MR SPEED Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 (endret) Har akkurat runna Resident Evil og må si et er noe av det råeste jeg har spilt på lang lang tid. Det er også det første spillet jeg runder på mange år ( ), men det skyldes nok desverre at spillet var så altfor altfor kort... Er det noen av dere som har runna det på nytt og synes "de nye tinga" var verdt det? Kommer nok til å teste det på nytt bare for å gjøre det, for historien og stemninga var særdeles god Jeg er halvvegs igjennom det igjen på Madhouse difficulty og kan absolutt anbefale enda en playthrough på den! Pistolen du unlocker etter første playthrough er kraftigere enn haglene og føles veldig digg og brutal å skyte med. Enemies er flere og mange har nye spawn locations i tillegg til at de er ekstremt mye farligere, items har byttet plass og det at man har begrenset med savemuligheter da man bruker kassetter gjør hele spillet og stemningen enda litt mer nervepirrende https://www.primagames.com/games/resident-evil-7-biohazard/tips/resident-evil-7-all-special-unlocks-x-ray-glasses-circular-saw-infinite-ammo Endret 28. januar 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 (endret) Takker for svar ang. 4k HDR over --------------- Har akkurat runna Resident Evil og må si et er noe av det råeste jeg har spilt på lang lang tid. Det er også det første spillet jeg runder på mange år ( ), men det skyldes nok desverre at spillet var så altfor altfor kort... Er det noen av dere som har runna det på nytt og synes "de nye tinga" var verdt det? Kommer nok til å teste det på nytt bare for å gjøre det, for historien og stemninga var særdeles god Her er info om Albert 01-R det er en hånd kanon, pistol som XtaZ beskriver da Being one of the strongest handguns in the game, it only makes sense that players would have to complete the game to get it. That’s the only requirement to unlock this special weapon, which is rewarded to players at the end of the game, during the final boss fight. It’s a tough weapon to use, and it dispatches enemies very quickly, which can be handy when you’re trying to playthrough the game on higher difficulties. Endret 28. januar 2017 av Jokingnutria 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Mottatt :) Så for meg en kjedelig lørdagskveld Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Noen som har prøvd For Honour beta? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 (endret) Med Shadows of the Damned nettopp addet til BC så er det vel på tide å dra fram det spillet fra backlogen min å gi det ett forsøk. Folk sier det er en av de beste - dårligste spillene på 360, så dette blir spennende EDIT: Ååå fy faen for ett drittspill! Bortkastet tid, penger og båndbredde. Endret 29. januar 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Het tips (vet ikke hvor lenge det varer), men Elkjøp må ha gjort en feil på nett. Ghost Reacon Wildlands Gold Edition koster 548. Dette er utgaven som vanligvis koster oppi mot 700-900 kroner, ettersom det følger med season pass. EDIT: Veiledende pris er 899,- NOK. http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/kommende-spill/XONEGHOSTRWG/ghost-recon-wildlands-gold-xone Er hypp, men av prinsipp, forhåndsbestiller jeg ikke. Gått på flere flauser før :-/ Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Er jo bare å forhåndfsbestille til 548,- nå og slette ordren nær release.Kommer jo en beta i neste uke som vil gi oss noen inntrykk.Heller ligge inne med en reservert ordre til knallpris, med mulighet for avbestilling. Enn å finne ut etter betaen at ting ser meget bra ut, og så se prisen ha steget med 64% 1 Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Noen som har prøvd For Honour beta? Har hatt lyst men dessverre ikke fått tilgang. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Er jo bare å forhåndfsbestille til 548,- nå og slette ordren nær release. Kommer jo en beta i neste uke som vil gi oss noen inntrykk. Heller ligge inne med en reservert ordre til knallpris, med mulighet for avbestilling. Enn å finne ut etter betaen at ting ser meget bra ut, og så se prisen ha steget med 64% Rett i det, så da endte det med en bestilling ? Håper det går ann å spille det.. 1 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Er jo bare å forhåndfsbestille til 548,- nå og slette ordren nær release. Kommer jo en beta i neste uke som vil gi oss noen inntrykk. Heller ligge inne med en reservert ordre til knallpris, med mulighet for avbestilling. Enn å finne ut etter betaen at ting ser meget bra ut, og så se prisen ha steget med 64% Rett i det, så da endte det med en bestilling Håper det går ann å spille det.. Flott!! For nå har prisen steget til nevnte 899,- Meld deg på Beta her: http://ghost-recon.ubisoft.com/wildlands/en-US/beta-registration/index.aspx Begynner på fredag. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Dirt 4 gameplay. Skulle gjerne funnet gameplay uten fyren som overdøver lyden i spillet. https://www.youtube.com/watch?v=9VUsbbjzjE0&t=190s Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 (endret) Project Cars 2 trailer. Det blir et godt spill år for oss som elsker bilspill. Kanskje kommer Forza Motorsport 7 og? https://www.youtube.com/watch?v=0YrrK92fQmk Endret 31. januar 2017 av JoseCuervo Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Flott!! For nå har prisen steget til nevnte 899,- Meld deg på Beta her: http://ghost-recon.ubisoft.com/wildlands/en-US/beta-registration/index.aspx Begynner på fredag. Se der ja :-P Fikk invite i dag. Så blir en spennende helg ;-) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Kan man invitere flere til betaen hvis man signer opp for XB1-utgaven? Mulighet for å invitere meg? Mulig jeg kan gi nedlasting-kode til Assasins Creed: Ezio Collection som gave til personen som fikser det for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 (endret) jeg kan invitere opp til 2 stk til wildlands Beta Endret 2. februar 2017 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Mottatt :) Så for meg en kjedelig lørdagskveld Har du fått testet Albert 01-R i Resident Evil 7 da. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Februar Games with Gold: 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 For dem som ikke har prøvd Halo: Master Chief Collection så går den for kr. 10,- på Expert nå. Kun noen få igjen på nettlager:https://www.expert.no/gaming-og-underholdning/spill-og-konsoll/spill/xone-halo-master-chief-collection/p-229274/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Takk for tipset, burde egentlig bestilt en drøss med kopier da gamestop betaler mer for det i innbytte Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Takk for tipset, burde egentlig bestilt en drøss med kopier da gamestop betaler mer for det i innbytte Ja. De har masse spill til billig penge nå. Men gidder ikke bryet med innbytte osv. Men endte opp med mange perler til Wii U, 3DS og PC. Det meste som var til Xbox One hadde jeg fra før. Men verdt å sjekke Elkjøp, Lefdal og Expert. Muligens de har noen gode tilbud i din lokale butikk (Som for eksempel Metal Gear Solid V Collectors Edition til kr. 99,- til PS4, men var kun hos Elkjøp Ulsteinvik :-p) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå