Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

hva med de som kjøper spillet til Xbox One nå i August. Vil de kunne spille det på Scorpio når den tid kommer, eller er meningen at man må kjøpe Shadow of War "4K version" når Scorpio kommer?

Det kommer ingen spill som bare er til Scorpio.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror det vil gå trinnvis. Xbox One vil bli faset ut etterhvert og Scorpio vil ta Xone sin plass som det svakeste medlemmet i Xbox familien når neste generasjons Xbox dukker opp, men fortsatt få spillstøtte. Full BC blir nok standard i MS sine framtidige konsoller.

Shadow of War er vel allerede bekreftet at man automatisk får Scorpio versjonen om du allerede har kjøpt det på One. Gjelder kun digitalt selvfølgelig.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Shadow of War er vel allerede bekreftet at man automatisk får Scorpio versjonen om du allerede har kjøpt det på One. Gjelder kun digitalt selvfølgelig.

Vil tro det gjelder for den fysiske versjonen også. Det er jo det samme spillet uansett om det er fysisk eller digitalt.

Lenke til kommentar

At du får en versjon til Scorpio om du kjøper det til Xbone. Ordlyden indikerer at man får spillet i to versjoner, med mindre XtaZ ordlegger seg feil eller jeg leser det feil.

"Shadow of War er vel allerede bekreftet at man automatisk får Scorpio versjonen om du allerede har kjøpt det på One. Gjelder kun digitalt selvfølgelig."

Endret av Muggkaare
Lenke til kommentar

Ja jeg ordla meg nok dårlig og burde ikke sagt at det kun gjelder digitalt. Alt Microsoft har sagt er at hvis man kjøper det digitalt på Xone eller W10 så får du det også til Scorpio automatisk. Angående fysisk så har de vel så vidt jeg vet ikke sagt hvordan det fungerer enda, men mest sannsynligvis er det bare snakk om en update som Mala allerede har nevnt da det er logisk og enkelt.

"Versjon" er kansje feil ord å bruke da jeg vil gjette at det ikke kommer egne fysiske discs og covers til Scorpio men at det bare kommer Xone spill med "optimized for Scorpio" tekst på coveret eller noe i den duren. Somsagt gjetting. Har ingen anelse hva de planlegger :p

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Det kommer den nok ikke til å koste. Men blir ikke overasket om vi kanskje snakker om en plass mellom 4500-5800kr. 

Windowscentral melder om at ikke overaskende så vil PSU også være bygget inn i Scorpio. Men at den vil ha støtte for 4K 60fps DVR.

kilde

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...