Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://powerupgaming.co.uk/2016/12/30/all-xbl-gold-subscribers-can-claim-forza-6-for-free-via-xbox-turkey/

 

Her skal dere visstnok få gratis Forza Motorsport 6. Tok sjansen å prøvde selv nå nettopp men har ikke fått kode enda. 31 Desember var siste frist men jeg fikk signup succeed etter frist og noen i kommentarfeltet på en annen side sa at det fortsatt fungerte. Verdt ett forsøk.

Lenke til kommentar

http://powerupgaming.co.uk/2016/12/30/all-xbl-gold-subscribers-can-claim-forza-6-for-free-via-xbox-turkey/

 

Her skal dere visstnok få gratis Forza Motorsport 6. Tok sjansen å prøvde selv nå nettopp men har ikke fått kode enda. 31 Desember var siste frist men jeg fikk signup succeed etter frist og noen i kommentarfeltet på en annen side sa at det fortsatt fungerte. Verdt ett forsøk.

Er vist for sent utte da. :p  :p

Lenke til kommentar

Ekkel og hvit? Den er jo milevis finere i hvit enn svart, men smaken er vel som baken :D

 

Spørsmål: Må jeg aktivt gjøre noe for å beholde Games With Gold-spillene, eller er de mine for evig og alltid uansett om jeg trykker download eller ikke?

Du må aktivt "kjøpe" de og så har du de bare så lenge du har gold abonnement.

Lenke til kommentar

Ekkel og hvit? Den er jo milevis finere i hvit enn svart, men smaken er vel som baken :D

 

Spørsmål: Må jeg aktivt gjøre noe for å beholde Games With Gold-spillene, eller er de mine for evig og alltid uansett om jeg trykker download eller ikke?

Du må 'kjøpe' spillene mens tilbudet gjelder, men du kan alltids stoppe nedlastingen etterpå hvis du ikke vil ha det der og da.

Lenke til kommentar

 

Du er bra naiv om du tror det ville fungert slik i praksis. Personlig ville jeg aldri trengt å kjøpe et nytt spill, og jeg er neppe alene. Dessuten var ikke all dritten som kom med dette opplegget verdt det.

 

Dette ville fungert siden det var begrensninger innad i gamesharen som hindret alle 10 personene å ha full tilgang samtidig. Den originale eieren av spillet ville selvsagt hatt full access uansett hva, mens disse 10 andre i gamesharen kun hadde hatt tilgang 1 av gangen og måtte ventet til en av de andre sluttet å spille før de kunne spilt selv.

- SNIP

 

Takk. Hadde planer om å "set the record straight", men hadde ikke tid. Gamesharing på Xboxen var genialt og det er synd hylekoret fikk viljen sin.

Lenke til kommentar

 

 

Du er bra naiv om du tror det ville fungert slik i praksis. Personlig ville jeg aldri trengt å kjøpe et nytt spill, og jeg er neppe alene. Dessuten var ikke all dritten som kom med dette opplegget verdt det.

 

Dette ville fungert siden det var begrensninger innad i gamesharen som hindret alle 10 personene å ha full tilgang samtidig. Den originale eieren av spillet ville selvsagt hatt full access uansett hva, mens disse 10 andre i gamesharen kun hadde hatt tilgang 1 av gangen og måtte ventet til en av de andre sluttet å spille før de kunne spilt selv.

- SNIP

 

Takk. Hadde planer om å "set the record straight", men hadde ikke tid. Gamesharing på Xboxen var genialt og det er synd hylekoret fikk viljen sin.

 

 

Når 90% av brukerbasen synes det er en dårlig ide, så er det ikke dumt at hylekoret fikk viljen sin. Når så mange velger å gå i mot forbrukerfiendtlige avgjørelser, kanskje dere som er for disse avgjørelsene bør tenke dere over hva som virket så lukrativt? Det er heller ingen som vet hvordan dette deleopplegget til Microsoft egentlig ble å fungere. Det er heller ingen grunn til å ikke implementere det. Dette kan fortsatt være digitalt VS fysisk. Det var ingen grunn til å fjerne drømmene deres fra digitale kopier.  

Endret av Windoge
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Du er bra naiv om du tror det ville fungert slik i praksis. Personlig ville jeg aldri trengt å kjøpe et nytt spill, og jeg er neppe alene. Dessuten var ikke all dritten som kom med dette opplegget verdt det.

 

Dette ville fungert siden det var begrensninger innad i gamesharen som hindret alle 10 personene å ha full tilgang samtidig. Den originale eieren av spillet ville selvsagt hatt full access uansett hva, mens disse 10 andre i gamesharen kun hadde hatt tilgang 1 av gangen og måtte ventet til en av de andre sluttet å spille før de kunne spilt selv.

- SNIP

 

Takk. Hadde planer om å "set the record straight", men hadde ikke tid. Gamesharing på Xboxen var genialt og det er synd hylekoret fikk viljen sin.

 

 

Når 90% av brukerbasen synes det er en dårlig ide, så er det ikke dumt at hylekoret fikk viljen sin. Når så mange velger å gå i mot forbrukerfiendtlige avgjørelser, kanskje dere som er for disse avgjørelsene bør tenke dere over hva som virket så lukrativt? Det er heller ingen som vet hvordan dette deleopplegget til Microsoft egentlig ble å fungere. Det er heller ingen grunn til å ikke implementere det. Dette kan fortsatt være digitalt VS fysisk. Det var ingen grunn til å fjerne drømmene deres fra digitale kopier.  

 

90% ville ikke vært imot om de tok seg tid til å høre på hva MS sa. Hva er forbrukerfiendlig med det? 

Alle som orket å lese på nettsidene til Xbox ville forstått helt klart og tydelig nøyaktig hvordan det skulle fungere. Og nei, digitale kopier kan ikke deles uten å også implementere en online-sjekk regelmessig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når 90% av brukerbasen synes det er en dårlig ide,                                                                              Det er heller ingen som vet hvordan 

så er det ikke dumt at hylekoret fikk viljen sin.                                   .<<<--- MOTSETNING --->>>   dette deleopplegget til Microsoft 

Når så mange velger å gå i mot forbrukerfiendtlige avgjørelser......                                                     egentlig ble å fungere. 

Hvordan kan en gå i mot en "dårlig" løsning, når en ikke vet hvordan den kommer til å fungere?

Endret av Tor Rasmussen
Lenke til kommentar

Jo fortere en slutter å legge for mye i klaging på sosiale medier jo bedre. Tror Xbox hadde kommet bedre ut av det om dem hadde kjørt på som dem hadde planlangt jeg. Ser jo gang på gang at klaging og hyling i sosiale medier ikke nødvendigvis representerer nok i det store bildet.

 

Fks Call of Duty Infinite Warfare. Er vel tidenes mest nedstemte på YouTube? Mange trodde vel at spillet ville selge dårlig pga det. Men det er jo det best selgende spillet i USA 2016. Slo rekord på PSN i lanserings måneden og toppet lista i UK. Battlefield måtte seg seg slått igjen selv om positiviteten virket overveldende på sosiale medier...

 

Tror Xbox sin originale visjon hadde blitt en suksess jeg. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...