XtaZ Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 http://www.storeparser.com/en-AU/xbox-one/free-games-and-dlc/ Denne siden viser alt av spill, dlc og annet innhold som for tiden er gratis på Xbox Store! Praktisk Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Koser meg med Dead Rising 4 hvert fall tross kritikken den har fått. Er ikke helt fan av våpenmenyen og den hyppig kamera bruken bare. Men har bare fått spilt typ 1-2 timer så kan hende det dukker opp mer. Savner også disse spesielle "menneskene" Det er fortsatt med på en måte, men de tåler veldig lite. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Hvordan fungere det med de spillene som jeg har kjøpt på Xbox og over til Windows 10? Kan jeg spille de spillene som jeg kjøpte på Xbox på min W10 maskin? Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Var altfor kort. Ble ferdig med to gjennomganger, alt av collectibles på 3-4 dager. Desverre så blir jeg fort sittende ekstremt mye når jeg får et spill jeg liker. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Hvordan fungere det med de spillene som jeg har kjøpt på Xbox og over til Windows 10? Kan jeg spille de spillene som jeg kjøpte på Xbox på min W10 maskin? Ja, men bare spill som er "play anywhere" eller noe slikt, som horizon 3. Du kan streame alle spill fra xbox til pc via xbox appen. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Hvordan fungere det med de spillene som jeg har kjøpt på Xbox og over til Windows 10? Kan jeg spille de spillene som jeg kjøpte på Xbox på min W10 maskin?Ja, men bare spill som er "play anywhere" eller noe slikt, som horizon 3.Du kan streame alle spill fra xbox til pc via xbox appen. Og bare digitale kopier, som er låst til din Xbox-konto. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Da er det ikke så interessant allikevel da... Håpet det ville fungere på begge platformer noe bedre enn dette. Da hadde jeg kjøpt mer, nå blir det mindre ? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 (endret) Da er det ikke så interessant allikevel da... Håpet det ville fungere på begge platformer noe bedre enn dette. Da hadde jeg kjøpt mer, nå blir det mindre De originale DRM planene til Microsoft ville gjort at man enkelt kunne delt hele spillbiblioteket sitt med opptil 10 andre venner/familiemedlemmer i tillegg til at man automatisk hadde fått en digital lisens selv når man kjøper fysiske spill. Desverre ble det ikke slik. Endret 28. desember 2016 av XtaZ 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Gudskjelov ble det ikke slik. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Gudskjelov ble det ikke slik. hvorfor sier du det? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Fordi hele DRM-løsningen var sinnsykt forbrukerfiendlig i sin helhet. Og om alle delte spillene de kjøpte med 5-10 stk ville Xbox uansett blitt veldig nedprioritert av utviklere, og det ville uansett kommet restriksjoner og dritt etterhvert, slik det gjorde på PS3 (hvor man i starten kunne gameshare med 5 kontoer). Lenke til kommentar
samco Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Deler spill med en Xbox one fungerer bra det Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 (endret) Da er det ikke så interessant allikevel da... Håpet det ville fungere på begge platformer noe bedre enn dette. Da hadde jeg kjøpt mer, nå blir det mindre De originale DRM planene til Microsoft ville gjort at man enkelt kunne delt hele spillbiblioteket sitt med opptil 10 andre venner/familiemedlemmer i tillegg til at man automatisk hadde fått en digital lisens selv når man kjøper fysiske spill. Desverre ble det ikke slik.Du er bra naiv om du tror det ville fungert slik i praksis. Personlig ville jeg aldri trengt å kjøpe et nytt spill, og jeg er neppe alene. Dessuten var ikke all dritten som kom med dette opplegget verdt det. Dette kunne de lett beholdt for digitale spill. Endret 28. desember 2016 av Windoge 1 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Hvilke "gaming" stol bruker dere? Det kommer sikkert tilbud nå ukene frem over. Må få meg en god stol. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 (endret) Hvilke "gaming" stol bruker dere? Det kommer sikkert tilbud nå ukene frem over. Må få meg en god stol. http://www.maxgaming.no/drifting-series/dxracer/drifting-gaming-chair-oh-de02-n Har denne selv, ikke noe fan av skinn (iallefall ikke for lengre sesjoner på varme sommerdager). Sitter jeg foran TVen, slenger jeg meg som oftest oppi Fatboyen Endret 29. desember 2016 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Du er bra naiv om du tror det ville fungert slik i praksis. Personlig ville jeg aldri trengt å kjøpe et nytt spill, og jeg er neppe alene. Dessuten var ikke all dritten som kom med dette opplegget verdt det. Dette ville fungert siden det var begrensninger innad i gamesharen som hindret alle 10 personene å ha full tilgang samtidig. Den originale eieren av spillet ville selvsagt hatt full access uansett hva, mens disse 10 andre i gamesharen kun hadde hatt tilgang 1 av gangen og måtte ventet til en av de andre sluttet å spille før de kunne spilt selv. Og dette vil aldri fungere i praksis? Really? Det fungerer slik på Steam NÅ siden de har nesten direkte kopiert gameshare planene til Microsoft og du kan dele med opptil 5 personer der og 10 forskjellige maskiner, men dog litt strengere da originaleier ikke kan spille med en låner samtidig. Eier har selvsagt førsteprioritering så hvis han vil spille så får lånerne varsel om å lagre spillet og logge av innen en viss tid før de blir kicked. Så at dette ikke vil fungere i praksis er direkte løgn og debunked da det fungerer helt utmerket på Steam as we speak Prinsippet er akuratt det samme som deling av fysisk media har fungert i alle år bortsett fra at det fysiske mediaet ikke har ett tak på 5-10 personer og kan deles ubegrenset. Er veldig tvilsomt at folk plutselig skulle slutte kjøpe spill nå bare fordi de samme mulighetene som alltid har vert der blir digitaliserte. For vennegjengene som vil spille multiplayers med mer enn 3 personer er ikke gameshare engang aktuelt å utnytte om de vil spille sammen. "All dritten som kom med dette opplegget" må du nok utdype litt bedre fordi det eneste kravet var online check-ins hver 24 time. Er du en av disse folkene som ble lurt av media til å tro at Xboxen ALLTID måtte være online for å i det hele tatt starte? Fordi etter check-in så kunne du bruke konsollen offline i 24 timer med alle funksjoner intakte. Merkelig at folk hørte ordet DRM og "online check-in" og plutselig hadde mesteparten av syterne der ute plutselig ikke internett i det hele tatt (til tross for at de kunne gå online for å klage over at de ikke har mulighet til å gå online), eller så hadde de så dårlig internett at det å miste nettet over 24 timer av gangen visstnok var ett stort problem som skjedde fler ganger i uken. De eneste som hadde blitt "rammet" av dette er sære folk som bevisst ikke vil ha internett overhodet, og disse folkene var vel heller ikke publikumet Xboxen var rettet mot. Er du også en av de som falt for det elendige "Official PlayStation Used Game Instructional Video"-klippet som Sony lagde hvor de hjernevasket alle til å tro at Xbox ikke kunne hverken dele spill eller bytte/selge bruktspill? Fordi som allerede nevnt så kunne Xboxen absolutt dele spill på både en bedre og mer praktisk måte enn gamlemåten, men du kunne også selge og bytte fysiske disker og til og med overføre lisensen på spill du hadde kjøpt digitalt en gang til en annen person. Eneste kravet her var at personen du ville overføre eierskapet til måtte ha vært på vennelisten din i minst 30 dager. Det eneste negative med Microsoft sin originale plan som jeg kommer på i farten var at Kinect MÅTTE være tilkoblet for at boxen skulle fungere og folk likte ikke dette av forskjellige grunner. Jeg likte det ikke fordi at pessimisten i meg sa at _hvis_ Kinecten skulle bli ødelagt av hardware-svikt så kunne jeg ikke brukt Xboxen mens kinecten var på rep, mens folk flest, takket være hysteriet og clickbait artiklene i media var redde for at NSA, Obama og Bill Gates skulle sitte se på at de runka i stua. 1 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Hvilke "gaming" stol bruker dere? Det kommer sikkert tilbud nå ukene frem over. Må få meg en god stol. Ved PCen bruker jeg DENNE og er kjempefornøyd. Stolen har også framovertilt som er veldig behagelig hvis man sitter lent fremover og armrestene kan heises opp og ned. Gamingstolen foran TVen er en gammel Stressless fra Ekornes. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 (endret) Jeg bruker en sånn stol. Endret 30. desember 2016 av HulkHaugen 1 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Bruker samme stol som hulken (bare min egen da?). Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 (endret) Noen som spiller med Kinect? Finnes det noe som er artig? (Ja, jeg vet at det er mange som ikke liker det, men er ikke ute etter diskusjon om hvor ille det er) Endret 31. desember 2016 av KoKo_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå