Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner jeg klør litt i fingrene etter å kjøpe XBO til 1770kr..... Men får heller spare dem til Scorpio. Noen ganger så må fornuften vinne. Eller........  :rofl:

 

Det bør jo være mulig å få igjen 1.250,- på finn når Scorpio kommer.

Som om det er verdt det å "leie" en XBO for 500,- er opp til deg. Er jo knapt 100,- pr måned.

Lenke til kommentar

 

 

Det bør jo være mulig å få igjen 1.250,- på finn når Scorpio kommer.

Som om det er verdt det å "leie" en XBO for 500,- er opp til deg. Er jo knapt 100,- pr måned.

 

 

Nei nei nei...nå må ikke du komme her å gi meg ideer!! Kjenner jeg er svak..... :p

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

 

Det bør jo være mulig å få igjen 1.250,- på finn når Scorpio kommer.

Som om det er verdt det å "leie" en XBO for 500,- er opp til deg. Er jo knapt 100,- pr måned.

 

 

Nei nei nei...nå må ikke du komme her å gi meg ideer!! Kjenner jeg er svak..... :p

 

 

Må jo nevne at Forza Horizon 3 koster rundt 390kr enda, så man betaler teknisk sett bare såvidt 1400kr for Xboxen :p Hadde den ikke vært i kun hvitt så hadde jeg ikke nølt med å kjøpe selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til denne prisen vurderer jeg en ekstra XBO til å ha på en annen TV-inngang så jeg slipper å huske å gå i menyen på TV'en og skru av "Gaming mode" og skifte til "Film" om jeg skal se en UHD-BluRay. Men det burde jo heller bli nåværende sin jobb når Scorpio kommer. Scorpio ser unektelig fristende ut. :)

Lenke til kommentar

Den nye Recon kontrolleren til 349kr. Bare noen timer igjen av tilbudet...

 

http://cdon.no/spill/xbox_one_tr%C3%A5dl%C3%B6s_handkontroll_-_recon_special_edition-40123027

OG gratis frakt idag, fredag.

Jeg kjøpte en slik kontroller selv i dette tilbudet. For billig til å la være når vi for tiden gjerne skulle hatt 1 kontroller til.

Så det ble en god deal her i huset.

Lenke til kommentar

 

Den nye Recon kontrolleren til 349kr. Bare noen timer igjen av tilbudet...

 

http://cdon.no/spill/xbox_one_tr%C3%A5dl%C3%B6s_handkontroll_-_recon_special_edition-40123027

Skal du kjøpe den frister den litt LarZen, ;)  ;) den her er mye bedre da :green:  :green:  :green:  :green:

 

 

 

Ja Elite kontrolleren er heftig. Men jeg venter å ser hva som kommer med Scorpio. For alt vi vet så kanskje den følger med siden det skal liksom være en premium maskin. Tviler litt på det egentlig...men da kan jeg heller kjøpe den når Scorpio er i hus.

 

Jeg har klart (så langt) å la være å bestille XBOS til 1770kr... :p 

Lenke til kommentar

Er skeptisk til elite kontrolleren pga dårlig kvalitet? I hvert fall av hva jeg har lest 

 

 

Ja har også lest flere innlegg rundt omkring hvor folk klager på ting som går føyka... 

 

Brukte Play'n'Charge kit med min Elite controller. Så nå er det dårlig kontakt i usb porten der etter en tur i gulvet fra sofa høyde..

 

Må nesten flire litt av meg selv da, når jeg så denne på CDon salget i helgen. Første tanken min var: "Hvem i helvete er det som vil ha en sånn som ikke integreres med kontrolleren?". Tok en liten stund før det gikk opp for meg at den er jo perfekt til nettopp min delvis ødelagte Elite kontroller..  :blush:

 

Benyttet meg også av tilbudet på Recon Special Edition. Normalt skjønner jeg ikke helt hva folk snakker om når de sier den og den kontrolleren er noe dritt. Men når det gjelder XBOS sin medfølgende hvite med bluetooth, så må jeg nesten stemme i. Den knirker og knaker som et 300 år gammelt hus på vidda..

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med å bruke XBone med Altibox dekoder (eventuelt annen dekoder) i HDMI-inngangen?

Fordeler/ulemper?

Enkelt/praktisk å bruke?

Bruker min Xbox One med dekoder fra Canal Digital, og det er helt genialt. Bare å slå på konsollen, så slår TV-en seg på automatisk. Man kan sette opp kanallisten i OneGuide, eller bruke den originale som kommer med dekoderen. Det krever at man har Kinect pga en innebygd sensor, men Xbox One Slim har dette integrert.

Lenke til kommentar

 

 

 

Det bør jo være mulig å få igjen 1.250,- på finn når Scorpio kommer.

Som om det er verdt det å "leie" en XBO for 500,- er opp til deg. Er jo knapt 100,- pr måned.

 

 

Nei nei nei...nå må ikke du komme her å gi meg ideer!! Kjenner jeg er svak..... :p

 

Jo jo jo exe jeg leier xbox av deg 100.kr måneden da, da slipper du å selge den. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...