Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det koster fortsatt mye å oppnå ekte native 4K i spill. Selv i 30 fps. Men nå fungerer teknikken veldig bra heldigvis. Og flere spill vil pga kraftigere GPU klare å kjøre en høyere native oppløsning. Blir bra uansett. Men hadde jo vært fint om native 4K hadde faktisk vært oppnåelig. Men det koster nok for mye...

Lenke til kommentar

Standby funksjonen på PS4 er i hvertfall satt pris på her. I løpet av sekunder er man tilbake hvor man slapp :) Jeg mener det må være bedre i stedet format konsollen står på full pinne å trekker støv.

Vet ikke om den funksjonen er på som standard på Xbox One da, husker ikke fra når jeg hadde konsollen sist.

Det er akkurat samme greia på Xbox One.

 

 

Scorpio blir nok heller ikke en ekte 4K konsoll men vil ta ibruk samme teknik som PS4Pro. Utifra informasjonen for hånd for DigitalFoundry vel å merke. 

Det finnes en rekke spill på PS4 Pro som gjør native 4k rendering, så da er det 100% garantert at LANGT flere spill kjører i native 4k på Xbox One. 

Endret av thklinge
Lenke til kommentar

 

Standby funksjonen på PS4 er i hvertfall satt pris på her. I løpet av sekunder er man tilbake hvor man slapp :) Jeg mener det må være bedre i stedet format konsollen står på full pinne å trekker støv.

Vet ikke om den funksjonen er på som standard på Xbox One da, husker ikke fra når jeg hadde konsollen sist.

Det er akkurat samme greia på Xbox One.

 

 

 

 

Vet du hvor i settings jeg kan konfigurere dette?

Setter man den i stand-by selv, eller går den i stand-by av seg selv etter "satt tid"`:)

 

Takker for hjelpen :)

Lenke til kommentar

 

 

Standby funksjonen på PS4 er i hvertfall satt pris på her. I løpet av sekunder er man tilbake hvor man slapp :) Jeg mener det må være bedre i stedet format konsollen står på full pinne å trekker støv.

Vet ikke om den funksjonen er på som standard på Xbox One da, husker ikke fra når jeg hadde konsollen sist.

Det er akkurat samme greia på Xbox One.

 

 

 

 

Vet du hvor i settings jeg kan konfigurere dette?

Setter man den i stand-by selv, eller går den i stand-by av seg selv etter "satt tid"` :)

 

Takker for hjelpen :)

 

https://support.xbox.com/nb-NO/xbox-one/console/change-power-settings

  • Liker 1
Lenke til kommentar

EAcJvbI.png

 

Fyren bak ori and the blind forest. 

 

Spennende. Les spesielt de to siste linjene

 

Microsoft will need to do a little work to make it clear to everyone that Scorpio isn't just a half-assed upgrade (which the PS4 Pro kinda is...), but a full blown next-gen machine that's just backwards-compatible to your current library.

Endret av henrikrox
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Håper bare at Microsoft satser litt mer på spillbarhet enn det sony gjør med PS4 Pro, en mulighet å få kjøre spill i 60 fps er milevis viktigere enn 4K for min del vertfall. For all del kjør på med 4K for de som vil ha det, men la en velge mellom det eller høyere framerate. 

Samme her, ser ikke for meg at jeg bytter TV med det første likevel. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

har den greia der nå, ganske smooth, raskt. men xbox knappen går ikke hjem lengere, man må trykke xbox knapp - Ax2

og ingen avspilling av app/spill i dash. dette er en "alpha" så ting vil bli lagt til senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...