Mala Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Hvorfor føles Just Cause 3 som shit? Vurderer sterkt å ta kontakt med Microsoft for refund. Fordi spillet kjører fatalt dårlig på konsoll. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Hvorfor føles Just Cause 3 som shit? Vurderer sterkt å ta kontakt med Microsoft for refund. Spillet får 10-15 FPS på konsoll. Helt normalt. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Fikk addet prepaid-kortet nå på XBL. FYI Må igjen gi shoutout til xboxliveuk76.com , strålende side. Blitt enda bedre de siste årene, nå kommer koden på email med en eneste gang. Knallbra. 1 Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Jeg har solgt Ps4 min å er endelig tilbake på Xbox får den før helgen, å gleder meg så sykt! Men jeg spilte en del Fifa Ultimate Team på Ps4. Får jeg forsette på dette når jeg spiller fifa på Xbox? er vell lagra i EA kontoen det vell? Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Jeg har funnet ut at eneste utvei er å kjøpe en ekstra Xbox til å ha på soverommet pga dama. Ser at elkjøp har en Xbox One S bundle med Fifa 17 og Titanfall 2 til 3000,- http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spillkonsoll/XONES1TBFI17/xbox-one-s-1-tb-fifa-17-eksklusiv-pakke-hvit Er det mulig å bytte Titanfall i ett annet spill? Evt om det finnes bedre deals der ute. Jeg fant ut av dette igår, så gikk glipp av black friday. Setter pris på svar! Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 (endret) Etter min erfaring så vil de ikke la deg velge andre spill til bundlene sine siden det er kampanjeprodukter, MEN hvis det er helt vanlige fysiske retail kopier med plast og hele pakka av spillene i bundelen så kan du ta med disse på en annen butikk å spørre om du kan få bytte de der. Jeg gjorde dette med min PS4 som jeg kjøpte på Elkjøp som hadde knalltilbud på konsollen + Fifa, tok med meg Fifa søppelet inn på Spaceworld som lå vegg i vegg med Elkjøp og spurte om jeg kunne få bytte til ett annet spill der. Ikke bare fikk jeg byttet det inn i en Last of Us Remastered kopi, men jeg fikk også i tillegg 150kr rett i hånda siden Fifa hadde høyere pris enn Last of Us Dette kan slå andre veien også selvsagt så hvis du bytter til ett dyrere spill så må du betale mellomlegget. Endret 30. november 2016 av XtaZ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Jeg har solgt Ps4 min å er endelig tilbake på Xbox får den før helgen, å gleder meg så sykt! Men jeg spilte en del Fifa Ultimate Team på Ps4. Får jeg forsette på dette når jeg spiller fifa på Xbox? er vell lagra i EA kontoen det vell? Du sletta kontoen din vel på ps4. Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Takk for svar! Det hørtes veldig greit ut, får se hva jeg får til. Titanfall 2 er fysisk, men er litt nysgjerrig på Mafia 3 og Watch Dogs 2(selvom 1ern var drit) Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Jeg er litt gira på Watch Dogs 2 selv faktisk etter å ha hørt og lest så mye bra om det, men ja det første var elendig. Titanfall 2 er helt fantastisk så jeg vil anbefale deg å beholde det om du liker skytespill og multiplayer. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 (endret) Jeg har funnet ut at eneste utvei er å kjøpe en ekstra Xbox til å ha på soverommet pga dama. Ser at elkjøp har en Xbox One S bundle med Fifa 17 og Titanfall 2 til 3000,- http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spillkonsoll/XONES1TBFI17/xbox-one-s-1-tb-fifa-17-eksklusiv-pakke-hvit Er det mulig å bytte Titanfall i ett annet spill? Evt om det finnes bedre deals der ute. Jeg fant ut av dette igår, så gikk glipp av black friday. Setter pris på svar! Ser CDON har den til 1.999,- i dag med Fifa, men uten Titanfall. Og da kan du jo bruke besparelsen på å kjøpe deg 2 spill du heller har lyst på. http://cdon.no/spill/xbox_fifa/ Men skynd deg, det er kalendertilbud. Endret 30. november 2016 av Tor Rasmussen Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Ser CDON har den til 1.999,- i dag med Fifa, men uten Titanfall. Og da kan du jo bruke besparelsen på å kjøpe deg 2 spill du heller har lyst på. http://cdon.no/spill/xbox_fifa/ Men skynd deg, det er kalendertilbud. Den som Elkjøp hadde på Cyber Monday var 1TB-utgaven. Den CDON kjører nå er 500GB. Sånn til info. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 355kr for watchdogs 2 på cdon i morgen. De var litt vel raske ute med å sende mail med morgendagens kalenderluke. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Jeg har solgt Ps4 min å er endelig tilbake på Xbox får den før helgen, å gleder meg så sykt! Men jeg spilte en del Fifa Ultimate Team på Ps4. Får jeg forsette på dette når jeg spiller fifa på Xbox? er vell lagra i EA kontoen det vell? Du sletta kontoen din vel på ps4. Hvordan slette da? Jeg rormaterte konsollen så alt ble slettet på den ja men går det ann å slette kontoen sin for godt? 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 (endret) Ser CDON har den til 1.999,- i dag med Fifa, men uten Titanfall. Og da kan du jo bruke besparelsen på å kjøpe deg 2 spill du heller har lyst på. http://cdon.no/spill/xbox_fifa/ Men skynd deg, det er kalendertilbud. Den som Elkjøp hadde på Cyber Monday var 1TB-utgaven. Den CDON kjører nå er 500GB. Sånn til info. De har den på tilbud i dag også hos Elkjøp. BTW: Noen andre som ikke får varsel ved nye innlegg på epost i fra diskusjon lengre? http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spillkonsoll/XONES1TBFI17/xbox-one-s-1-tb-fifa-17-eksklusiv-pakke-hvit Endret 2. desember 2016 av ProphetSe7en Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Dead Rising 4 i morgen. Gleder meg. Sett noen 8/10 anmeldelser i dag på Polygon og Game Informer. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Komplett er passe trege og sende ut? Hatt på lager før helgen og enda ikke sendt. Ville ha dette spillet på disk men helt latterlig at dem sender på release dagen. Har jeg ikke før fredag... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Jeg har solgt Ps4 min å er endelig tilbake på Xbox får den før helgen, å gleder meg så sykt! Men jeg spilte en del Fifa Ultimate Team på Ps4. Får jeg forsette på dette når jeg spiller fifa på Xbox? er vell lagra i EA kontoen det vell? Du sletta kontoen din vel på ps4. Hvordan slette da? Jeg rormaterte konsollen så alt ble slettet på den ja men går det ann å slette kontoen sin for godt? Litt sendt svar du kan slette brukeren din oxo er kontoen din da. http://manuals.playstation.net/document/no/ps4/settings/deleteuser.html Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 du kan vel også selge kontoen din hvis den inneholder noen spill. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Har 170 spill på konsollen per dags dato,angrer litt på at jeg ikke kjøpte flere fysiske disker. 171 nedlastbare og 9 fysiske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå