Mala Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Så mye herlig i den linken 1 Lenke til kommentar
Hansiboy Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Noen som har en lur måte så jeg får spilt mass effect andromeda den 21? ( amerikansk release) Mulig kjøpe det på amerikansk marked place? Lenke til kommentar
Hansiboy Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 (endret) . Endret 16. mars 2017 av Hansiboy Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Noen som har en lur måte så jeg får spilt mass effect andromeda den 21? ( amerikansk release) Mulig kjøpe det på amerikansk marked place? tja, som nevnt et par poster opp så kan du prøvespille det nå allerede med ea access. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Var da mye syting over prisen til Scorpio. Vil nok tippe selv mellom 5000 og 7000 kr, men syntes det er greit hvis den er så mye bedre som det spekuleres i. De kommer jo til å fortsette å selge standard Xbox One parallellt. Det er ikke mer penger enn mange bruker på mobiltelefon pr år. Er ganske sikker på at jeg kommer til å kjøpe en, om den så måtte koste 8000,- (men så dyr tror jeg ikke den blir). Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Enig med HulkHaugen.Mircrosoft ved Phil Spencer har jo sagt at Scorpio er siktet inn på et "lite" marked med entusiaster.Da kan man ikke si at "hvis den koster mer enn 5.000,- kjøper jeg den ikke og det blir en flopp".Vel, i mine øyne er du da ikke i entusiastsegmentet Spencer sikter mot.Det er derimot jeg. Og hvis denne maskinen koster 6000+++ og yter deretter, så kjøper jeg den flett.En skal jo være rimelig entusiast for å kjøpe PSVR til nesten 5.000,- (ja, du trenger kamera også).PSVR har jo "lite" bra innhold, og fordrer at du har en PS4 fra før. Og PSVR har gode omsetningstall. Men dette er mye entusiaster, og folk som er villig til å betale en del for denne teknolgien.Så for dere som synes Scorpio blir dyrt. Hopp pent over det steget og kos deg med Xbox One.For oss som er i entusiastsegmentet, må den gjerne koste mye, bare den presterer i forhold til pris.Det er det som er entusiaster.Så nok mas nå om prisen på Scoprio, for den er ikke ment for massemarkedet. (Det har også Phil Spencer ytret, podcast Unlocked #285. 5 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Xbox one s synger på siste vers altså, mass effect ser elendig ut på xbox one. Bruker 4k upscale å HDR, men det ser ikke bra ut, veldig blurry. På tide med scorpio nå venter med det til den kommer 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Venter å spille mass til Scorpio kommer sikkert en 4k patch til den. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Ja det er synd dem ikke har klart å få det over 900p på XBO. Om en vil ha noe bedre grafikk så kan det være greit å vente å håpe en patch vil komme på slutten av året. Hvis en skulle også ha en PS4Pro og ikke vil vente på en Scorpio patch og overlever noen latterlige ansikt og krops animasjoner så er det grei forskjell ifra XBO og opp til PS4Pro.. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Relativt likt det. Synes venstre ser best ut 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Relativt likt det. Synes venstre ser best ut Haha, bra spøk 4 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 (endret) Se på detaljene i den store stenen. Mer på den til venstre. Veldig blast i bildet til høyre Når det er sagt er dette aldri noe jeg ville merket mens jeg spilte. Endret 18. mars 2017 av Benbjo 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 ps4 pro, ser hakket skarpere ut, men ikke noe som retferdigjør prishoppet. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 (endret) Forskjellen blir selvfølgelig større på et 4K TV. Klippet ligger ute på YouTube for dere som har et slikt TV. Men det er nok mange som plutselig ser forskjell og synes det er verdt både det ene og det andre når Project Scorpio lanseres på slutten av året EDIT: Og med HDR så blir det selvfølgelig bare enda bedre. Nvidia har lastet opp en 4K 60fps HDR film som virkelig viser hvor sykt bra Andromedia og forøvrig 4K HDR er. Endret 18. mars 2017 av LarZen Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Bare det å få kalibrert tven kan være gull verdt! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 (endret) Moderatormelding Folkens, Xbox One vs Playstation 4 diskusjoner hører ikke hjemme her. Vennligst bruk eksisterende tråd. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1515652&page=565 Tilbakemelding på moderering tas via PM. Endret 18. mars 2017 av Uderzo 2 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Enig med HulkHaugen. Mircrosoft ved Phil Spencer har jo sagt at Scorpio er siktet inn på et "lite" marked med entusiaster. Da kan man ikke si at "hvis den koster mer enn 5.000,- kjøper jeg den ikke og det blir en flopp". Vel, i mine øyne er du da ikke i entusiastsegmentet Spencer sikter mot. Det er derimot jeg. Og hvis denne maskinen koster 6000+++ og yter deretter, så kjøper jeg den flett. En skal jo være rimelig entusiast for å kjøpe PSVR til nesten 5.000,- (ja, du trenger kamera også). PSVR har jo "lite" bra innhold, og fordrer at du har en PS4 fra før. Og PSVR har gode omsetningstall. Men dette er mye entusiaster, og folk som er villig til å betale en del for denne teknolgien. Så for dere som synes Scorpio blir dyrt. Hopp pent over det steget og kos deg med Xbox One. For oss som er i entusiastsegmentet, må den gjerne koste mye, bare den presterer i forhold til pris. Det er det som er entusiaster. Så nok mas nå om prisen på Scoprio, for den er ikke ment for massemarkedet. (Det har også Phil Spencer ytret, podcast Unlocked #285. Entusiastsegmentet? Hva vil det si? De som er villig til å betale mer enn hva noe er verdt? Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Forskjellen blir selvfølgelig større på et 4K TV. Klippet ligger ute på YouTube for dere som har et slikt TV. Men det er nok mange som plutselig ser forskjell og synes det er verdt både det ene og det andre når Project Scorpio lanseres på slutten av året EDIT: Og med HDR så blir det selvfølgelig bare enda bedre. Nvidia har lastet opp en 4K 60fps HDR film som virkelig viser hvor sykt bra Andromedia og forøvrig 4K HDR er. kan du linke den videon ? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Entusiastsegmentet? Hva vil det si? De som er villig til å betale mer enn hva noe er verdt? I noen tilfeller ja. Men entusiaster setter seg ofte inn i tingene og ta en mer nyansert vurdering av prestasjon og verdi. Og ikke minst verdi for dem selv, entusiasten. I stort sett alle arenaer av livet, så er det de siste detaljene som er dyre. Det jeg fikk inntrykk av i tråden her var ikke-entusiaster som allerede hadde bestemt seg for et pristak, og hvis den koster mer enn det så "blir det en flopp", og "da skal jeg i hvertfall ikke kjøpe den". Da snakker vi ikke om entusiast. De har tydeligvis gjort seg opp en mening på forhånd uten å vite særlig mye om hva produktet vil tilby. De er hovedsaklig opptatt et pristak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå