Gamer Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 (endret) . Endret 11. august 2016 av Gamer Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Deler det her og. Det var mange som klagde på grafikken i betaen (Alpha), nå ser man at det ikke var noe grunn til å gjøre det, for dette ser veldig bra ut. Jeg håper de fleste skjønte hvorfor ikke grafikken var på sitt beste i betaen. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Står det UHD eller 4K innpå netflix hvis man har en xbox one s og 4k tv? Skulle teste nå. Har selvsagt 4k tv og s men finner ingenting som står 4k på. Alt står HD på. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Står det UHD eller 4K innpå netflix hvis man har en xbox one s og 4k tv? Skulle teste nå. Har selvsagt 4k tv og s men finner ingenting som står 4k på. Alt står HD på. Du må ha 4K abonnementet for 4K innhold. Heter vel "premium" abonnement. Koster kr. 129,- i mnd. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Har du 4k netflix abb? Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 (endret) Betaler 129 men er vel uten 4k? Se på 4 skjermer samtidig... Edit: betaler for ultra HD men får ingen innhold opp på det. Om det står HD og er ultra HD? Endret 11. august 2016 av Johannes Entenmann Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Betaler 129 men er vel uten 4k? Se på 4 skjermer samtidig... Edit: betaler for ultra HD men får ingen innhold opp på det. Om det står HD og er ultra HD? Skal være med UHD materiell ja. Står det på priser på hjemmesiden deres. 99,- er 2 skjermer og HD materiell. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Var inne å sjekket. Betaler 129kr, altså ultra HD. Har også xboxen på dashbordet i 4k. Netflix derimot funker ikke i 4k. Vet ikke om det står UHD på titlene som har dette eller bare HD. Litt vanskelig å se hva som er HD eller UHD for min del. Sett svært lite i 4k. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 (endret) Det er tydeligvis noe med konsollen å gjøre. Appen på TVen kan kjøre 4k. Har det noe å si hvilken HDMI inngang jeg bruker i TVen? Har 5 stk med flere ulike navn. Dvi etc Endret 11. august 2016 av Johannes Entenmann Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Det er tydeligvis noe med konsollen å gjøre. Appen på TVen kan kjøre 4k. Har det noe å si hvilken HDMI inngang jeg bruker i TVen? Har 5 stk med flere ulike navn. Dvi etc Google ga meg denne. Prøvd dette? http://4k.com/news/xbox-one-s-netflix-app-requires-app-update-to-offer-4k-hdr-content-support-15963/ Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Ikke lest dette før. Ingen anelse hvit jeg oppdaterer manuelt appen. Når jeg søker så får jeg bare opp den appen jeg allerede har lastet ned. Og innpå store er det ingen plass nani kan oppdatere appen manuelt som jeg får øye på. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Ikke lest dette før. Ingen anelse hvit jeg oppdaterer manuelt appen. Når jeg søker så får jeg bare opp den appen jeg allerede har lastet ned. Og innpå store er det ingen plass nani kan oppdatere appen manuelt som jeg får øye på. Prøv å kjøre en full avinnstallering Netflix-appen for så å laste inn på nytt. Se om det kanskje tvinger frem en nyere versjon. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Fikk det til nå. Av en eller annen grunn måte jeg lage ny bruker i appen... ingen anelse hvorfor Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 999,- for XONE Elite kontrolleren hos Komplett i helga. Må innrømme jeg hadde nok for høye forventninger etter å ha sett alt skrytet den fikk. Jeg synes på ingen måte den er magisk. Det er en god kontroller bevares. Men en tusenlapp er fremdeles en haug å bruke på en kontroller i mine øyne. Lenke til kommentar
solz Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Så 1400,- for et mekanisk tastatur og gjerne rundt 500-800,- for en ok mus er spinnvilt? 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Så 1400,- for et mekanisk tastatur og gjerne rundt 500-800,- for en ok mus er spinnvilt? Egentlig ja, men det blir kjøpt likevel. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 (endret) Står det UHD eller 4K innpå netflix hvis man har en xbox one s og 4k tv? Skulle teste nå. Har selvsagt 4k tv og s men finner ingenting som står 4k på. Alt står HD på. Er vel ikke så mye 4K innhold enda på Netflix? Marco Polo skal være i 4K mener jeg å ha lest. Om det er begge sesongene eller bare sesong 2 er jeg usikker på. Prøv å se om du får opp info på TV dit om det er 4K på den. Endret 12. august 2016 av LarZen Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Marco polo ser mye bedre ut i Dolby vision natt og dag forskjell i kvalitet. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Hvor finnes Marco Polo i Dolby Vision? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 999,- for XONE Elite kontrolleren hos Komplett i helga. Må innrømme jeg hadde nok for høye forventninger etter å ha sett alt skrytet den fikk. Jeg synes på ingen måte den er magisk. Det er en god kontroller bevares. Men en tusenlapp er fremdeles en haug å bruke på en kontroller i mine øyne. Er visst endel som opplever løse sticks med den dessverre... Leverte min tilbake pga dette, da jeg gidder ikke å betale 1249kr for en kontroll som potensielt får løse sticks etter en stund... Ellers er det en veldig digg kontroll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå