Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498

Ser frem til PC2, og hvordan FM7 vil se ut på Scorpio. Ting ser pent ut på ps4pro og xbox one s med hdr content, men jeg vil ha den racing tittelen som kjører nativt 4k med hdr på oled'en. Synd ingen har kommet med hdr på pc enda :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vist nummer 1 på gamescore i Norge i følge Microsoft ....

Hmm? Spesielt ...

Da var det krysset av på listen ....

Hvor fant du denne listen? Har spilt svært lite siste året men tror jeg har 230-240k gamerscore

I følge TrueAchievements, som tracker 356 000 gamertags fra Norge så er den med mest gamerscore i Norge passert 500 000.

https://www.trueachievements.com/leaderboard/gamer/gamerscore?trackerid=83561&findgamerid=323953

Samcos 332 568 skulle gi en topp 10 plassering

Sikker på at det ikke er topp 1%, det har jeg også fått fra Microsoft en gang i tiden.

Lenke til kommentar

Har noen av dere prøvd å bytte ut de originale kontroller stikkene med slike stikker lagd av aliminium? Kjenner at plaststikkene mine begynner bli veldig slitt og at de "gnager" når jeg beveger de.

Til oppdatering så tok jeg bestilte disse aliminiumstikkene for å prøve lykken, og dæven var det en stor oppgradering fra de gamle ja! Gnagingen fra de gamle stikkene forsvant med en gang og regner med at disse ikke vil bli slitt ut da de er av metall. Det er litt uvant å ikke ha gummien som er på originalstikkene lengre, men ikke ubehagelig på noen måte. Anbefales!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...