Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja jeg håper at E3 blir bra i år med flere overraskelser med spennende eksklusive spill. Men jeg er like spent på å se hvordan Scorpio blir...for om den klarer å levere penere spill en PS4Pro så blir den kjøpt og alt av multiplatorm spill blir spilt på den isteden for min del.

Lenke til kommentar

Ja den er på papiret kraftigere. Men hvor stor forskjell gjenstår jo å se. Hvordan vil utviklere prioritere? For min del som sitter nærme TV. Så blir det et umiddelbart kjøp om oppløsningen blir høyere. Jo nærmere 2160p enten det er native eller oppskalert jo bedre.

Håper det kommer noe info snart :)

Lenke til kommentar

Ja jeg håper at E3 blir bra i år med flere overraskelser med spennende eksklusive spill. Men jeg er like spent på å se hvordan Scorpio blir...for om den klarer å levere penere spill en PS4Pro så blir den kjøpt og alt av multiplatorm spill blir spilt på den isteden for min del.

Selvfølgelig klarer den å levere penere spill en PS4Pro, det sier seg jo selv, er bare å se på specsa. :p

Lurer på åsen halo ser ut på  Scorpio,  en hva Halo hadde sett ut på en råååå spille pc da. det beste av det beste.

Lenke til kommentar

http://www.gamezone.com/news/rumor-news-on-project-scorpio-specs-and-a-forza-7-reveal-coming-next-week-3452326

Blir sykt spennde nå altså , Har funnet mitt grafikk punkt i live , Trenger seriøst ikke bedre grafikk enn horizon på native 4k på ps4 pro , d ser helt vanvittig ut. Om scorpio leverer bedre enn d , nei da vet ikke jeg altså :D #Good time to be a gamer :D Vært kult om microsoft kunne ha laget et skikkelig stort open world spill, nærmere witcher å horizon :).

Lenke til kommentar

http://www.gamezone.com/news/rumor-news-on-project-scorpio-specs-and-a-forza-7-reveal-coming-next-week-3452326

Blir sykt spennde nå altså , Har funnet mitt grafikk punkt i live , Trenger seriøst ikke bedre grafikk enn horizon på native 4k på ps4 pro , d ser helt vanvittig ut. Om scorpio leverer bedre enn d , nei da vet ikke jeg altså :D #Good time to be a gamer :D Vært kult om microsoft kunne ha laget et skikkelig stort open world spill, nærmere witcher å horizon :).

Er ikke fan boy av xbox eller ps4 eller nintendo er nøytral der, men  scorpio blir mye bedre en ps4 pro da. tenk å se 

Halo: Combat Evolved i scorpio da. :love:
Lenke til kommentar

Native 4k? Checkerboard 4k er vel litt mer presist. Men det ser lekkert ut, så da kan man bare drømme om ytelsen vi kan oppleve på Scorpio! :o

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Håper Destiny 2 tar nytte av scorpio, gjør vel sikkert det siden det også kommer til PC.

men noen som vet hvordan det blir med 4K output på boxen, vil den ta seg av alt og bare sende til Tv med hdmi, så hvis man har en 4K skjerm så er det good?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...