LarZen Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Virker som det var en dålig batch med universal filmer som ikke Xbox one S klarte å spille av. Ms ga meg kontakt info til universal som sender nye filmer til meg. Har vel 40-50 Uhd Bluray filmer så langt bare problem med 4 stk 3 universal og 1 lion gate. Ah ok! Ja da er det jo ikke et stort problem. Da håper jeg XBOS kommer på tilbud under BlackFriday/CyberMonday i November 1 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Bare husk at Xbox One S støyer en god del som UHD-avspiller i forhold til en dedikert UHD-avspiller. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Ah ok. Ja jeg får se hva det blir til. Ser Samsung sin nye er kommet i butikk og det følger med 3 filmer...kan nok klare meg uten en Xbox frem til Scorpio kommer. Spesielt siden det går å spille Forza Horizon 3 på PC. For det ser heeeeelt sykt bra ut. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 (endret) Borderlands: The Handsome Collection er plutselig gratis på XBO. Fort dere før det forsvinner...sikkert en feil. https://t.co/uOvT7DzJXd Endret 27. oktober 2016 av LarZen 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Bare hyggelig! Men husk at det kan være en feil og at dem trekker tilbake lisensen...men kan jo krysse fingrene for at en får beholde Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Ah ok. Ja jeg får se hva det blir til. Ser Samsung sin nye er kommet i butikk og det følger med 3 filmer...kan nok klare meg uten en Xbox frem til Scorpio kommer. Spesielt siden det går å spille Forza Horizon 3 på PC. For det ser heeeeelt sykt bra ut. Hvilken Samsung modell er det? En som støtter atmos og dtsx? Lenke til kommentar
samco Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 (endret) Borderlands: The Handsome Collection er plutselig gratis på XBO. Fort dere før det forsvinner...sikkert en feil. https://t.co/uOvT7DzJXd Er bare en tidsbegrenset periode... så folk kan prøve spillene If you go to the Microsoft store page for Borderlands: The Handsome Collection‘s “unlock bundle,” the game is listed as being 100-percent free. This is, however, only partially true. Though you can play both games to completion for free right now, they’re available as part of the Xbox “Free Play Days” promotion. Endret 27. oktober 2016 av samco Lenke til kommentar
samco Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Ah ok. Ja jeg får se hva det blir til. Ser Samsung sin nye er kommet i butikk og det følger med 3 filmer...kan nok klare meg uten en Xbox frem til Scorpio kommer. Spesielt siden det går å spille Forza Horizon 3 på PC. For det ser heeeeelt sykt bra ut. Hvilken Samsung modell er det? En som støtter atmos og dtsx? Samme gammle kurva 8500 spilleren med 3 filmer Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Nå fungere ikke batteriet på mitt 2. gen Astro A50(eller er det det 1.gen for Xbox?). Det er sennep gult og sort i farge. Finner ikke ut hvor eller når jeg har kjøpt det :-( Så hva er beste måte for å få fikset dette på? Ha helt sikkert kjøpt det på nettet, men finner ikke noe noen plass av de plassene jeg kan huske å sjekke. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Borderlands: The Handsome Collection er plutselig gratis på XBO. Fort dere før det forsvinner...sikkert en feil. https://t.co/uOvT7DzJXd Takk for tipse LarZen. Lenke til kommentar
samco Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 (endret) 27 til 30 november så er det slutt ... Update: Microsoft has confirmed Xbox Live members will be able to play multiplayer games across Xbox One and Xbox 360 from October 27 until October 30. An Xbox Live Gold subscription is not required, as this event is open to everyone. As part of this, Microsoft is offering access to Borderlands: The Handsome Collection for free up until October 30. Endret 27. oktober 2016 av samco Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Nå fungere ikke batteriet på mitt 2. gen Astro A50(eller er det det 1.gen for Xbox?). Det er sennep gult og sort i farge. Finner ikke ut hvor eller når jeg har kjøpt det :-( Så hva er beste måte for å få fikset dette på? Ha helt sikkert kjøpt det på nettet, men finner ikke noe noen plass av de plassene jeg kan huske å sjekke. Fant ut av hvor jeg hadde kjøpt det :-) Skal få levert den inn snarest :-) Lenke til kommentar
samco Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Da fikk jeg Universal sine replacment disker. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Funker de alle sammen? Lenke til kommentar
samco Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Funker de alle sammen? Lucy og oblivion virker Huntsman har jeg ikke testet. Ser Tarzan akkurat nå i Uhd Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Må bare spørre, noen som er en del av preview-programmet? Keen på invite :-P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Må bare spørre, noen som er en del av preview-programmet? Keen på invite :-P De invitene fungerer ikke. Har en kompis som er der og har sendt to ganger nå uten at noe skjer. Lenke til kommentar
samco Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Tror ms har stoppet flere inviterte en god stund tilbake. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Må bare spørre, noen som er en del av preview-programmet? Keen på invite :-P Microsoft sa for ganske lenge siden at de er ferdige med å ta inn nye medlemmer til programmet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå