samco Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 (endret) Tvn ferdig kalibrert i dag. Par bilder fra kalibrert game mode. Tatt Med en iPhone . Ser litt fuzzy ut med miniatyr bilder ... Hmm? Hakke peil hvordan man laster opp orginal bildet. Endret 13. september 2016 av samco 2 Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Ultra hd Bluray med Xbox one S. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Recore har blitt sendt til meg fra gamezone. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Når kommer den jævlare Fifa17 demoen a? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 (endret) Noen som har fått prøvd ut Recore? Vurderer PC-kjøp, men er ikke akkurat topp tilbakemeldinger på spillet her og der. Men igjen så er det ikke full pris heller. Endret 13. september 2016 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Når kommer den jævlare Fifa17 demoen a?I sted: https://www.microsoft.com/nb-no/store/p/ea-sports-fifa-17-downloadable-demo/bqh971fndqcv Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Noen som har fått prøvd ut Recore? Vurderer PC-kjøp, men er ikke akkurat topp tilbakemeldinger på spillet her og der. Men igjen så er det ikke full pris heller. Søk etter lets play recore på YouTube. Det jeg gjør når jeg vil ha info. Har sett litt på det. Mye puzzle solving ala portal. Sjarmerende og pent men er usikker på om det er nok bak kulissene. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 https://www.komplett.no/product/900315/spill/xbox-one/tilbehoer-til-xbox-one/xbox-controller-blue Haha på bildet der så var den passe stygg. Men blue dabadee folka minner jo litt mer om ps4 kontrollen min som også er blå da (fargen på folka kontra kontrolleren). Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 https://www.komplett.no/product/900315/spill/xbox-one/tilbehoer-til-xbox-one/xbox-controller-blue Haha på bildet der så var den passe stygg. Men blue dabadee folka minner jo litt mer om ps4 kontrollen min som også er blå da (fargen på folka kontra kontrolleren). Synes nesten noen hadde malt den selv, fikk nesten vont i øyene da jeg så den. Lenke til kommentar
WickedZoomer Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Forza Horizon 3 demo er ute nå. Knall bra spill ☺️? 4 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Da var du kjapp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Den derre design din egen kontroll, fungere det i Norwege ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Nei, kommer visst ikke før om lang tid. Men er sikkert en mulighet å få den levert fra statene. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Xbox One S Battlefield 1 Special Edition 1TB kommer på lager hos Komplett 21 oktober. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Et bra alternativ for dem som ikke vil ha hvit konsoll i hjemmekinoen sin. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Med tanke på prisen på PS3 Pro, ligger Xbox One S prisen ganske høyt. 2 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Torrex app fungerer knall på xbox one Send mail til [email protected] med Gamertag og Microsoft id for å teste beta Fikk svar svar iløpet av 30 minutter i kveld Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Med tanke på prisen på PS3 Pro, ligger Xbox One S prisen ganske høyt. Vil ikke si det. Xbox One S får du fra 2.999,- inklusive FIFA 17. I tillegg har den UHD-Blurayspiller. PS4Pro er 33% dyrere, og uten UHD-Blurayspiller Nå kan du godt svare med at du ikke har behov for UHD-Blurayspiller, eller liker FIFA. Men en bil med hengerfeste er ofte høyere i verdi enn en uten. (Selv om du ikke har behov for tilhenger/campingvogn). Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Med tanke på prisen på PS3 Pro, ligger Xbox One S prisen ganske høyt.Vil ikke si det. Xbox One S får du fra 2.999,- inklusive FIFA 17. I tillegg har den UHD-Blurayspiller. PS4Pro er 33% dyrere, og uten UHD-Blurayspiller Nå kan du godt svare med at du ikke har behov for UHD-Blurayspiller, eller liker FIFA. Men en bil med hengerfeste er ofte høyere i verdi enn en uten. (Selv om du ikke har behov for tilhenger/campingvogn). Nja, skal sies at det er rimelig forskjellige motorer på disse to bilene. Den med hengerfeste har en kjedelig 115Hk motor, mens den andre har spenstige 230hk. Var ikke klar over Fifa-versjonen til 2990. Det er et bra tilbud. "Bare" 500GB, men skulle holde en stund det. Jeg har Xbox One, så jeg tror jeg venter til Scorpio kommer uansett. Har ikke 4K TV, og da er det ikke mye jeg tjener på det. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Med tanke på prisen på PS3 Pro, ligger Xbox One S prisen ganske høyt.Vil ikke si det.Xbox One S får du fra 2.999,- inklusive FIFA 17. I tillegg har den UHD-Blurayspiller. PS4Pro er 33% dyrere, og uten UHD-Blurayspiller Nå kan du godt svare med at du ikke har behov for UHD-Blurayspiller, eller liker FIFA. Men en bil med hengerfeste er ofte høyere i verdi enn en uten. (Selv om du ikke har behov for tilhenger/campingvogn). Nja, skal sies at det er rimelig forskjellige motorer på disse to bilene. Den med hengerfeste har en kjedelig 115Hk motor, mens den andre har spenstige 230hk. Var ikke klar over Fifa-versjonen til 2990. Det er et bra tilbud. "Bare" 500GB, men skulle holde en stund det. Jeg har Xbox One, så jeg tror jeg venter til Scorpio kommer uansett. Har ikke 4K TV, og da er det ikke mye jeg tjener på det. Da er det i alle fall meningsløst med Scorpio? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå