Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gears of war 4 i september, halo wars 2 i februar. ut over året kommer de med Sea of thives, Crackdown 3 og State of Decay 2. sist men ikke minst kommer Xbox Scorpio som kommer til å levere bra ytelse på resten av spillene:) hva mer kommer til ps4 i år?

Ja... Jeg er av den mening at Microsoft's egen lineup er ganske solid i år (kan sikkert legge til FM7 også). Problemet til MS er at Xbox mangler en del av de store og semi-store tredjepartsspillene fra Japan. Det gjør at MS' lineup, som egentlig er god, ser svak ut sammenlignet med det totale antallet av spill som kommer til PS4 men ikke til XBO. 

Selv krysser jeg fingrene for at CD3 og SoD2 blir bra, og at SoT har noe å by på for meg som primært pleier å spille alene. Jeg er skeptisk til multiplayer-fokuset, men jeg liker veldig godt settingen og stilen til Sea of Thieves. Også kult at det blir Robin Beanland's første originale soundtrack siden Conker's Bad Fur Day. :)

Lenke til kommentar

Mange som har forhåndsbestilt Mass Effect Andromeda?

hvilken versjon?

Nei, hva er vitsen? Omtalene kommer forhåpentligvis ut et par dager før lanseringen, og da vet man om spillet er verdt det. Da har man fortsatt tid til å forhåndsbestille, laste det ned digitalt, eller plukke det opp i butikken.

Lenke til kommentar

Mange som har forhåndsbestilt Mass Effect Andromeda?

hvilken versjon?

Nei, hva er vitsen? Omtalene kommer forhåpentligvis ut et par dager før lanseringen, og da vet man om spillet er verdt det. Da har man fortsatt tid til å forhåndsbestille, laste det ned digitalt, eller plukke det opp i butikken.

Skal ikke være for sikker på det i dagens marked dessverre ;)

Evt. så får man sikkert noen meget fargede inntrykk på youtube lang tid i forveien!

Lenke til kommentar

Kan man kjøpe XB1 spill (les: Gears4) og spille det på PC?

Så lyst til å prøve det på PC, men koster jo 599. altfor mye... :p

Så lenge du kjøper det digitalt funker det fint. Litt skralt på nøkkelbutikkene for tiden, men Gamers Outlet hadde det for €25 for litt siden... kommer vel igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

hva med de som kjøper spillet til Xbox One nå i August. Vil de kunne spille det på Scorpio når den tid kommer, eller er meningen at man må kjøpe Shadow of War "4K version" når Scorpio kommer?

Et Xbox One spill er et Xbox One spill. Om du kjøper det i august vil du også kunne spille det på Scorpio når den kommer ja.

PS4 Pro har dessuten satt standarden ved at gamle spill får gratis 4K-patcher. Microsoft eller andre utgivere kan ikke ta penger for 4K-patcher på Scorpio uansett om de ønsker det eller ikke.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...