Matsern117 Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 så nettopp Batmam vs superman i 4k med HDR support, på xone S Kjempe bra kvalitet 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Hvor finnes Marco Polo i Dolby Vision? Netflix Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Når Xbox One kom ut var det så vidt jeg husker billigere å kjøpe spill direkte på konsollen fra den amerikanske butikken sammenlignet med den norske butikken. Lønner det seg- og er det fortsatt mulig å kjøpe spill fra den amerikanske butikken? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Har vanskelig for å tro det er så mye å spare slik den norske krona har tapt seg siste året. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Når Xbox One kom ut var det så vidt jeg husker billigere å kjøpe spill direkte på konsollen fra den amerikanske butikken sammenlignet med den norske butikken. Lønner det seg- og er det fortsatt mulig å kjøpe spill fra den amerikanske butikken? Nei, det er isåfall minimalt å spare. Når XB1 kom ut så kostet et spill ca 360kr i US store. Nå koster det ca 500kr. http://www.xbox.com/en-US/games/xbox-one?xr=shellnav Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Når Xbox One kom ut var det så vidt jeg husker billigere å kjøpe spill direkte på konsollen fra den amerikanske butikken sammenlignet med den norske butikken. Lønner det seg- og er det fortsatt mulig å kjøpe spill fra den amerikanske butikken? Digitalgamesprices.com så ser du hvilket land spillet er billigst i. Blir som regel hong kong og colombia for meg Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Når Xbox One kom ut var det så vidt jeg husker billigere å kjøpe spill direkte på konsollen fra den amerikanske butikken sammenlignet med den norske butikken. Lønner det seg- og er det fortsatt mulig å kjøpe spill fra den amerikanske butikken? Digitalgamesprices.com så ser du hvilket land spillet er billigst i. Blir som regel hong kong og colombia for meg Da kjøpte jeg Gears 4 fra Singapore. Var faktisk litt å spare Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Når Xbox One kom ut var det så vidt jeg husker billigere å kjøpe spill direkte på konsollen fra den amerikanske butikken sammenlignet med den norske butikken. Lønner det seg- og er det fortsatt mulig å kjøpe spill fra den amerikanske butikken? Digitalgamesprices.com så ser du hvilket land spillet er billigst i. Blir som regel hong kong og colombia for meg Da kjøpte jeg Gears 4 fra Singapore. Var faktisk litt å spare Virker den i Xbox One da. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 (endret) Når Xbox One kom ut var det så vidt jeg husker billigere å kjøpe spill direkte på konsollen fra den amerikanske butikken sammenlignet med den norske butikken. Lønner det seg- og er det fortsatt mulig å kjøpe spill fra den amerikanske butikken? Digitalgamesprices.com så ser du hvilket land spillet er billigst i. Blir som regel hong kong og colombia for meg Da kjøpte jeg Gears 4 fra Singapore. Var faktisk litt å spare Virker den i Xbox One da. Spill er sonefrie på Xbox One. Endret 15. august 2016 av RRhoads Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Spill er sonefri, men hva med tekst og tale? Er det og "valgfri" / sonefri? Om en kjøper spill i Spania, så er det spansk tekst og tale? Vil jo ha norsk eller engelsk? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Oceanhorn kommer til Xbox One 7 september. Virker som et artig spill. https://www.youtube.com/watch?v=u5jsVMWA0sM 2 Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Oceanhorn kommer til Xbox One 7 september. Virker som et artig spill. https://www.youtube.com/watch?v=u5jsVMWA0sM Det så veldig interessant ut! Fikk litt Golden Sun-vibber av den videoen 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 No Man’s Sky kan være på vei til Xbox One. Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Hva tror dere? Xbox One S kontroller eller Elite kontroller? Jeg spiller veldig mye, men det er nok 95% single player vil jeg tro. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Elite kontrollen, fordi du kan bytte ut stikker og D-PAD etter eget ønske. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Hva tror dere? Xbox One S kontroller eller Elite kontroller? Jeg spiller veldig mye, men det er nok 95% single player vil jeg tro.Elite-kontrolleren fordi den føles bedre i hånden og har et mykt grep på undersiden. Xbox One S-kontrolleren har et liknende grep, men det er ikke like mykt og behagelig. S-kontrolleren har blåtannstøtte noe ikke Elite har. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 Hva tror dere? Xbox One S kontroller eller Elite kontroller? Jeg spiller veldig mye, men det er nok 95% single player vil jeg tro.Elite-kontrolleren fordi den føles bedre i hånden og har et mykt grep på undersiden. Xbox One S-kontrolleren har et liknende grep, men det er ikke like mykt og behagelig. S-kontrolleren har blåtannstøtte noe ikke Elite har. Kjøpte meg Xbox One Elite Controller men får ikke den før 7 dager til 10 dager. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 For de som vurderer å kjøpe noe, så har Expert og DnB MasterCard denne helgen 20% rabatt hvis man handler med DnB MasterCard. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 PS! Bestilte Destiny Rise of Iron Collectors Collection til 249kr på Xbox store. Denne inneholder hele spillet med alle tidligere expsnsionpacks Plus kommende rise of iron. Bare rise of iron koster 289kr.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå