XtaZ Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Jeg var ut etter Gears 4 så det passet meg ypperlig takk for tips Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Blei Horizon på meg og de fleste jeg kjenner med xbox. Takker for tips Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 ?Skate 3?bc? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 jøss, Steep var jo temmelig kjedlig. kontrollen er som sirup og alt føles i slow motion. utforske, hva da, snø? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 For de som er ute etter Forza Horizon 3 eller Gears of War 4 har CDON nedlastingskoder (Play Anywhere) til 349,- i kveld. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 For de som er ute etter Forza Horizon 3 eller Gears of War 4 har CDON nedlastingskoder (Play Anywhere) til 349,- i kveld. Tilbudet var bare i går kveld Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Damn! Får trøste oss med at det er snart Black Friday Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 (endret) Hvis noen vil prøve Steep Betaversjon.Lag en brukerkonto her: http://steep.ubisoft.com/game/en-NORDIC/beta-redeem/ Tast inn en av kodene nedenfor, og velg hvilket system du vil laste ned beta til.Skriv i posten her når du har brukt en kode, og hvilken, så kan jeg redigere posten når alle kodene er brukt. B6EDLG3XMX6H Kode brukt: CN6QYYF4LEPH Kode brukt: TUNMNKQNBN7H Endret 11. november 2016 av Tor Rasmussen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Hvis noen vil prøve Steep Betaversjon. Lag en brukerkonto her: http://steep.ubisoft.com/game/en-NORDIC/beta-redeem/ Tast inn en av kodene nedenfor, og velg hvilket system du vil laste ned beta til.Skriv i posten her når du har brukt en kode, og hvilken, så kan jeg redigere posten når alle kodene er brukt. B6EDLG3XMX6H CN6QYYF4LEPH TUNMNKQNBN7H Takk! Den nederste er tatt. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Har tatt den øverste. Takk! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Tok den i midten. Hjartleg! Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Noen spiller siste CoD infinite warfare på Xbox One? Synest det lagger veldig MYE, og motspiller skyter meg før jeg i det hele tatt har mulighet til å se "de"(skjer ca 70-80% av tiden). Er det slik hos dere og? Har selvfølgelig alt oppdatert, og ei linje på 26/7 og ping på 24 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Hørte på IGN sitt reveiw at spille har peer-2-peer host. En dårlig løsning i forhold til dedikerte servere som styrer hele showet.Peer-2-peer host vil si du er gitt den service og linjen hosten tilbyr. Og i de få tilfellene du er heldig å være host, vil du ha en STOR fordel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 3 nye invites til ett relativt kjedelig spill (Steep) JNUAQM3MXR73 ZYNVTW23QGVL QGW2KTAGTUZC Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Infinite Warfare er ikke spillbart for øyeblikket desverre. Kryss fingrene for at massive patches og endringer kommer snart. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Har noen laget en Club gruppe for oss Xbox gamere her på diskusjon.no? Eventuelt ville dere joinet om en ble laget? Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Infinite Warfare er ikke spillbart for øyeblikket desverre. Kryss fingrene for at massive patches og endringer kommer snart. Jøss er det ikke? 4.17 win/loss ratio, 32 win streak atm, spiller dom omtrent bare. Prestiget har jeg også incase antall kamper skulle ikke tale for seg. Ganske playable etter min erfaring. Patch kom ut i natt også, mye som er fikset og forbedret. Men fortsatt problemer på det mapet hvor banen "beveger" seg. Ca det eneste mape som jeg virkelig merker at det er veldig spillbart selv om det i grunn bare er snakk om drop i fps. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Da er du nok en av de "heldige" som får være host gang etter gang. Og klart en lettere får en god kill/death ratio hvis en er host.Da skjer jo alt real time på egen skjerm, mens de andre i spillet henger etter.Selv er jeg elendig i de fleste online fps-spill. Trege reflekser, og dårlig på å sikte.Ofte ser jeg på kill cam at der jeg trodde jeg tømte et magasin i kroppen på en annen, så viser kill cam at jeg knapt hadde hevet våpenet og ikke engang avfyrt et skudd innen jeg døde.Så har jeg kommet til noen kamper der jeg føler meg som "kongen". Alt fungerer. Når jeg skyter folk, dør de, gang på gang.Sjekker så net-stats, og det viser seg at jeg er host for øyeblikket. Det er altså stor fordel å være host. Og for dem som ikke ender opp med å bli host, kan spillet føles "ikke spillbart", eller i hvertfall meget urettferdig. 1 Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Nei jeg har absolutt ikke host hele tiden, har sikkert vært det en eller annen gang men det forandret ikke noe særlig på utfallet, jeg trenger ikke host for å klare for å levere bra. Spilt CoD så lenge jeg kan huske, så jeg har raske nok reflekser å selv om man skulle skyte først så kan jeg likevel drepe den andre personen først. Men noen trenger vel bare host mer enn andre for å vinne dueller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå