LarZen Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Elkjøp har tilbud på Xbox One S 500Gb til 1888kr frem til kl 23:59 https://www.elkjop.no/product/gaming/spillkonsoll/XONES500GBMIN/xbox-one-s-500-gb-minecraft-spillpakke-hvit Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 29. mars 2017 Del Skrevet 29. mars 2017 Fant en Xbox One + Kinect pakke (den aller første utgaven) til kr. 999,- på ryddesjau hos Expert :-pGrei pris for en konsoll nr 2 :-p Er vel billigste jeg har sett konsollen i butikk. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Star Wars Battlefront 2 officially announced http://www.polygon.com/2017/3/29/15113292/star-wars-battlefront-2-ea-celebration Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Skal bli spennende å se om ryktene som sprer seg nå stemmer.. At vi vil få Scorpio nyheter til uka. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 De må gjøre noe snart, fordi det er ikke mye som skjer med Xbox for tiden. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Ja jeg håper at E3 blir bra i år med flere overraskelser med spennende eksklusive spill. Men jeg er like spent på å se hvordan Scorpio blir...for om den klarer å levere penere spill en PS4Pro så blir den kjøpt og alt av multiplatorm spill blir spilt på den isteden for min del. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Selvfølgelig klarer den å levere penere spill en PS4Pro, det sier seg jo selv, er bare å se på specsa. 3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Ja den er på papiret kraftigere. Men hvor stor forskjell gjenstår jo å se. Hvordan vil utviklere prioritere? For min del som sitter nærme TV. Så blir det et umiddelbart kjøp om oppløsningen blir høyere. Jo nærmere 2160p enten det er native eller oppskalert jo bedre. Håper det kommer noe info snart Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Ja jeg håper at E3 blir bra i år med flere overraskelser med spennende eksklusive spill. Men jeg er like spent på å se hvordan Scorpio blir...for om den klarer å levere penere spill en PS4Pro så blir den kjøpt og alt av multiplatorm spill blir spilt på den isteden for min del. Selvfølgelig klarer den å levere penere spill en PS4Pro, det sier seg jo selv, er bare å se på specsa. Lurer på åsen halo ser ut på Scorpio, en hva Halo hadde sett ut på en råååå spille pc da. det beste av det beste. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 http://www.gamezone.com/news/rumor-news-on-project-scorpio-specs-and-a-forza-7-reveal-coming-next-week-3452326 Blir sykt spennde nå altså , Har funnet mitt grafikk punkt i live , Trenger seriøst ikke bedre grafikk enn horizon på native 4k på ps4 pro , d ser helt vanvittig ut. Om scorpio leverer bedre enn d , nei da vet ikke jeg altså #Good time to be a gamer Vært kult om microsoft kunne ha laget et skikkelig stort open world spill, nærmere witcher å horizon . Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 http://www.gamezone.com/news/rumor-news-on-project-scorpio-specs-and-a-forza-7-reveal-coming-next-week-3452326 Blir sykt spennde nå altså , Har funnet mitt grafikk punkt i live , Trenger seriøst ikke bedre grafikk enn horizon på native 4k på ps4 pro , d ser helt vanvittig ut. Om scorpio leverer bedre enn d , nei da vet ikke jeg altså #Good time to be a gamer Vært kult om microsoft kunne ha laget et skikkelig stort open world spill, nærmere witcher å horizon . Er ikke fan boy av xbox eller ps4 eller nintendo er nøytral der, men scorpio blir mye bedre en ps4 pro da. tenk å se Halo: Combat Evolved i scorpio da. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 http://www.gamezone.com/news/rumor-news-on-project-scorpio-specs-and-a-forza-7-reveal-coming-next-week-3452326 Blir sykt spennde nå altså , Har funnet mitt grafikk punkt i live , Trenger seriøst ikke bedre grafikk enn horizon på native 4k på ps4 pro , d ser helt vanvittig ut. Om scorpio leverer bedre enn d , nei da vet ikke jeg altså #Good time to be a gamer Vært kult om microsoft kunne ha laget et skikkelig stort open world spill, nærmere witcher å horizon . Native 4k? Checkerboard 4k er vel litt mer presist. Men det ser lekkert ut, så da kan man bare drømme om ytelsen vi kan oppleve på Scorpio! :o Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Håper Destiny 2 tar nytte av scorpio, gjør vel sikkert det siden det også kommer til PC. men noen som vet hvordan det blir med 4K output på boxen, vil den ta seg av alt og bare sende til Tv med hdmi, så hvis man har en 4K skjerm så er det good? Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 (endret) Torsdag kl 15:00 norsk tid kommer Eurogamer sammen med Digital Foundry med xbox scorpio nyheter:) Endret 4. april 2017 av Tommx Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 kl 15:00 norsk tid kommer Eurogamer sammen med Digital Foundry med xbox scorpio nyheter:) link , klokka er 17.00, link ? Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 kl 15:00 norsk tid kommer Eurogamer sammen med Digital Foundry med xbox scorpio nyheter:) link , klokka er 17.00, link ? srry. mente torsdag... ble litt gira.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå