Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idag løsnet RB knappen gitt. Ser ut som den som holder den på plass har knekt på innsiden. Jeg vil tro det er vanskelig å bruke superlim på å få den på plass igjen ettersom knappen er avhengig av den er bevegelig. Noen andre med erfaring? 

Så ekstremt lite gira på å kjøpe ny kontroll eller levere inn den gamle til rep.

Du kan lever inn den gamle, kjøpe ny og bruke 14/30 dagers returrett når den gamle er fikset ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spilte nettopp gjennom Resident Evil demoen.

40c ved siden av peisen - likevel frøs jeg konstant.

Gleder meg til denne :)

Spillet du i vr da eller på tv, for vr er Resident evil 7 helt jevla rått der i vr :D fy faen help skrekken er til bake.  :green:

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Spillet du i vr da eller på tv, for vr er Resident evil 7 helt jevla rått der i vr :D fy faen help skrekken er til bake. :green:

Fysj, vr tør jeg ikke tenke på til dette spillet - selv om det er nettopp horror+vr jeg har gledet meg til i mange år :)

Du har testet? Ps4 eller pc?

Lenke til kommentar

Spillet du i vr da eller på tv, for vr er Resident evil 7 helt jevla rått der i vr :D fy faen help skrekken er til bake. :green:

Fysj, vr tør jeg ikke tenke på til dette spillet - selv om det er nettopp horror+vr jeg har gledet meg til i mange år :)

Du har testet? Ps4 eller pc?

PS4 I VR :)

Lenke til kommentar

Da ble plutselig RE7 på Steam uaktuelt og det blir Windows store kjøp istedet. Jo flere utviklere som kaster seg på Play Anywhere, jo bedre :D

Angående VR så tror jeg MS kommer med noen giganyheter på E3 i år. Tror også det blir full støtte for Oculus og Vive hvis Xboxen først får VR støtte. Krysser fingrene.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

One S mener jeg ikke utgjorde forskjellen til å bytte ut min originale One, men 4K HDR, kanskje VR og forhåpentligvis mye raskere respons i menyer kan få meg meget interessert i å oppgradere!

Hmm....

Xbox One S har jo "4k", og HDR.

Selv spiller jeg Gears of War 4 og Forza Horizon 3 med HDR og "4k".

Nå skriver jeg 4k i "" fordi det nok er en oppskalering.

Men i mine øyne har HDR mye mer merkbar forskjell enn 4k i denne generasjonen.

Selv på PS4 har HDR en merkbar effekt, som er mye mer tydelig enn å bare gå fra 1080p til 4k.

Men ja, håper Scorpio drar dette mye lengre. Men jeg kjøpte Xbox One S pga HDR-muligheten. Og UHD-drevet er jo ikke noe en skal glemme det heller. Alt dette gitt at en har en kapabel HDR-skjerm som klarer å formidle disse nye egenskapene.

Lenke til kommentar

One S mener jeg ikke utgjorde forskjellen til å bytte ut min originale One, men 4K HDR, kanskje VR og forhåpentligvis mye raskere respons i menyer kan få meg meget interessert i å oppgradere!

Hmm....

Xbox One S har jo "4k", og HDR.

Selv spiller jeg Gears of War 4 og Forza Horizon 3 med HDR og "4k".

Nå skriver jeg 4k i "" fordi det nok er en oppskalering.

Men i mine øyne har HDR mye mer merkbar forskjell enn 4k i denne generasjonen.

Selv på PS4 har HDR en merkbar effekt, som er mye mer tydelig enn å bare gå fra 1080p til 4k.

4k oppskalering har jeg lite til overs for. Spesielt når flere melder om at deres TVer gjør en bedre jobb i å oppskalere enn xboxen.

HDR derimot er veldig fristende ettersom jeg nettopp kjøpte ny OLED tv og har sett forskjellen det kan gjøre på film!  :dribble:

Dessverre så viser HDR støtten seg å være helle laber og ingen spill jeg eier ( http://www.ign.com/wikis/xbox-one/List_of_Xbox_One_S_HDR_Compatible_Games)og da tror jeg at man får mer ut av å vente et lite år og kjøpe en forhåpentligvis meget god Scorpio når den kommer.  :closedeyes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...