LarZen Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Endelig får Twitch noe skikkelig konkurranse Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 (endret) Send meg en melding om noen her ønsker en nedlastingskode til Halo Wars: Definitive Edition. Har allerede HW1 på Xbox360/BC med alt DLC, så trenger ikke å ha den utgaven. Pluss jeg koser meg med HaloWars 2 uansett.EDIT: Gitt bort nå. Endret 18. februar 2017 av Maury Lenke til kommentar
clinton Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Ser mafia3 er på tilbud til 324kr digitalt. Er spillet fremdeles helt ødelagt eller har de klart å patche det så det er spillbart? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Ser mafia3 er på tilbud til 324kr digitalt. Er spillet fremdeles helt ødelagt eller har de klart å patche det så det er spillbart? Spaceworld selger det til kr. 199,-. Selv holdt jeg ut 5 minutter med det... Usikkert om det har kommet noen patcher som gjør det spillbart. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 (endret) Framerate er fikset. Anbefaler folk å spille gjennom det. Storyen er meget bra (dog litt for lang) Edit: glemte at jeg var i Xbox tråden. Spillet er fikset på pc iallefall. Endret 20. februar 2017 av Complexity Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Elkjøp har det vel også til 199,- denne uken.Jeg likte Mafia 3 sånn passe.Er en liten lillebror til GTA, men mangler variasjon.Likevel helt klart verdt 199,-Og kjøper du på disk, får du glatt 100,- igjen på finn.no (om ikke mer). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Evolve "gratis", er ikke det lastet med microtransactions ? På Steam er det vel til og med F2P. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Evolve "gratis", er ikke det lastet med microtransactions ? På Steam er det vel til og med F2P. Tror ikke de har gjort om konsollutgaven til F2P enda så mener og huske det ikke er så ille på konsoll Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Framerate er fikset. Anbefaler folk å spille gjennom det. Storyen er meget bra (dog litt for lang) Edit: glemte at jeg var i Xbox tråden. Spillet er fikset på pc iallefall. Spillet er ikke fikset på PC? Har ikke vært en eneste stor oppdatering siden november. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Framerate er fikset. Anbefaler folk å spille gjennom det. Storyen er meget bra (dog litt for lang) Edit: glemte at jeg var i Xbox tråden. Spillet er fikset på pc iallefall. Spillet er ikke fikset på PC? Har ikke vært en eneste stor oppdatering siden november. Må da ha kommet noe? Testa det her om dagen å frameraten var mye bedre enn før. Samt det er kommet noen nye biler og man kan modifisere biler og slikt og tydeligvis. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 CDON har tilbud på XBOS 500Gb med Fifa igjen til 1990kr! Markedets billigste 4K Blu-ray spiller og konsoll i en å samme boks! Er det rart dedikerte 4K Blu-ray spillere fremstår som veldig overpriset for den gjennomsnittlige forbrukeren? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 CDON har tilbud på XBOS 500Gb med Fifa igjen til 1990kr! Markedets billigste 4K Blu-ray spiller og konsoll i en å samme boks! Er det rart dedikerte 4K Blu-ray spillere fremstår som veldig overpriset for den gjennomsnittlige forbrukeren? merkelig at microsoft ikke selger den i standard svart. da hadde de triplet salget fra dag 1. Antagelig en dødnakke i design som hadde en "fantastisk" ide. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 (endret) CDON har tilbud på XBOS 500Gb med Fifa igjen til 1990kr! Markedets billigste 4K Blu-ray spiller og konsoll i en å samme boks! Er det rart dedikerte 4K Blu-ray spillere fremstår som veldig overpriset for den gjennomsnittlige forbrukeren? merkelig at microsoft ikke selger den i standard svart. da hadde de triplet salget fra dag 1. Antagelig en dødnakke i design som hadde en "fantastisk" ide.Får jo kjøpt svart film da. Problem løst. https://dbrand.com/shop/xbox-one-s-skins Endret 24. februar 2017 av CaZpeR Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Nja...vet ikke helt jeg. Lyse farger i stua er veldig inn for tiden. Så en hvit konsoll glir jo mye mer inn en hva en sort vil gjøre. Bare tenk litt på dem dere kjenner og hvilke farge det er på TV benken deres. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 CDON har tilbud på XBOS 500Gb med Fifa igjen til 1990kr! Markedets billigste 4K Blu-ray spiller og konsoll i en å samme boks! Er det rart dedikerte 4K Blu-ray spillere fremstår som veldig overpriset for den gjennomsnittlige forbrukeren? merkelig at microsoft ikke selger den i standard svart. da hadde de triplet salget fra dag 1. Antagelig en dødnakke i design som hadde en "fantastisk" ide.Får jo kjøpt svart film da. Problem løst. https://dbrand.com/shop/xbox-one-s-skins Synes Xbox min ser bedre ut i svart den orinale fargen på den da. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 (endret) på tide å oppdatere Gold abbonementet igjen... noen som har tips til hvor jeg kan få det billigst? Edit: kjøpte fra CDkeys. Endret 26. februar 2017 av Megaoctane Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 merkelig at microsoft ikke selger den i standard svart. da hadde de triplet salget fra dag 1. Antagelig en dødnakke i design som hadde en "fantastisk" ide. Ren spekulasjon fra min side, men kanskje de gjør det for å lettere skille Xbox One S fra Xbox One Scorpio? Det vil ikke forundre meg om svart blir standardfargen til Scorpio. (Jeg er selvfølgelig helt enig i at det burde vært en svart modell tilgjengelig. Jeg liker min hvite S, men den stikker seg ut sammenlignet med resten av elektronikken min.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 (endret) Pga. plass skulle jeg helst hatt Xbox'en stående, noen som har en stand å anbefale? (Har den vanlige, ikke S) Aiai, er det ikke støttet? https://support.xbox.com/en-US/xbox-one/console/position-console Endret 27. februar 2017 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Når det gjelder den originale så er du nok låst til horisontal posisjon ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå