Tommx Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Tror dere vi får en egen scorpio event før eller etter E3? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Regner nok med at Scorpio blir deres eneste fokus på E3 sammen med spillene som vil yte best på konsollen. Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Tviler, tror det kjører egen event for scorpio. Dette er en konsoll for de som vil bruke litt ekstra penger for å få det beste. E3 tipper jeg de viser hovedsakelig vanlig Xbox one:) Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Er dette et bra kjøp? http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/gaming-headset/ASTA50WLBLKXO/astro-a50-7-1-tradlost-headset-til-xbox-one-sort#tab-store-availability-trigger Andre tips? Vil ikke kjøpe et headset til 3-4000. Headsettet jeg bruker nå har begynt å krangle i det siste. De jeg spiller med får ekko, hører ikke meg, jeg hører ikke dem o.l. løp og kjøp til den prisen. Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Håper Scorpio blir en dyrere konsoll 7/8k tror det er et marked over soverom konsoller Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Håper Scorpio blir en dyrere konsoll 7/8k tror det er et marked over soverom konsoller http://itavisen.no/2016/12/12/xbox-scorpio-blir-kanskje-ikke-sa-dyr-som-du-frykter/ 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Håper Scorpio blir en dyrere konsoll 7/8k tror det er et marked over soverom konsoller Om konsollen hadde kostet 7000-8000 kr, så kan Microsoft bare glemme å selge den. Personlig tror jeg den blir å ligge et sted på mellom 4000-5000 kr. Det er heller ikke usannsynlig at de selger den med tap, noe Sony gjorde med PS3. Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Håper Scorpio blir en dyrere konsoll 7/8k tror det er et marked over soverom konsoller Om konsollen hadde kostet 7000-8000 kr, så kan Microsoft bare glemme å selge den. Personlig tror jeg den blir å ligge et sted på mellom 4000-5000 kr. Det er heller ikke usannsynlig at de selger den med tap, noe Sony gjorde med PS3. Betaler glatt opp til 10k for noe som leverer. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Håper Scorpio blir en dyrere konsoll 7/8k tror det er et marked over soverom konsoller Om konsollen hadde kostet 7000-8000 kr, så kan Microsoft bare glemme å selge den. Personlig tror jeg den blir å ligge et sted på mellom 4000-5000 kr. Det er heller ikke usannsynlig at de selger den med tap, noe Sony gjorde med PS3. Betaler glatt opp til 10k for noe som leverer. Greit, men det gjør ikke 98% av brukermassen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Håper Scorpio blir en dyrere konsoll 7/8k tror det er et marked over soverom konsoller Om konsollen hadde kostet 7000-8000 kr, så kan Microsoft bare glemme å selge den. Personlig tror jeg den blir å ligge et sted på mellom 4000-5000 kr. Det er heller ikke usannsynlig at de selger den med tap, noe Sony gjorde med PS3. Betaler glatt opp til 10k for noe som leverer. Greit, men det gjør ikke 98% av brukermassen. Synd for 98% av brukermassen... får se hva den leverer før jeg tar standpunktet til prisen. Nå begynner jo også de største xb1 spillene å komme til PC, så behovet for xb1 blir stadig mindre Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 hadde nok fort betalt enn 6-7k for den men tippen nok den ender på 5k. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 (endret) Tipper 3500-4000kr for den billigste Scorpio modellen og 4500-5000 for en premium modell med større HDD. Xbox har ikke råd til å prise seg ut av konsollmarkedet.Veldig spent på hva slags planer Xbox har for 2017 egentlig. MS tok det med ro på årets E3-messe, så jeg håper at de stiller litt sterkere neste år. Endret 12. desember 2016 av Leflus Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Tipper 3500-4000kr for den billigste Scorpio modellen og 4500-5000 for en premium modell med større HDD. Xbox har ikke råd til å prise seg ut av konsollmarkedet. Billig konsoller er one og slimS trenger en premium variant. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Jeg skal ha den, koste hva det koste vil - da for å få VR-briller og spill Men kan noen fortelle meg litt mer om denne konsollen? Er Scorpio navnet på den nye, kommende xboxen, eller er det snarere en ny konsoll produsert av microsoft som "ikke har med xbox å gjøre"? 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 (endret) Tipper 3500-4000kr for den billigste Scorpio modellen og 4500-5000 for en premium modell med større HDD. Xbox har ikke råd til å prise seg ut av konsollmarkedet. Billig konsoller er one og slimS trenger en premium variant. XBO S ligger like over 2000kr nå, og om et år kommer sikkert standardprisen for den til å ligge på 2000kr. Dersom Scorpio koster 3500-4000kr vil det fortsatt være en betydelig prisforskjell mellom maskinene. Jeg skal ha den, koste hva det koste vil - da for å få VR-briller og spill Men kan noen fortelle meg litt mer om denne konsollen? Er Scorpio navnet på den nye, kommende xboxen, eller er det snarere en ny konsoll produsert av microsoft som "ikke har med xbox å gjøre"? Project Scorpio er kodenavnet til maskinen. Ifølge MS er den en Xbox i Xbox One familien. Den kommer til å få et nytt navn før den blir lansert. Endret 12. desember 2016 av Leflus 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Jeg skal ha den, koste hva det koste vil - da for å få VR-briller og spill Men kan noen fortelle meg litt mer om denne konsollen? Er Scorpio navnet på den nye, kommende xboxen, eller er det snarere en ny konsoll produsert av microsoft som "ikke har med xbox å gjøre"? Får håpe ms bruker rift brillene med den presise motion tracking. Sonys lys show fungerer ikke optimalt Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Jeg skal ha den, koste hva det koste vil - da for å få VR-briller og spill Men kan noen fortelle meg litt mer om denne konsollen? Er Scorpio navnet på den nye, kommende xboxen, eller er det snarere en ny konsoll produsert av microsoft som "ikke har med xbox å gjøre"? Project Scorpio er kodenavnet til maskinen. Ifølge MS er den en Xbox i Xbox One familien. Den kommer til å få et nytt navn før den blir lansert. Takk Jeg skal ha den, koste hva det koste vil - da for å få VR-briller og spill Men kan noen fortelle meg litt mer om denne konsollen? Er Scorpio navnet på den nye, kommende xboxen, eller er det snarere en ny konsoll produsert av microsoft som "ikke har med xbox å gjøre"? Får håpe ms bruker rift brillene med den presise motion tracking. Sonys lys show fungerer ikke optimalt Ja. Er meget spent på dette og håper på et horror-spill 1 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Calling all audio aficionados. Rolling out to Preview this week: Blu-ray Bitstream pass-through including Dolby Atmos support on Xbox One/S 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Fullførte Rise of the Tomb Raider i dag! 100 % completion/challanges/survivor, etc.. Kjempemessig spill! Elsker denne nye reboot-serien! Lurer på om det blir Quantum Break, Gears of War 4, eller Dead Rising 4 i morgen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Fullførte Rise of the Tomb Raider i dag! 100 % completion/challanges/survivor, etc.. Kjempemessig spill! Elsker denne nye reboot-serien! Lurer på om det blir Quantum Break, Gears of War 4, eller Dead Rising 4 i morgen.. Tja, ut de tre så er det jo bare QB som ikke er en oppfølger med kjent gameplay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå