Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynte på Gears of War 4.. Antar at jeg bruker lengre tid på Quantum Break og Dead Rising 4, slik at jeg fikk krysse av et back-log spill litt tidligere..

 

Spille som nevnt første akt av Quantum Break.. Syntes ikke den delen var kjedelig i hvert fall. Skal nå uansett gi det et forsøk senere :)

Lenke til kommentar

Da er litt over en fjerdedel av hele 360 biblioteket bakoverkompatibelt :) Ikke verst for en gratis fanservice PlayStation fanboysene og MS hatere på diverse forums generelt sa var dødfødt og unødvendig siden nesten ingen kom til å bruke det i tillegg til at MS kom til å droppe utviklinga etter bare ett par måneder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da er litt over en fjerdedel av hele 360 biblioteket bakoverkompatibelt :) Ikke verst for en gratis fanservice PlayStation fanboysene og MS hatere på diverse forums generelt sa var dødfødt og unødvendig siden nesten ingen kom til å bruke det i tillegg til at MS kom til å droppe utviklinga etter bare ett par måneder.

 

Ser fremdeles at folk klager unødvendig på BC og EA Access på diverse spillsider når det annonseres nye spill til BC eller EA. Patetisk spør du meg. 

Lenke til kommentar

Da er litt over en fjerdedel av hele 360 biblioteket bakoverkompatibelt :) Ikke verst for en gratis fanservice PlayStation fanboysene og MS hatere på diverse forums generelt sa var dødfødt og unødvendig siden nesten ingen kom til å bruke det i tillegg til at MS kom til å droppe utviklinga etter bare ett par måneder.

 

Selv Microsoft selv har sagt at det ville være idiotisk og unødvendig, så er vel ikke rart at folk har ment det.

 

Men ja. 50% av Xbox One-eiere har testet BC en eller flere ganger. Veldig bra tall, egentlig. Har selv brukt det for å spille igjennom Gears 2 og 3.

Lenke til kommentar

 

Da er litt over en fjerdedel av hele 360 biblioteket bakoverkompatibelt :) Ikke verst for en gratis fanservice PlayStation fanboysene og MS hatere på diverse forums generelt sa var dødfødt og unødvendig siden nesten ingen kom til å bruke det i tillegg til at MS kom til å droppe utviklinga etter bare ett par måneder.

 

Selv Microsoft selv har sagt at det ville være idiotisk og unødvendig, så er vel ikke rart at folk har ment det.

 

Men ja. 50% av Xbox One-eiere har testet BC en eller flere ganger. Veldig bra tall, egentlig. Har selv brukt det for å spille igjennom Gears 2 og 3.

 

 

Har du link til denne statementen fra MS hvor de har påstått dette? For jeg kan aldri huske å ha sett de si noe negativt om BC. De støttet det tross alt siden releasedagen på X360 med hele Halo serien og noen andre titler og 360 er vel i dag bakoverkompatibel med rundt 470 Xbox titler, eller nesten 50% av hele Xbox bibliokteket.

 

Mulig du blander det med påstanden til Sony rett etter E3: "We have experience of backwards compatibility. The earliest PS3 model was backwards compatible with PS2, and it is a much requested feature… but actually it’s not so greatly used."

Lenke til kommentar

"If you're backwards compatible, you're really backwards" -Don Mattrick. Ingen normale folk vil vel endre meninger og syn etter hva den fyren der uttrykker i sine personlige meninger som heller ikke var delt av MS og Xbox teamet da de har støttet BC siden dag 1, både før, mens og etter Mattrick var inne i bildet :)

 

 

Lost Odyssey er lagt i library! Jeg ramlet ut av det i disk 3 for flere år siden etter jeg kom til ett punkt jeg måtte grinde lvls (tror jeg) og møtte veggen. Men fram til da var det helt fantastisk til tross for at jeg egentlig ikke liker spill med den typen combat system. Satt vel faktisk å grein i løpet av spillet på ett punkt også på grunn av storyen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...