Evil-Duck Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 (endret) 999,- Skeptisk! Kjøpte det for 899,- i windows Storen i går. https://www.microsoft.com/nb-no/store/p/forza-horizon-3-ultimate-edition/9nblggh4rq2x Endret 22. september 2016 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Må nesten sjekke ut demoen på PC altså Men det krever vel sitt Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Ultimate koster vel 899,-? Står at det blir tilgjengelig fra midnatt på Windows Store i alle fall. Syns også det var litt vel stiv pris. En annen ting som irriterer meg litt er at man får servert det meste på gullfat. En jeg så på Youtube fikk en Audi R8 v10 Plus, Ferrari 458 Italia, Koenigsegg one:1 ++ veldig tidlig i spillet, i tillegg til dobbel pengepremie på wheelspins (fordi han var VIP). Føler jeg mister motivasjonen veldig når man får alt uten å jobbe noe særlig for det. Dette var grunnen til at jeg la bort Forza Motorsport 6 etter en times spilletid, når jeg fikk alt for mye penger og mange av de beste bilene med en gang. Men det er kanskje bare jeg som føler det sånn. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Ultimate koster vel 899,-? Står at det blir tilgjengelig fra midnatt på Windows Store i alle fall. Syns også det var litt vel stiv pris. En annen ting som irriterer meg litt er at man får servert det meste på gullfat. En jeg så på Youtube fikk en Audi R8 v10 Plus, Ferrari 458 Italia, Koenigsegg one:1 ++ veldig tidlig i spillet, i tillegg til dobbel pengepremie på wheelspins (fordi han var VIP). Føler jeg mister motivasjonen veldig når man får alt uten å jobbe noe særlig for det. Dette var grunnen til at jeg la bort Forza Motorsport 6 etter en times spilletid, når jeg fikk alt for mye penger og mange av de beste bilene med en gang. Men det er kanskje bare jeg som føler det sånn. Skal du ikke kjøpe spillet da iGlenn, mitt Forza Horizon 3 ble sendt i dag, ser du har nytt bilde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Ultimate koster vel 899,-? Står at det blir tilgjengelig fra midnatt på Windows Store i alle fall. Syns også det var litt vel stiv pris. En annen ting som irriterer meg litt er at man får servert det meste på gullfat. En jeg så på Youtube fikk en Audi R8 v10 Plus, Ferrari 458 Italia, Koenigsegg one:1 ++ veldig tidlig i spillet, i tillegg til dobbel pengepremie på wheelspins (fordi han var VIP). Føler jeg mister motivasjonen veldig når man får alt uten å jobbe noe særlig for det. Dette var grunnen til at jeg la bort Forza Motorsport 6 etter en times spilletid, når jeg fikk alt for mye penger og mange av de beste bilene med en gang. Men det er kanskje bare jeg som føler det sånn. Jeg føler egentlig at Horizon er mer rettet mot å cruise rundt i den bilen du vil, uten at det skal gå på bekostning av evig grinding for å få de/den kjapt tilgjengelig. For å være helt ærlig så burde Turn10/Playground bare fjerne credits biten eller gjøre den om totalt. Alle dlc'ene som kommer får man jo også rett i garasjen uten at man trenger å kjøpe de. Når det kommer til oppgradering så burde heller merke rankingen avgjøre hva man får satt på. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 ^ Joda, er forsåvidt enig i det. Horizon og Motosport er jo veldig forskjellig. Horizon koser jeg meg med uansett, mens Motorsport blir litt kjedelig i forhold. Hadde vel 20-30 millioner på Horizon 2 etterhvert, så pengene har jo nada verdi etter en stund uansett. Skal du ikke kjøpe spillet da iGlenn, mitt Forza Horizon 3 ble sendt i dag, ser du har nytt bilde. Nja.. har ikke bestemt meg helt enda. Blir sikkert å kjøpe det. Tviler på at jeg klarer å motstå fristelsen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Får vel hive meg rundt å kjøpe det jeg og, men bler nok ikke ultimate edition, har som regel spilt meg ferdig lenge før jeg den tid. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Ultimate koster vel 899,-? Står at det blir tilgjengelig fra midnatt på Windows Store i alle fall. Syns også det var litt vel stiv pris. En annen ting som irriterer meg litt er at man får servert det meste på gullfat. En jeg så på Youtube fikk en Audi R8 v10 Plus, Ferrari 458 Italia, Koenigsegg one:1 ++ veldig tidlig i spillet, i tillegg til dobbel pengepremie på wheelspins (fordi han var VIP). Føler jeg mister motivasjonen veldig når man får alt uten å jobbe noe særlig for det. Dette var grunnen til at jeg la bort Forza Motorsport 6 etter en times spilletid, når jeg fikk alt for mye penger og mange av de beste bilene med en gang. Men det er kanskje bare jeg som føler det sånn. Jeg føler egentlig at Horizon er mer rettet mot å cruise rundt i den bilen du vil, uten at det skal gå på bekostning av evig grinding for å få de/den kjapt tilgjengelig. For å være helt ærlig så burde Turn10/Playground bare fjerne credits biten eller gjøre den om totalt. Alle dlc'ene som kommer får man jo også rett i garasjen uten at man trenger å kjøpe de. Når det kommer til oppgradering så burde heller merke rankingen avgjøre hva man får satt på. De bør ihvertfall ikke gjøre det i forza motorsport. Å kunne sette opp bilen akurat slik man vil ha den er jo halve spillet. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Komplett har helgetilbud på: Logitech G920 Driving Force Racing 2490,- Eller Forza Horizon 3 Xbox One Gaming Pakke 2990,- Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Godt ratt. Men på mitt så var bremsepedalen ekstremt tung. Jeg vet de skal være tyngre men den var ekstremt tung. Så jeg måtte skru opp og fjerne den dingsebumsen som skapte tregheten. Man finner howto og videoer om det på nettet. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Opplever dere som spille Horizon 3 problemer med kvaliteten på bildene dere tar i spillets photomodus? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Prøvd Horizon 3 litt på Xbox one nå. Lekkert. I Windows Store står det at jeg eier produktet (ultimate version som kan spilles nå.) Men jeg finner ikke noe sted å trykke for å laste ned. Noen som vet? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Har du oppdatert Windows? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Har du oppdatert Windows? Står at det er oppdatert. Men sjekket manuelt nå og nå laster den visst ned noe. Så skal sjekke og gi tilbakemelding om det hjalp. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Har du oppdatert Windows? Har du oppdatert Windows? Står at det er oppdatert. Men sjekket manuelt nå og nå laster den visst ned noe. Så skal sjekke og gi tilbakemelding om det hjalp. Ja, det hjalp å oppdatere windows. takk for tipset, jeg trodde jeg hadde oppdatert til siste, men visstnok ikke Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Flere enn meg som syns forza bli se ende bedre ut , uten HDR. HDR på tvn min blir ikke så veldig lys på dette spille for meg , så vanlig tv modus ser mye skarpere å finere kontraster, HDR ser ganske så pc lignende ut, men lite brightness, å skrues det opp mer brightnes, så blir d bare for lyst. Iriterende as . Alt på avstand med HDR er deet stor forskjell på grafikk osv , men blir ikke lyst nokk for min sin del, midt på dagen , føles som manj kjører under en skygge belagdt vei heletiden Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Flere enn meg som syns forza bli se ende bedre ut , uten HDR. HDR på tvn min blir ikke så veldig lys på dette spille for meg , så vanlig tv modus ser mye skarpere å finere kontraster, HDR ser ganske så pc lignende ut, men lite brightness, å skrues det opp mer brightnes, så blir d bare for lyst. Iriterende as . Alt på avstand med HDR er deet stor forskjell på grafikk osv , men blir ikke lyst nokk for min sin del, midt på dagen , føles som manj kjører under en skygge belagdt vei heletiden HDR ser veldig bra ut på min TV. Kan det være brigthness og contrast innstillingene på din egen tv som bør endres? Og regner med du har forsøkt stille dette i spillet også. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Flere enn meg som syns forza bli se ende bedre ut , uten HDR. HDR på tvn min blir ikke så veldig lys på dette spille for meg , så vanlig tv modus ser mye skarpere å finere kontraster, HDR ser ganske så pc lignende ut, men lite brightness, å skrues det opp mer brightnes, så blir d bare for lyst. Iriterende as . Alt på avstand med HDR er deet stor forskjell på grafikk osv , men blir ikke lyst nokk for min sin del, midt på dagen , føles som manj kjører under en skygge belagdt vei heletiden HDR ser veldig bra ut på min TV. Kan det være brigthness og contrast innstillingene på din egen tv som bør endres? Og regner med du har forsøkt stille dette i spillet også. Det har jeg forsøkt. skal se litt nermere på d når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
samco Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 (endret) Får ikke min forza før butikk datoen HDR blir spennende på et spill. Par spørsmål må Xbox S settings stå på 4k før HDR aktiveres på horizon 3 eller aktivere det oxo med 1080p innstillinger ? Liker ikke Xbox one S opskalering har min på 1080p og lar tv skalere ser mye renere og before ut. Endret 24. september 2016 av samco Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 Mulig dette er besvart mange ganger tidligere, men jeg har ikke vært aktiv i denne tråden. Er det ikke mulig å kjøpe Xbox One S uten å få med FIFA17? Jeg tenker å kjøpe enten 500GB/1TB-versjon, ikke 2TB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå