Rbk89 Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Er det noen her som vet om et bra headsett med mic som funker bra på Xbox One S? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Komplett er passe trege og sende ut? Hatt på lager før helgen og enda ikke sendt. Ville ha dette spillet på disk men helt latterlig at dem sender på release dagen. Har jeg ikke før fredag... Merkelig, var noe av det samme på Gamezone. Veldig rart når det er Worldwide release samme dag. Koser meg med spillet så langt. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Kjøpte det digitalt. Ettermiddag skift i dag så blir vel litt spilling i morgen Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Komplett er passe trege og sende ut? Hatt på lager før helgen og enda ikke sendt. Ville ha dette spillet på disk men helt latterlig at dem sender på release dagen. Har jeg ikke før fredag... Merkelig, var noe av det samme på Gamezone. Veldig rart når det er Worldwide release samme dag. Koser meg med spillet så langt. Gamezone er vel raske til å sende ut spillene da, som regel får jeg spillene før release til enten Xbox One eller Ps4 eller pc min da. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Gamezone er raske her også de gangene jeg har bestilt derfra. De fikk ikke inn deadline rising før 9 desember av en eller annen grunn derfor falt valget på komplett. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Er det noen her som vet om et bra headsett med mic som funker bra på Xbox One S? Jeg har denne, og den er ypperlig. http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/gaming-headset/XONETBXOFOUR/turtle-beach-ear-force-xo-four-gaming-headset Bare å plugge rett i kontrollen. Da har man både lyd og mikrofon. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/gaming-headset/XONEHEADSSTER/xbox-one-stereo-headset?scid=Pricecomparison2989 Eller dette, minst like bra. Men mye billigere :-) Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Flere som bruker Netflix via boxen og som kan bekrefte av bildekvaliteten der suger? Har brukt Netflix der i et par år selv om jeg har hatt appen i tvn. Testet tv-appen for første gang ikveld og opplever veldig mye bedre kvalitet.(?) Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 HDR/4K ser dårligere ut på Xbox one S mot tvn app for min del. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 HDR/4K ser dårligere ut på Xbox one S mot tvn app for min del. Ja? Måtte teste det videre igår - helt klart dårligere via xboxen kontra tvn, da snakk om Netflix. Bekreftet. Hvorfor, aner ikke. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Jeg bruker ikke Netflix så jeg har ikke så mye peiling på appen, men har dere stilt opp kvaliteten i Playback Settings til High? Står sikkert på Auto som standard. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Begynte juleferien i går. Kjøpte meg Dead Rising 4 og Gears of War 4! Men, må gjøre ferdig det to siste kapitlene i Rise of the Tomb Raider før jeg skal prøve de.. RotTR står igjen fra forrige jul, som jeg ikke ble ferdig med. Startet et kapittel på Quantum Break i sommer, så har også det.. Men, gleder meg! Bare vente på en update på 4,1 GB nå så. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Begynte juleferien i går. Kjøpte meg Dead Rising 4 og Gears of War 4! Men, må gjøre ferdig det to siste kapitlene i Rise of the Tomb Raider før jeg skal prøve de.. RotTR står igjen fra forrige jul, som jeg ikke ble ferdig med. Startet et kapittel på Quantum Break i sommer, så har også det.. Men, gleder meg! Bare vente på en update på 4,1 GB nå så. Så du ga faen i å jobbe da. tullet bare Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/gaming-headset/XONEHEADSSTER/xbox-one-stereo-headset?scid=Pricecomparison2989 Eller dette, minst like bra. Men mye billigere :-) Det ble desse i hvitt håper de har bra lyd da ^^ Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Om en person synes f.eks Need for Speed er et 10er spill, kan vedkommende si at alle som kritiserer spillet han elsker ikke har smak eller at spillet passer en? Greit nok at man elsker spillet selv, men spill må da kunne få kritikk selv om man ikke spiller det fult ut som noen andre uten å få slengt at man ikke har smak for videospill. Har en kompis som driver å sier dette og jeg finner det fryktelig irriterende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Om en person synes f.eks Need for Speed er et 10er spill, kan vedkommende si at alle som kritiserer spillet han elsker ikke har smak eller at spillet passer en? Greit nok at man elsker spillet selv, men spill må da kunne få kritikk selv om man ikke spiller det fult ut som noen andre uten å få slengt at man ikke har smak for videospill. Har en kompis som driver å sier dette og jeg finner det fryktelig irriterende. Er han 14 år gammel? I så fall går det over om noen år Om du finner kompisen din irriterende for at han elsker et spill du ikke gjør, og at han mener alle andre spill er shit i forhold, så la være å snakke om spill med han da. Vanskeligere er det ikke Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Hvilken ekstern SSD anbefaler dere til XBONE? Er så møkka lei all den lastingen... Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 (endret) Er dette et bra kjøp? http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/gaming-headset/ASTA50WLBLKXO/astro-a50-7-1-tradlost-headset-til-xbox-one-sort#tab-store-availability-trigger Andre tips? Vil ikke kjøpe et headset til 3-4000. Headsettet jeg bruker nå har begynt å krangle i det siste. De jeg spiller med får ekko, hører ikke meg, jeg hører ikke dem o.l. Endret 11. desember 2016 av Claus Racing Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 (endret) Til den prisen kan du ikke gå feil med det headsettet der. Ligger vel normalt på over 3k det headsettet der. Jeg brukte det selv til PS4 i noen år og var veldig fornøyd(eldre utgave av A50 selvsagt) Har vanskelig for å tro at de nye utgavene er verre Endret 11. desember 2016 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå