ProphetSe7en Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Du kan jo ordne den selv. En slik sak koster ~10 kroner på ebay, og fremgangsmåte finner du på youtube. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Idag løsnet RB knappen gitt. Ser ut som den som holder den på plass har knekt på innsiden. Jeg vil tro det er vanskelig å bruke superlim på å få den på plass igjen ettersom knappen er avhengig av den er bevegelig. Noen andre med erfaring? Så ekstremt lite gira på å kjøpe ny kontroll eller levere inn den gamle til rep. Du kan lever inn den gamle, kjøpe ny og bruke 14/30 dagers returrett når den gamle er fikset 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Spilte nettopp gjennom Resident Evil demoen. 40c ved siden av peisen - likevel frøs jeg konstant. Gleder meg til denne Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 (endret) Spilte nettopp gjennom Resident Evil demoen. 40c ved siden av peisen - likevel frøs jeg konstant. Gleder meg til denne Spillet du i vr da eller på tv, for vr er Resident evil 7 helt jevla rått der i vr fy faen help skrekken er til bake. Endret 17. januar 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Spilte nettopp gjennom Resident Evil demoen. 40c ved siden av peisen - likevel frøs jeg konstant. Gleder meg til denne Spillet du i vr da eller på tv, for vr er Resident evil 7 helt jevla rått der i vr fy faen help skrekken er til bake. Fysj, vr tør jeg ikke tenke på til dette spillet - selv om det er nettopp horror+vr jeg har gledet meg til i mange år Du har testet? Ps4 eller pc? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Spilte nettopp gjennom Resident Evil demoen. 40c ved siden av peisen - likevel frøs jeg konstant. Gleder meg til denne Spillet du i vr da eller på tv, for vr er Resident evil 7 helt jevla rått der i vr fy faen help skrekken er til bake. Fysj, vr tør jeg ikke tenke på til dette spillet - selv om det er nettopp horror+vr jeg har gledet meg til i mange år Du har testet? Ps4 eller pc? PS4 I VR Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Gamezone sendte ut Resident Evil 7 til meg i dag. 1 Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 veldig klar for Resident Evil 7, spent på om det har sammenheng eller refferanser til de tidligere spillene. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Gamezone sendte ut Resident Evil 7 til meg i dag. Her oxo Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Gamezone sendte ut Resident Evil 7 til meg i dag. Her oxo Angrer nesten på at jeg går for PC versjonen denne gangen hadde jeg visst på forhånd at jeg kunne spilt RE7 5ish dager før release... Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Nice! Hva? Vil det si at det ligger klart for spilling på One allerede nå? Jeg forhåndskjøpte det igår kveld!? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Nei de som kjøper digitalt må nok pent vente. De som får det i postkassen tidlig kan bare kose seg Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Skulle virkelig ønske det kom en god VR løsning for xbox. Gamer ikke nok til å rettferdiggjøre gamingpc eller 2 konsoller, men akkurat den delen der misunner jeg PS leiren :/ Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Skulle virkelig ønske det kom en god VR løsning for xbox. Gamer ikke nok til å rettferdiggjøre gamingpc eller 2 konsoller, men akkurat den delen der misunner jeg PS leiren :/ Sannsynligvis kommer det VR til Xbox i år, men da bare til Project Scorpio. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 (endret) Da ble plutselig RE7 på Steam uaktuelt og det blir Windows store kjøp istedet. Jo flere utviklere som kaster seg på Play Anywhere, jo bedre Angående VR så tror jeg MS kommer med noen giganyheter på E3 i år. Tror også det blir full støtte for Oculus og Vive hvis Xboxen først får VR støtte. Krysser fingrene. Endret 18. januar 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Til Scorpio og VR: Håper og krysser fingre selv her! One S mener jeg ikke utgjorde forskjellen til å bytte ut min originale One, men 4K HDR, kanskje VR og forhåpentligvis mye raskere respons i menyer kan få meg meget interessert i å oppgradere! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 One S mener jeg ikke utgjorde forskjellen til å bytte ut min originale One, men 4K HDR, kanskje VR og forhåpentligvis mye raskere respons i menyer kan få meg meget interessert i å oppgradere! Hmm.... Xbox One S har jo "4k", og HDR. Selv spiller jeg Gears of War 4 og Forza Horizon 3 med HDR og "4k". Nå skriver jeg 4k i "" fordi det nok er en oppskalering. Men i mine øyne har HDR mye mer merkbar forskjell enn 4k i denne generasjonen. Selv på PS4 har HDR en merkbar effekt, som er mye mer tydelig enn å bare gå fra 1080p til 4k. Men ja, håper Scorpio drar dette mye lengre. Men jeg kjøpte Xbox One S pga HDR-muligheten. Og UHD-drevet er jo ikke noe en skal glemme det heller. Alt dette gitt at en har en kapabel HDR-skjerm som klarer å formidle disse nye egenskapene. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Blir en dyr vinter i år. Må kjøpe meg skikkelig OLED TV og Xbox Scorpio... ??? 1 Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 One S mener jeg ikke utgjorde forskjellen til å bytte ut min originale One, men 4K HDR, kanskje VR og forhåpentligvis mye raskere respons i menyer kan få meg meget interessert i å oppgradere! Hmm.... Xbox One S har jo "4k", og HDR. Selv spiller jeg Gears of War 4 og Forza Horizon 3 med HDR og "4k". Nå skriver jeg 4k i "" fordi det nok er en oppskalering. Men i mine øyne har HDR mye mer merkbar forskjell enn 4k i denne generasjonen. Selv på PS4 har HDR en merkbar effekt, som er mye mer tydelig enn å bare gå fra 1080p til 4k. 4k oppskalering har jeg lite til overs for. Spesielt når flere melder om at deres TVer gjør en bedre jobb i å oppskalere enn xboxen. HDR derimot er veldig fristende ettersom jeg nettopp kjøpte ny OLED tv og har sett forskjellen det kan gjøre på film! Dessverre så viser HDR støtten seg å være helle laber og ingen spill jeg eier ( http://www.ign.com/wikis/xbox-one/List_of_Xbox_One_S_HDR_Compatible_Games)og da tror jeg at man får mer ut av å vente et lite år og kjøpe en forhåpentligvis meget god Scorpio når den kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå