Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Komplett er passe trege og sende ut? Hatt på lager før helgen og enda ikke sendt. Ville ha dette spillet på disk men helt latterlig at dem sender på release dagen. Har jeg ikke før fredag...

 

Merkelig, var noe av det samme på Gamezone. Veldig rart når det er Worldwide release samme dag.

 

Koser meg med spillet så langt.

Lenke til kommentar

 

Komplett er passe trege og sende ut? Hatt på lager før helgen og enda ikke sendt. Ville ha dette spillet på disk men helt latterlig at dem sender på release dagen. Har jeg ikke før fredag...

 

Merkelig, var noe av det samme på Gamezone. Veldig rart når det er Worldwide release samme dag.

 

Koser meg med spillet så langt.

 

Gamezone er vel raske til å sende ut spillene da, som regel får jeg spillene før release til enten Xbox One eller Ps4 eller pc min da. :wee:

Lenke til kommentar

Begynte juleferien i går. Kjøpte meg Dead Rising 4 og Gears of War 4! :)

 

Men, må gjøre ferdig det to siste kapitlene i Rise of the Tomb Raider før jeg skal prøve de.. RotTR står igjen fra forrige jul, som jeg ikke ble ferdig med.

 

Startet et kapittel på Quantum Break i sommer, så har også det..

 

Men, gleder meg! :) Bare vente på en update på 4,1 GB nå så.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Begynte juleferien i går. Kjøpte meg Dead Rising 4 og Gears of War 4! :)

 

Men, må gjøre ferdig det to siste kapitlene i Rise of the Tomb Raider før jeg skal prøve de.. RotTR står igjen fra forrige jul, som jeg ikke ble ferdig med.

 

Startet et kapittel på Quantum Break i sommer, så har også det..

 

Men, gleder meg! :) Bare vente på en update på 4,1 GB nå så.

Så du ga faen i å jobbe da. :tease: tullet bare :D

Lenke til kommentar

Om en person synes f.eks Need for Speed er et 10er spill, kan vedkommende si at alle som kritiserer spillet han elsker ikke har smak eller at spillet passer en? Greit nok at man elsker spillet selv, men spill må da kunne få kritikk selv om man ikke spiller det fult ut som noen andre uten å få slengt at man ikke har smak for videospill.

 

Har en kompis som driver å sier dette og jeg finner det fryktelig irriterende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Om en person synes f.eks Need for Speed er et 10er spill, kan vedkommende si at alle som kritiserer spillet han elsker ikke har smak eller at spillet passer en? Greit nok at man elsker spillet selv, men spill må da kunne få kritikk selv om man ikke spiller det fult ut som noen andre uten å få slengt at man ikke har smak for videospill.

 

Har en kompis som driver å sier dette og jeg finner det fryktelig irriterende.

Er han 14 år gammel? I så fall går det over om noen år :) Om du finner kompisen din irriterende for at han elsker et spill du ikke gjør, og at han mener alle andre spill er shit i forhold, så la være å snakke om spill med han da. Vanskeligere er det ikke :)

Lenke til kommentar

Er dette et bra kjøp? 

http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/gaming-headset/ASTA50WLBLKXO/astro-a50-7-1-tradlost-headset-til-xbox-one-sort#tab-store-availability-trigger

Andre tips? Vil ikke kjøpe et headset til 3-4000.

 

Headsettet jeg bruker nå har begynt å krangle i det siste. De jeg spiller med får ekko, hører ikke meg, jeg hører ikke dem o.l.  :hrm:

Endret av Claus Racing
Lenke til kommentar

Til den prisen kan du ikke gå feil med det headsettet der. Ligger vel normalt på over 3k det headsettet der. Jeg brukte det selv til PS4 i noen år og var veldig fornøyd(eldre utgave av A50 selvsagt) Har vanskelig for å tro at de nye utgavene er verre :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...