Schreiber Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Aner ikke om disse fortsatt er gyldige, men kommer aldri til å kjøpe disse spillene, så først til mølja osv. Forza Motorsport 6 Chrysler Rocket 69 sportscar from Fallout 4 G29K6-DK6DM-WHMV6-TKPH7-GP6KZ Forza Horizon 3 Warthog from Halo H6922-WR4VC-3T9FC-32XMZ Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Chrysler Rocket 69 sportscar ble min. Takk! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Gratulerer med ny bil.Kjør forsktig. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Aner ikke om disse fortsatt er gyldige, men kommer aldri til å kjøpe disse spillene, så først til mølja osv. Forza Motorsport 6 Chrysler Rocket 69 sportscar from Fallout 4 G29K6-DK6DM-WHMV6-TKPH7-GP6KZ Forza Horizon 3 Warthog from Halo H6922-WR4VC-3T9FC-32XMZ Mangler noen sifre på warthogen:) 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Da ble det en Xbox One S på meg. Har PS4 (og Wii U) fra før men etter en del skuffelser fra Sony var policyen på Bethesda mods siste dråpen. Derfor blir det utsikfting. Litt dårlig med pakkeløsninger, synes jeg. Elkjøp hadde 1TB-utgaven med Fifa 17, som jeg har null interesse for. Er i tillegg en downloadkode, så kan ikke engang dytte skiten på folka på Gamezone. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Da ble det en Xbox One S på meg. Har PS4 (og Wii U) fra før men etter en del skuffelser fra Sony var policyen på Bethesda mods siste dråpen. Derfor blir det utsikfting. https://bethesda.net/#en/events/game/mods-and-4k-coming-to-ps4-for-skyrim-and-fallout4/2016/10/04/221 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Da ble det en Xbox One S på meg. Har PS4 (og Wii U) fra før men etter en del skuffelser fra Sony var policyen på Bethesda mods siste dråpen. Derfor blir det utsikfting. https://bethesda.net/#en/events/game/mods-and-4k-coming-to-ps4-for-skyrim-and-fallout4/2016/10/04/221 "You will not be able to upload external assets with your PlayStation 4 mods, but you will be able to use any assets that come with the game, as most mods do" Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Ah, trodde du siktet til Sonys avslag i starten Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Noen som har fått ny Xbox One kontroll av microsoft etter å ha sendt inn en defekt kontroll og som vet om man får kontrollen hjem i posten/postkontoret eller om man må ned å hente hos UPS? FIkk en UPS sendingsetikett av microsoft til å sende den defekte kontrollen med. Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Du skal få på dør. Har ikke UPS dekning der jeg bor så ofte tar DHL eller posten over Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Du skal få på dør. Har ikke UPS dekning der jeg bor så ofte tar DHL eller posten over Takker! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Aner ikke om disse fortsatt er gyldige, men kommer aldri til å kjøpe disse spillene, så først til mølja osv. Forza Motorsport 6 Chrysler Rocket 69 sportscar from Fallout 4 G29K6-DK6DM-WHMV6-TKPH7-GP6KZ Forza Horizon 3 Warthog from Halo H6922-WR4VC-3T9FC-32XMZ Mangler noen sifre på warthogen:) Sorry, er den koden jeg fikk. Sikker på at du skrev den inn på rett sted? Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Fikk kode selv også og den skal være 25 tegn så du har nok bommet med 5. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 (endret) Gears 4 (gnien utgaven) er ute i Australia. Er det mulig å sette boksen til en annen region for å få spillet aktivert? Evnt koble til VPN i Australia? Endret 10. oktober 2016 av cliffme Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Gears 4 (gnien utgaven) er ute i Australia. Er det mulig å sette boksen til en annen region for å få spillet aktivert? Evnt koble til VPN i Australia? testet dette sist uke på Ultimate edition. funket ikke. tror du må inn å endre loaction på gamertag også for å fikse det. men da kan du ikke endre dette igjen før om 6mnd.. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Gears 4 (gnien utgaven) er ute i Australia. Er det mulig å sette boksen til en annen region for å få spillet aktivert? Evnt koble til VPN i Australia? testet dette sist uke på Ultimate edition. funket ikke. tror du må inn å endre loaction på gamertag også for å fikse det. men da kan du ikke endre dette igjen før om 6mnd.. Testet du med VPN? Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Gears 4 (gnien utgaven) er ute i Australia. Er det mulig å sette boksen til en annen region for å få spillet aktivert? Evnt koble til VPN i Australia? testet dette sist uke på Ultimate edition. funket ikke. tror du må inn å endre loaction på gamertag også for å fikse det. men da kan du ikke endre dette igjen før om 6mnd.. Testet du med VPN? nei.. det har jeg ikke. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Unlockingen skjer utifra hvilket land du kjøpte spillet i Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Unlockingen skjer utifra hvilket land du kjøpte spillet i Er vi 100% sikker på den? Jeg kjøpte mitt i Singapore. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Gears 4 (gnien utgaven) er ute i Australia. Er det mulig å sette boksen til en annen region for å få spillet aktivert? Evnt koble til VPN i Australia? testet dette sist uke på Ultimate edition. funket ikke. tror du må inn å endre loaction på gamertag også for å fikse det. men da kan du ikke endre dette igjen før om 6mnd.. Ultimate edition har virket siden fredag. Men som andre har skrevet så har det noe å si fra hvilken region du kjøpte spillet fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå