Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

det er jo fysisk umulig å være bedre enn selve nettet. det betyr at du må reagere og skyte FØR du ser det.

med mindre du kan se framtiden vil ping altid påvirke ett slik spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke de fleste spillere av COD småbarn?

Basert på hva? De fleste som har spilt CoD har spilt det fra dag en eller fra rundt cod 4. Dette er minst 9 år siden. Jeg tipper de fleste som begynte da eller tidligere var eldre enn 10 år, det var hvert fall ikke vanlig på den tiden at man gamet som ung. Du fikk heller ikke kjøpt det selv og var avhengig av snille foreldre.

Er temmelig sikker på at average alderen på CoD ligger rundt 20-25. Det vil bare øke og øke fordi det vil alltid være flere eldre enn unge.

Lenke til kommentar

Jeg hadde særdeles interesse for Watch Dogs, det første. Synes settingen var kjempeknall. Likte seriøsiteten.

Når jeg så snutter fra 2-ern når de begynte å komme, var det helt tydelig at dette spillet skulle jeg ikke ha.

For meg gikk det på at de gikk fra det seriøse, til det mer tullete, karakterene skulle bli mer rare og fargerike. Følte at de gikk i retning til mer Saints Row. Ikke at jeg har spilt det så mye, men det er så tullete at det kan bli bra igjen. Watch Dogs skal, for meg, være seriøst, men en god handling.

Og, hva er greia med at folk tror alle hackere skal gå med nagler rundt halsen?

Edit: Jeg klarer bare ikke å identifisere meg med denne gjengen herpost-27942-0-83582900-1479289987_thumb.jpg

..og da går det bare ikke..

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Spillet kan godt være både fantastisk og bra, og mye bedre enn 1ern, men det var ikke poenget mitt.

Poenget var at dette spillet er helt uinteressant for meg personlig, av overnevnte grunner: Det appellerer bare ikke til meg. Jeg synes settingen er fjollete.

Lenke til kommentar

Jeg hadde særdeles interesse for Watch Dogs, det første. Synes settingen var kjempeknall. Likte seriøsiteten.

Når jeg så snutter fra 2-ern når de begynte å komme, var det helt tydelig at dette spillet skulle jeg ikke ha.

For meg gikk det på at de gikk fra det seriøse, til det mer tullete, karakterene skulle bli mer rare og fargerike. Følte at de gikk i retning til mer Saints Row. Ikke at jeg har spilt det så mye, men det er så tullete at det kan bli bra igjen. Watch Dogs skal, for meg, være seriøst, men en god handling.

Og, hva er greia med at folk tror alle hackere skal gå med nagler rundt halsen?

Edit: Jeg klarer bare ikke å identifisere meg med denne gjengen herattachicon.gifWatch-Dogs-2.jpg

..og da går det bare ikke..

Er nesten enig med deg. ;)  men Saints row 2 :D for et spill yeah. :green:

Lenke til kommentar

Spillet kan godt være både fantastisk og bra, og mye bedre enn 1ern, men det var ikke poenget mitt.

Poenget var at dette spillet er helt uinteressant for meg personlig, av overnevnte grunner: Det appellerer bare ikke til meg. Jeg synes settingen er fjollete.

Vi tok feil begge 2, :p Ja det er for bedret på  alle punkter både her å der Bone gamereactor gir Watchdog 2 8 av 10 er vel ikke så dårlig da vel, å gamer.no gir det 9 av 10 :grin:da er det tide på å kjøpe det. :dribble:  :dribble: 

Lenke til kommentar

http://marketplace.xbox.com/en-US/Product/Xbox-One-Backward-Compatibility-Gift/00000008-3146-d2d1-c3c2-90a95858081c

Her kan dere visstnok få en digital kopi av Lost Odyssey på Xbox One gratis hvis dere laster ned en gratis avatar shirt for å feire Xbox 15 år anniversary. Jeg har allerede fått avatar itemet men foreløpig ligger ingen kopi av spillet i nedlastingslisten min. Folk på reddit sier det kan ta ca en dag før det dukker opp mens Major Nelson selv har kommentert dette: "This was a test that slipped out. There are no plans right now for it to go live." Stikkordet her er vel "right now" så det er kanskje planlagt snart.

Uansett, i verste fall så sitter dere igjen med en gratis avatar shirt og i beste fall så dukker Lost Odyssey opp etter hvert også :D

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...