MR SPEED Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 http://marketplace.xbox.com/en-US/Product/Xbox-One-Backward-Compatibility-Gift/00000008-3146-d2d1-c3c2-90a95858081c Her kan dere visstnok få en digital kopi av Lost Odyssey på Xbox One gratis hvis dere laster ned en gratis avatar shirt for å feire Xbox 15 år anniversary. Jeg har allerede fått avatar itemet men foreløpig ligger ingen kopi av spillet i nedlastingslisten min. Folk på reddit sier det kan ta ca en dag før det dukker opp mens Major Nelson selv har kommentert dette: "This was a test that slipped out. There are no plans right now for it to go live." Stikkordet her er vel "right now" så det er kanskje planlagt snart. Uansett, i verste fall så sitter dere igjen med en gratis avatar shirt og i beste fall så dukker Lost Odyssey opp etter hvert også Det her kom frem. Ooops! What happened to this page? We’ve moved some things around.The page you are looking for may have a new location, or is no longer available. You might want to: Start again from the homepage. Check that you are using the website for your country or region. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 (endret) Ja, linken er visst død nå dessverre. Her er noen gratis Xbox avatar onesies som trøst: https://marketplace.xbox.com/en-US/Search?query=Xbox%20one%20onesie&DownloadType=AvatarItem Endret 18. november 2016 av XtaZ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Haha, fy flate meg. AC2 "remasteren" ser jo helt forbanna krise ut Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Spillet kan godt være både fantastisk og bra, og mye bedre enn 1ern, men det var ikke poenget mitt. Poenget var at dette spillet er helt uinteressant for meg personlig, av overnevnte grunner: Det appellerer bare ikke til meg. Jeg synes settingen er fjollete. Vi tok feil begge 2, Ja det er for bedret på alle punkter både her å der Bone gamereactor gir Watchdog 2 8 av 10 er vel ikke så dårlig da vel, å gamer.no gir det 9 av 10 da er det tide på å kjøpe det. Her er en anmelder jeg liker godt. Han sa vel mye av inntrykkene mine.. https://youtu.be/65ZSDkbjUhk Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Er lei at spillselskaper skal bruke energi på remaster. Hvorfor kan en ikke heller finne på noe nytt isteden. Liker ikke den utviklingen, ser det dukker stadigere opp. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Fordi CoD Modern Warfare remaster er sååå mye bedre enn Call of Duty Infinite Warfare. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Fordi CoD Modern Warfare remaster er sååå mye bedre enn Call of Duty Infinite Warfare. Du er fortsatt grinete skjønner jeg. Stakkar Du trenger ikke en remaster for å spille et spill på nytt. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 oooppss. Var det deg, elite mf som ruler alle i online?Så ikke det. Vel uansett. Jeg brukte langt mer tid i GTA5 remaster enn PS3-utgaven.Jeg kjøpte Cod IW-bundle for å spille MW-remaster, og har ikke startet IW enda.Jeg kjøpte Xbox One S for å få HDR i spill.Jeg kjøpte PS4 Pro for å få bedre grafikk i spill.Remasterutgaver av spill gir (som regel) bedre grafikk i spill.Jeg liker å spille med bedre grafikk. Så hvis jeg kan velge mellom remaster av et knallbra spill, eller spille gamleversjonen, så er det ikke tvil for min del.Vi ser det samme i musikk og filmbransjen også. Gode titler bli relansert i oppussede utgaver, nyinnspillinger, remaster i bildebehandling osv..... 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 (endret) Kan ikke tenke meg at online piffen i MW på Xbox 360 er så hippt lenger heller i grunn. Endret 20. november 2016 av Mala Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Fordi spillet er ræva og gammelt. Hvor mange spill har vært bra etter at de har laget en remake på samme tidspunkt i en franchise som har vart lenge. Mest sannsynlig ingen. Gears of War prøvde, Halo har gjort det, CoD har begynt nå. Maange flere vil fortsette med dette. Alle spillene de slapp ut kunne vært så mye bedre, men det tar bort fokuset fra å lage et bedre spill fordi det finnes dumme folk i denne verden som finansierer slikt siden det er et markede for slike tapere som ikke takler å spille gamle spill som de sier de savner så fryktelig mye. Akkurat som med microtransaksjoner, season pass osv som omtrent alle spill har nå. Er vel like før Remaster av spill blir vist på E3 som er eksklusivt on Xbox/ps4. Da blir ikke fokuset fremover men bakover. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Fordi spillet er ræva og gammelt. Hvor mange spill har vært bra etter at de har laget en remake på samme tidspunkt i en franchise som har vart lenge. Mest sannsynlig ingen. Gears of War prøvde, Halo har gjort det, CoD har begynt nå. Maange flere vil fortsette med dette. Alle spillene de slapp ut kunne vært så mye bedre, men det tar bort fokuset fra å lage et bedre spill fordi det finnes dumme folk i denne verden som finansierer slikt siden det er et markede for slike tapere som ikke takler å spille gamle spill som de sier de savner så fryktelig mye. Akkurat som med microtransaksjoner, season pass osv som omtrent alle spill har nå. Er vel like før Remaster av spill blir vist på E3 som er eksklusivt on Xbox/ps4. Da blir ikke fokuset fremover men bakover. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 (endret) Nå må du ikke blande remake og remasters her. Jeg er delvis enig i at remasters er en jævla plage og spesielt denne generasjonen gir ordet remaster meg nesten brekninger da det er alt for mange av de med minimalt med innsats og endringer samt at jeg også tenker at dette i noen tilfeller kan ta vekk fokus fra nyere titler, men det finnes veldig bra utførte remasters som f.eks Halo MCC. The Last of Us remastered derimot kom ut bare 13 måneder etter originalen hvor de største endringene var høyere FPS, litt lengre draw distance og en 1080p boost, så med andre ord så solgte de folk det samme spillet med en high grafikksetting istedenfor medium til full pris og og det er ikke greit synes jeg. Når det er sakt så ser jeg verdien i remasters for folk som ikke har spilt originalene, men for meg personlig så blir det for mye "melking" av litt for nye spill. Det at mange remasters også har full pris er heller ikke akseptabelt og her burde selskapene selge den nye versjonen til alle som eier originalen digitalt for en veldig liten sum (max 100kr) eller gi de bort gratis slik som Bethesda nettopp gjorde med Skyim på PC. Remakes er jeg stort sett positive til da dette blir gjort på gamle spill som fortjener nytt liv. Mitt første møte med en skikkelig remake var vel Resident Evil på GameCube, og damn for en fantastisk bra jobb det var gjort der! Endret 20. november 2016 av XtaZ 2 Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Black Friday tilbud på gang nå! Kjøpte Titanfall 2 for $36 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 (endret) Flere som har problemer med å få spillt nå? Forsøker å spille Tomb Raider, er pålogget og online men får likevel beskjed om det motsatte, og at jeg må være pålogget for å spille. Spillet nekter altså å starte. Har også forsøkt med en reboot at xboxen, noe som pleier å fungere når et eller annet ikke fungerer.. Edit: Nå fikk jeg det til. Måtte starte et annet spill først, la spillet laste seg opp helt og deretter gå ut igjen. På den måten virker det som om Tomb Raider ble rebootet... Endret 21. november 2016 av Countryman Lenke til kommentar
indahla Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Noen gode tilbud på FH3? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 http://www.lefdal.com/product/spill-og-konsoll/tilbehor-pc-spill/LTG920/logitech-g920-driving-force-spillratt 1888kr for ratt Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Noen gode tilbud på FH3? cdkeys.com kjører 10% rabatt på en del spill fra den 25, men de har ikke listet opp hvilket enda. Koster 470kr der nå iallefall. Du skulle kjøpt det mens det kostet 349kr hos cdon Lenke til kommentar
indahla Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Jeg så prisen hos CDON dagen etter... Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 (endret) Major Nelson: "Today we sent a DR4 email where a zombie roar was interpreted by many as a racial slur. We apologize and promise to do better next time." Den "rasistiske" Dead Rising 4 emailen hadde overskriften "NNNNGGGHHHAAAA" for å etterligne en zombie. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Vi lever i en så hårsår tid at det er rart folk tør å gå ut av døra. Endret 22. november 2016 av XtaZ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå