RRhoads Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Da er det i alle fall meningsløst med Scorpio?Nei, ikke hvis jeg vil ha høyere enn sub 30fps i 1080p. Det er vel langt fra alle spillene som blir rendret i 1080p nå, så den ekstra kraften kommer godt med. Tar 60fps i 1080p over 30fps i 4k hver gang. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 (endret) One s har vel 2tb disk også. Noe jeg vil tro noen er interessert i. Men skulle ønsket de kunne satt inn ssd. Slik jeg ser det er xbox one elite den xbox one modellen som passer meg best. Med sin ihvertfall litt raske hybrid disk. Jeg må bare si en ting, og jeg beklager om jeg tråkker noen på tærne. 4k disk er kjempeviktig og det er masse inlegg og artikler om temaet. Men opptil 30sec loading screens er det ingen som bryr seg om. Hadde jeg fått bestemt hadde det ikke vert optisk drev en gang. Tenk om den hadde bare en middels god ssd i stedet. Endret 16. september 2016 av Limbeck Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Er vel OS i konsollene som ikke støtter TRIM. SSD'er blir alt for fort trege/utslitt da. One S kommer visst kun i "Limited edition" med 2TB disk, og den er vel mer eller mindre utsolgt (Mener det kommer en 2TB Gears of War edition også). Ellers er det 500GB og 1TB som gjelder. Det er ikke noe i veien for å bruke en USB3.0 ekstern disk med SSD (bortsett fra manglende TRIM da). Når det gjelder 4K BluRay drev, så er det klart at det er veldig mange som overhodet ikke har bruk for det. Men som vaktmester Trond Viggo Torgersen sa: "Det ska da ikke gå ut over meg?!". Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Ssd blir slitt av å bli skrevet til. Ikke lest fra. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Ssd blir slitt av å bli skrevet til. Ikke lest fra. Du får la være å skrive til den da. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Den tåler nok en del Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Når man er inne på lagringsmedier og hastigheter, hvordan er det med defragmentering av HDD på Xbox One? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Har dere en ekstern harddisk å anbefale? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Kjøp denne, og smekk inn en 2.5" av eget ønske, eller hva du har liggende. Ellers er jo WD sine Passport kurrante saker. Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Torrex app fungerer knall på xbox one Send mail til [email protected] med Gamertag og Microsoft id for å teste beta Fikk svar svar iløpet av 30 minutter i kveld Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Ikke hørt om Torrex før, men spennende! Sendte en mail. Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 (endret) Torrex app fungerer knall på xbox one Send mail til [email protected] med Gamertag og Microsoft id for å teste beta Fikk svar svar iløpet av 30 minutter i kveld Funket strålende den! Vet du hvor jeg finner nedlastede filer slik at jeg kan slette? Edit: Fant ut av det! Endret 17. september 2016 av TOREGILe Lenke til kommentar
viguz Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Har noen problem med at ett få antall spill ikke kjører som normalt. Just cause 3 sliter såpass at jeg ikke gidder å spille. Også har jeg problemer med hakkete lyd på UFC. Samme gjelder GrID 2 (men der trenger jeg bare en restart så er det greit). Noen som har noen ide? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 Har noen problem med at ett få antall spill ikke kjører som normalt. Just cause 3 sliter såpass at jeg ikke gidder å spille. Også har jeg problemer med hakkete lyd på UFC. Samme gjelder GrID 2 (men der trenger jeg bare en restart så er det greit). Noen som har noen ide? Så vidt meg bekjent så har vel Just cause 3 blitt patchet til det værre på xbox one. Med dårlig fps fra ene enden til den andre. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Om man skal kjøpe fra den US Store på xbox. Må man adde currency fra gift card? Regner med at det ikke fungerer å bruke bankkort fra norge slik det gikk før på xboxen. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Tynt at ingen la denne ut da! https://www.youtube.com/watch?v=ji2aU4EdQww Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Er det bare meg, eller er det oppdatering nesten hver føkkings dag på Xbox one for tiden? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Ja, det er alt for ofte. Og den bruker jo en "evighet" på å oppdatere seg.Typisk laster min de første 75% med samme tempo som nettlinjen i huset.Så bruker den en evighet på de siste 25%.Så en restart og en ny evighet. I går skulle jeg raskt sveive gjennom 1 level på Halo MCC. Det endte med over en halv time i oppdateringsdrit. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Ser jo litt artig ut Lenke til kommentar
indahla Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Testet Sniper Elite 3. Gøy i ca. 10 minutter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå