Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aner ikke om disse fortsatt er gyldige, men kommer aldri til å kjøpe disse spillene, så først til mølja osv. :)

Forza Motorsport 6

Chrysler Rocket 69 sportscar from Fallout 4

G29K6-DK6DM-WHMV6-TKPH7-GP6KZ

Forza Horizon 3

Warthog from Halo

H6922-WR4VC-3T9FC-32XMZ

Mangler noen sifre på warthogen:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Da ble det en Xbox One S på meg. Har PS4 (og Wii U) fra før men etter en del skuffelser fra Sony var policyen på Bethesda mods siste dråpen. Derfor blir det utsikfting. 

Litt dårlig med pakkeløsninger, synes jeg. Elkjøp hadde 1TB-utgaven med Fifa 17, som jeg har null interesse for. Er i tillegg en downloadkode, så kan ikke engang dytte skiten på folka på Gamezone. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Da ble det en Xbox One S på meg. Har PS4 (og Wii U) fra før men etter en del skuffelser fra Sony var policyen på Bethesda mods siste dråpen. Derfor blir det utsikfting. 

https://bethesda.net/#en/events/game/mods-and-4k-coming-to-ps4-for-skyrim-and-fallout4/2016/10/04/221

;)

"You will not be able to upload external assets with your PlayStation 4 mods, but you will be able to use any assets that come with the game, as most mods do"

Lenke til kommentar

Noen som har fått ny Xbox One kontroll av microsoft etter å ha sendt inn en defekt kontroll og som vet om man får kontrollen hjem i posten/postkontoret eller om man må ned å hente hos UPS? FIkk en UPS sendingsetikett av microsoft til å sende den defekte kontrollen med.

Lenke til kommentar

Aner ikke om disse fortsatt er gyldige, men kommer aldri til å kjøpe disse spillene, så først til mølja osv. :)

Forza Motorsport 6

Chrysler Rocket 69 sportscar from Fallout 4

G29K6-DK6DM-WHMV6-TKPH7-GP6KZ

Forza Horizon 3

Warthog from Halo

H6922-WR4VC-3T9FC-32XMZ

Mangler noen sifre på warthogen:)

Sorry, er den koden jeg fikk. Sikker på at du skrev den inn på rett sted?

Lenke til kommentar

Gears 4 (gnien utgaven) er ute i Australia. Er det mulig å sette boksen til en annen region for å få spillet aktivert?

Evnt koble til VPN i Australia?

testet dette sist uke på Ultimate edition. funket ikke. tror du må inn å endre loaction på gamertag også for å fikse det. men da kan du ikke endre dette igjen før om 6mnd..

Lenke til kommentar

Gears 4 (gnien utgaven) er ute i Australia. Er det mulig å sette boksen til en annen region for å få spillet aktivert?

testet dette sist uke på Ultimate edition. funket ikke. tror du må inn å endre loaction på gamertag også for å fikse det. men da kan du ikke endre dette igjen før om 6mnd..

Testet du med VPN?

Lenke til kommentar

Testet du med VPN?

nei..  det har jeg ikke.

Lenke til kommentar

Ultimate edition har virket siden fredag. 

Men som andre har skrevet så har det noe å si fra hvilken region du kjøpte spillet fra. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...