. Jeg er enig i at Xbox har mye å bevise. Nå har Phil Spencer sagt at de ikke ønsker å annonsere spill for lenge i forveien, men jeg håper at vi får et innblikk i hva som kommer etter Crackdown 3, Forza Motorsport 7, State of Decay 2 og Sea of Thieves. Den umiddelbare lineupen ser brukbar ut, men bortsett fra de sikre kortene Halo 6 og Forza Horizon 4 vet vi lite om hva som kommer i 2018. Jeg håper vi får se noen overraskende annonseringer i år. Hallelulia da tar det noen dager med nedlasting med det mega supre bredbåndet eidsiva klarer og levere her oppe Btw. Noen som har testa Halo wars 2 ? er det bra tenkte da på singleplayer. Har testet det. ca 3-4 timer inn i spillt. bra spill, men hadde nok ikke kjøpt det for fullpris. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Personlig synes jeg HaloWars 2 var greit spill. Virket veldig komplisert og fast-paced RTS i starten for meg, men inntrykket ble litt endre jo mer jeg lærte bedre taktikker og counter-attacke med units. Blitz-mode var morsomt, men etter 100 games og alle kortene ble det litt mindre gøy (ser for meg det blir gøy igjen når de har sluppet alle leaders og sånt). En av de bedre RTS`ene på konsoll for PS4/XB1, men likevel litt for casual av seg. Et spill som kan kjøpes når det kommer på tilbud, hvis man bare er litt glad i RTS. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 (endret) http://imgur.com/kK1OFx9 Jeg fikk plutselig jæææævlig lyst på Forza Horizon 3, og jeg er ikke kjempefan av racing genren Endret 10. mai 2017 av XtaZ 1 Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 http://imgur.com/kK1OFx9 Jeg fikk plutselig jæææævlig lyst på Forza Horizon 3, og jeg er ikke kjempefan av racing genren Om du vil ha den litt billigere: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=95798432&fks=95798432 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 http://imgur.com/kK1OFx9 Jeg fikk plutselig jæææævlig lyst på Forza Horizon 3, og jeg er ikke kjempefan av racing genren Om du vil ha den litt billigere: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=95798432&fks=95798432 https://www.elkjop.no/product/gaming/spill/spill-xbox-one/XONEFORZAH3/forza-horizon-3-xone?scid=Pricecomparison2989 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Noen som vet hvordan jeg får aktivert "Hot Wheels" biler og baner i Forza Horizon 3?Kjøpte Hot Wheels-pakken i går, men når jeg vil spille Hot Wheels er den låst, og det står noe om "spill spillet mer for å bruke denne funksjonen" (?) Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 (endret) Har jeg ikke vært borti. Men så har jeg spilt en del både Forza Horizon 3 standard og Blizzard Mountain. Du ser sikker på at pakken er installert? Sjekk under Game Manage at den faktisk er installert. Endret 11. mai 2017 av Cappo Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Dette er nok mye trolig VR kontrollerene som også vil fungere på Scorpio. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Full keyboard support coming for XB1; Full mouse support to follow På tide!! Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Noen som vet hvordan jeg får aktivert "Hot Wheels" biler og baner i Forza Horizon 3? Kjøpte Hot Wheels-pakken i går, men når jeg vil spille Hot Wheels er den låst, og det står noe om "spill spillet mer for å bruke denne funksjonen" (?) Denne beskjeden får man for eksempel om man ikke har spilt langt nok i singelplayer. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Seriøst. Installerte gears of war 4 disken i offline mode for at det skulle gå fortere. Gjekk så online for og kjøre oppdatering. 47 gb uppdate. Kan vel ikke stemme. Virker som den laster ned hele spillet fra marketplace. Det meste er DLC til multiplayer-delen. En av de største ulempene med Xbox One er at man ikke kan velge bort disse, dersom man ikke vil spille online. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Seriøst. Installerte gears of war 4 disken i offline mode for at det skulle gå fortere. Gjekk så online for og kjøre oppdatering. 47 gb uppdate. Kan vel ikke stemme. Virker som den laster ned hele spillet fra marketplace. Det meste er DLC til multiplayer-delen. En av de største ulempene med Xbox One er at man ikke kan velge bort disse, dersom man ikke vil spille online. Ja er virkelig en ulempe. Spiller ikke så mye online selv. Får nesten aldri tid grunnet kone og unger, jobb. Liker heller og ta meg en økt med single player på xbox one og ps4 på kveldene da det har roa seg i huset 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Seriøst. Installerte gears of war 4 disken i offline mode for at det skulle gå fortere. Gjekk så online for og kjøre oppdatering. 47 gb uppdate. Kan vel ikke stemme. Virker som den laster ned hele spillet fra marketplace. Det meste er DLC til multiplayer-delen. En av de største ulempene med Xbox One er at man ikke kan velge bort disse, dersom man ikke vil spille online. Ja er virkelig en ulempe. Spiller ikke så mye online selv. Får nesten aldri tid grunnet kone og unger, jobb. Liker heller og ta meg en økt med single player på xbox one og ps4 på kveldene da det har roa seg i huset Samme situasjon som jeg er i. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Seriøst. Installerte gears of war 4 disken i offline mode for at det skulle gå fortere. Gjekk så online for og kjøre oppdatering. 47 gb uppdate. Kan vel ikke stemme. Virker som den laster ned hele spillet fra marketplace. Det meste er DLC til multiplayer-delen. En av de største ulempene med Xbox One er at man ikke kan velge bort disse, dersom man ikke vil spille online. Ja er virkelig en ulempe. Spiller ikke så mye online selv. Får nesten aldri tid grunnet kone og unger, jobb. Liker heller og ta meg en økt med single player på xbox one og ps4 på kveldene da det har roa seg i huset Samme situasjon som jeg er i. Bra og høre at jeg ikke er alene Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 That's a first. Fikk PM på Xbox. "You cheat?" i BF1... Hvordan er det mulig å jukse i BF1? Det er jo ikke mulig å installere mods. Er en middelmådig spiller, så skjønner ikke greia... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 That's a first. Fikk PM på Xbox. "You cheat?" i BF1... Hvordan er det mulig å jukse i BF1? Det er jo ikke mulig å installere mods. Er en middelmådig spiller, så skjønner ikke greia... Noen er født dårlig taper ;-) Ta det som et kompliment. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Hehe. Får se det positive i det. Det er ofte jeg tenker i BF1, hvordan i helvete klarte han å se meg... men aldri falt meg inn å sende noen melding om at de jukser. Verste er når en jævel dreper figuren din 7-8 ganger i løpet av en battle. Det koker inni en, men herregud, det er jo bare jeg som ikke er flink nok. Hadde vi spilt på PC, så hadde jeg nok også lurt på om folk jukset. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Man har vel de som spillet med mus og tastatur også, noe som gir de en stor fordel. Men de fleste gangene du blir eid kraftig er det bare en fyr som er jævla god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå