Countryman Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Mottatt :) Så for meg en kjedelig lørdagskveld Har du fått testet Albert 01-R i Resident Evil 7 da. Helga fløy! Skal gjøre et forsøk denne helgen Lenke til kommentar
Booz Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Siden jeg er så heldig og må på jobb hele helga så kan noen av dere får ghost recon wildlands beta keyen min. 3746W-FG4CC-D4F4H-39P2D-6M77Z Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Noen som vet om Gwent er tilgjengelig for alle på xbox nå, eller er det beta og invites som gjelder? Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Fortsatt lukket beta og invites som gjelder for Gwent. 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Fortsatt lukket beta og invites som gjelder for Gwent. Takk for hjelp Så kommer det ultimate spørsmålet da Dere som spiller betaer osv...hvordan får dere dette til? Hvem sender dere invites og hva skal til for at man blir verdig en stripe med tall og bokstaver? Aldri gjort dette før, men kunne godt tenkt meg et helt rolig og avslappet kortspill denne helgen. Det kan virke som om oppstarten av RE7-round2 koster litt mye krefter Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 299kr for Steep og Watch Dogs 2 hos komplett.no i helga. Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 noen som spiller Rainbow six Siege her?har nylig laget et lag med noen venner. tenkt litt på å få laga en cup/turnering her på gamer.no Muligens også høre om Xbox Norge kan hjelpe med å promotere, stille med premie Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Steep verdt kjøpet? Virker som et kult spill å kose seg med, men kjenner at prisen er litt høy for et spill jeg ser for meg har kort holdbarhet. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Steep har vel ikke fått allverdens omtale. Men det trenger jo ikke nødvendigvis bety så alt for mye, sånn sett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Steep ble veldig fort kjedelig for min del, og jeg spilte kun under Open-Beta før release. Apropos Open-beta, så har For Honor Open-beta i helgen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Steep verdt kjøpet? Virker som et kult spill å kose seg med, men kjenner at prisen er litt høy for et spill jeg ser for meg har kort holdbarhet. Nei. 1 Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Kjenner jeg gleder meg allerede: Project Cars 2 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Noen med Insider som har testet streaming over Beam enda? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Bare å stikke til Maxbo å kjøpe litt materialer... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Noen med Insider som har testet streaming over Beam enda? Ja. Det fungerer flott Tar ca 10 sekunder fra tanken om å live streame til jeg er på luften Twitch er treeeeeegt Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Dette blir spennende!! Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Noen med Insider som har testet streaming over Beam enda? Ja. Det fungerer flott Tar ca 10 sekunder fra tanken om å live streame til jeg er på luften Twitch er treeeeeegt Høres bra ut. Ja twitch er søppel, og spesielt twitch appen på xboxen er noe av det verste jeg har vært borti. 9 av 10 ganger fungerer den ikke overhodet og kommer med masse feilmeldinger i tillegg til at den er sinnsykt treg. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Dette blir spennende!! Blir noen brutalt lange måneder å vente kjenner jeg 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Forhånds bestilte dagen etter E3 i 2016 ..... blir en Ps pro killer men det skal ikke mye med skuffende checker bord marerittet. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Artig ordvalg siden Microsoft anbefaler utviklere til å bruke den akkurat samme checkerboard teknikken... 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå