Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Virker som det var en dålig batch med universal filmer som ikke Xbox one S klarte å spille av. Ms ga meg kontakt info til universal som sender nye filmer til meg.

Har vel 40-50 Uhd Bluray filmer så langt bare problem med 4 stk 3 universal og 1 lion gate.

Ah ok! Ja da er det jo ikke et stort problem. Da håper jeg XBOS kommer på tilbud under BlackFriday/CyberMonday i November :)  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah ok. Ja jeg får se hva det blir til. Ser Samsung sin nye er kommet i butikk og det følger med 3 filmer...kan nok klare meg uten en Xbox frem til Scorpio kommer. Spesielt siden det går å spille Forza Horizon 3 på PC. For det ser heeeeelt sykt bra ut.

Hvilken Samsung modell er det? En som støtter atmos og dtsx?

Lenke til kommentar

Borderlands: The Handsome Collection er plutselig gratis på XBO.

Fort dere før det forsvinner...sikkert en feil.

https://t.co/uOvT7DzJXd

Er bare en tidsbegrenset periode... så folk kan prøve spillene

If you go to the Microsoft store page for Borderlands: The Handsome Collection‘s “unlock bundle,” the game is listed as being 100-percent free. This is, however, only partially true. Though you can play both games to completion for free right now, they’re available as part of the Xbox “Free Play Days” promotion.

Endret av samco
Lenke til kommentar

Ah ok. Ja jeg får se hva det blir til. Ser Samsung sin nye er kommet i butikk og det følger med 3 filmer...kan nok klare meg uten en Xbox frem til Scorpio kommer. Spesielt siden det går å spille Forza Horizon 3 på PC. For det ser heeeeelt sykt bra ut.

Hvilken Samsung modell er det? En som støtter atmos og dtsx?

Samme gammle kurva 8500 spilleren med 3 filmer

Lenke til kommentar

Nå fungere ikke batteriet på mitt 2. gen Astro A50(eller er det det 1.gen for Xbox?). Det er sennep gult og sort i farge.

Finner ikke ut hvor eller når jeg har kjøpt det :-(

Så hva er beste måte for å få fikset dette på?

Ha helt sikkert kjøpt det på nettet, men finner ikke noe noen plass av de plassene jeg kan huske å sjekke.

Lenke til kommentar

27 til 30 november så er det slutt ...

Update: Microsoft has confirmed Xbox Live members will be able to play multiplayer games across Xbox One and Xbox 360 from October 27 until October 30. An Xbox Live Gold subscription is not required, as this event is open to everyone.

As part of this, Microsoft is offering access to Borderlands: The Handsome Collection for free up until October 30.

Endret av samco
Lenke til kommentar

Nå fungere ikke batteriet på mitt 2. gen Astro A50(eller er det det 1.gen for Xbox?). Det er sennep gult og sort i farge.

Finner ikke ut hvor eller når jeg har kjøpt det :-(

Så hva er beste måte for å få fikset dette på?

Ha helt sikkert kjøpt det på nettet, men finner ikke noe noen plass av de plassene jeg kan huske å sjekke.

Fant ut av hvor jeg hadde kjøpt det :-)

Skal få levert den inn snarest :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Må bare spørre, noen som er en del av preview-programmet?  Keen på invite :-P

De invitene fungerer ikke. Har en kompis som er der og har sendt to ganger nå uten at noe skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...