Complexity Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Går fint å ha den vertikalt så lenge du ikke bruker fysiske plater. Kan bli litt ekstra bråk og siden du blokkerer luftinntaket på siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Greier nok å omrokkere litt slik at jeg får plass til alt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Today, we're continuing our commitment to give you more options to diversify and expand your library of games with Xbox Game Pass, a new gaming subscription service coming later this spring. Xbox Game Pass gives you unlimited access to over 100 Xbox One and backward compatible Xbox 360 games – all for $9.99 per month.Read more at http://news.xbox.com/2017/02/28/intr...JBK6Rbhe3bw.99 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Jeg vet ikke helt hva jeg skal mene. Det er vel drøye 75 kroner pr. mnd, men du blir jo ikke sittende igjen med noen ting. Samtidig abonnerer jeg jo på Xbox Live Gold og EA Access, og det er jo mye av det samme... Blir spennende å se hva slags spill de vil tilby. Kan jo neppe være splitter nye spill... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Hadde ikke backloggen min vært så stor den er så hadde jeg lett gått for et slik pass. Men rundt 80 kroner er ikke en dårlig pris for det. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Fantastisk av Microsoft! Det er slike tjenester som er fremtiden. Det har jeg ingen tvil om. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 In addition, all Xbox One games in the catalog – and related add-ons – will be available to purchase at an exclusive discount for Xbox Game Pass members, so you can make the games you love part of your permanent library to play whenever you want. Every month new games will cycle into the subscription with some cycling out, giving you a constantly-updating library of games. Read more at http://news.xbox.com/2017/02/28/introducing-xbox-game-pass/#pp2rMBDc2BlHu0DG.99 Hmm, så essensielt er det bare en utvidet Games with gold der du kun kan spille de aktuelle spillene den måneden. Så kan du kjøpe spillet til rabattert pris om ønskelig. Jævla kjedelig om man er midt i spillet og så er det månedskifte. Skeptisk... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Er jo 100 spill planlagt til lansering og hvor nye spill legges til hver mnd. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Spennende! Gleder meg til å se hva som kommer og evt. Prisalternativer om man kjøper for lengre perioder. Ironisk er at 1200 er mer enn jeg bruker på spill i året i dag, men kanskje jeg vil game mer nå? Lenke til kommentar
yabadaba Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Får prøve det ut gratis nå hvis man er med i Insider Alpha ring, ikke så mange spennende titler foreløpig, kun 21 spill, og 16 av de er gamle 360 spill. Kun disse Xbox One spillene : Defense Grid 2 Gears of War: Ultimate Edition Halo: Spartan Assault Max: The Curse of Brotherhood Sunset Overdrive Men nå skal de jo ha 100 titler ved lansering da Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Game Pass fungerer også med home sharing 1 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Jeg vet ikke helt hva jeg skal mene. Det er vel drøye 75 kroner pr. mnd, men du blir jo ikke sittende igjen med noen ting. Er det ikke nettopp noe ala Netflix du har beskrevet? Er jo rimelig suksess det da. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Batman: Arkham Knight til 49 kr. https://swsg.no/batman-arkham-knight-xone?ref=prisjakt Lenke til kommentar
samco Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Spennende Microsoft år. Virker som de endelig viser muskler mot konkurrentene. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Ja det lot jo vente på seg, godt over 3 år Men hvor blir det av spillene ? 2 Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Gears of war 4 i september, halo wars 2 i februar. ut over året kommer de med Sea of thives, Crackdown 3 og State of Decay 2. sist men ikke minst kommer Xbox Scorpio som kommer til å levere bra ytelse på resten av spillene:) hva mer kommer til ps4 i år? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Batman: Arkham Knight til 49 kr. https://swsg.no/batman-arkham-knight-xone?ref=prisjakt Runnet det på pc. Faktisk ganske bra. Iallefall verdt kr. 49,-. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Jeg vet ikke helt hva jeg skal mene. Det er vel drøye 75 kroner pr. mnd, men du blir jo ikke sittende igjen med noen ting.Er det ikke nettopp noe ala Netflix du har beskrevet? Er jo rimelig suksess det da. Godt poeng. Har hatt Netflix siden det ble lansert, og jeg har aldri klaget på det Lenke til kommentar
samco Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Da fikk jeg alpha status her oxo ser knall lovende ut Xbox game pass. Ser ingen problemer med et medlemskap om det er noen av de 100 spillene jeg ikke har prøvd. Lenke til kommentar
samco Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Av 21 tilgjengelige spill eier jeg tydeligvis alle 21 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå