Comma Chameleon Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Evt bare å kjøpe det på xboxen som er luksus for latsabber Luksus for latsabber får det til å høres så negativt ut. Digitale spill er framtiden. Fysiske spill er en dinosaur i dagens spill-alder. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Ble litt ironisk når en ser signaturen din... Men ja digitalt er fremtiden men langt ifra bra nok for veldig mange. Har hundrevis av spill i lister på digitale spill butikker. Men ingenting slår å ha et fysisk spill for min del. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Til Gears of War fans https://www.komplett.no/product/897501/datautstyr/headset-pckonsoll/gaming-headset-pc/hyperx-cloudx-revolver-gears-of-war Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 (endret) Ble litt ironisk når en ser signaturen din... Haha. Visste ikke at jeg hadde signatur engang, så takk for påminnelsen. Mange måneder siden jeg skrudde av signaturvisning. Hva så du? Jeg så bare "Til salgs: Se bruktmarked" og skjønner ikke hvordan det gjør det ironisk. Ser ut som jeg har hatt link til annonse der og moderator har fjernet det? Gjør de slikt? Aner ikke jeg, aldri brukt bruktmarkedet her Endret 24. august 2016 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 September games with gold 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Kjenner noen av de som har laget Earthlock. Ser veldig frem til det. Norsk selskap som har laget jrpg med vestlige elementer. Prøv det og støtt oppom norsk spillindustri! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Kjenner noen av de som har laget Earthlock. Ser veldig frem til det. Norsk selskap som har laget jrpg med vestlige elementer. Prøv det og støtt oppom norsk spillindustri! Backet det på kickstarter og fikk tilgang på beta. Men det fungerte ikke noe bra på PCen min. Får håpe xbox-utgaven er mer polert. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Fikk elite kontrolleren i dag å pc min, interessant med stikkene å paddene som man kan ta av, likte det att det fester seg med magneter på elite kontrolleren da. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Fikk elite kontrolleren i dag å pc min, interessant med stikkene å paddene som man kan ta av, likte det att det fester seg med magneter på elite kontrolleren da. Elite kontrolleren er digg! Beholdt den selv om jeg solgte XBO med resten av tilbehøret. Fungerer utmerket til PC! Veldig fornøyd. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Nytt, norsk spill debuterer på Xbox One i september Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Noen som vet hvorfor Forza 6 dukket opp i "klar til å installere"? Har aldri betalt for det, så må vel være noe free to play for noen dager? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Noen som vet hvorfor Forza 6 dukket opp i "klar til å installere"? Har aldri betalt for det, så må vel være noe free to play for noen dager? stemmer, står under Gold seksjonen at det er "free to play days" Lenke til kommentar
dTd Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Selv om man ikke har 4k TV, er det en god deal å få byttet Xbox one mot Xbox one S? (Mot et eller annet pristillegg da antagelig) Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Selv om man ikke har 4k TV, er det en god deal å få byttet Xbox one mot Xbox one S? (Mot et eller annet pristillegg da antagelig) Ser ikke helt poenget da, nei. Er vel bare et poeng om TVen i tillegg har hcr. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Selv om man ikke har 4k TV, er det en god deal å få byttet Xbox one mot Xbox one S? (Mot et eller annet pristillegg da antagelig) Vent heller til Scorpio kommer. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Om du vil ha en noe mindre maskin. Den nye kontrolleren og litt bedre ytelse i noen spill så kan jo det være grunn nok for noen sikkert. Bare husk at du må kjøpe en overgang til Kinect? Om du skal bruke den. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 (endret) Okey, da spørs det nok om jeg gidder, tvn har heller ikke HDR. Størrelsen spiller liten rolle for meg, da konsollen har god nok plass uansett. Tror heller at jeg bare ivesterer i en ny kontroller, har 4 stk, men den ene er noe slitt. Også er det behagelig at den har blåtann, slik at jeg kan koble meg til pcn uten kabel! Endret 25. august 2016 av dTd Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Noen som vet hvorfor Forza 6 dukket opp i "klar til å installere"? Har aldri betalt for det, så må vel være noe free to play for noen dager? stemmer, står under Gold seksjonen at det er "free to play days" Ja så det nå på Facebook. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Sniktitt: ReCore er spillet Microsoft håper skal bli en ny storselger Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Moderatormelding Trolling ble slettet. Skal dere ha en ordentlig Xbox vs. Playstation debatt så får dere ta turen hit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1515652 Tilbakemelding tas på PM 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå