LarZen Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Nå kan en få en XBO med Quantum Break/Alan Wake til 2190kr på Elkjøp. Er også mulig å kjøpe en bundle med Fifa 16 til 1990kr men den er kun på lager i butikk. 1 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 (endret) Og nok engang så er Europa lite prioritert av Microsoft. The 1TB and 500GB variants of the Xbox One S launch on August 23, 2016, in New Zealand, US, Australia, and Canada. http://www.geeksultd.com/2016/07/1tb-500gb-xbox-one-s-release-date-officially-confirmed/ Endret 26. juli 2016 av Tor Rasmussen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 (endret) Er en kar i Norge som har fått sin Xbox S allerede Kort artikkel ifra ITavisen. Endret 27. juli 2016 av LarZen 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Fortsatt ikke noen ting om en sort utgave av den der? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Plukket akkurat denne lille pakken fra Komplett 2 Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Fortsatt ikke noen ting om en sort utgave av den der?kommer kun i hvit,han duden fra xbox,major Nelson har uttalt det. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 (endret) Fortsatt ikke noen ting om en sort utgave av den der? Heh.....Sitter i samme problemstillingen. Hvit er bare ikke aktuell i min mørkegrå og sorte hjemmekino. Håper det kanskje kommer en Special Bundle Edition i sort eller mørk grå. Kanskje til CoD eller noe slikt. Inntil videre så har jeg lagt inn en bestilling på den røde Gears of War 4 utgaven, bare for å komme langt unna den skrikende hvite. Endret 27. juli 2016 av Tor Rasmussen 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 (endret) Fortsatt ikke noen ting om en sort utgave av den der?kommer kun i hvit,han duden fra xbox,major Nelson har uttalt det. Ah, takk for input! Nitrist i grunn. Men ok, ingen hast med å skaffe meg en ny One konsoll enda. Som Tor Rasmussen er inne på kan det jo dukke opp noe spennende etter hvert Endret 27. juli 2016 av Mala 1 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Nå som xbox one s har støtte for 4k video , noen som har greie på om man vil ha mulighet for å leie film i 4k fra store, eller må jeg krype til butikken å handle en fysisk ? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Selv om oppløsning er 4k så blir ikke bitraten like bra regner jeg med. Strømning av tv-serier går greit synes jeg, men skal man ha full kvalitet så liker jeg fysisk best. Mulig kvaliteten er helt lik på strømming og fysiske medier, men føles ofte ikke slik. Sikkert pga komprimeringsmetoder. Lenke til kommentar
samco Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Hei spørsmål til tidlige Xbox S eiere får ikke min tidlig. Noen som har forsøkt ultra hd Bluray på den ? Solgte Samsung Uhd spilleren for å bruke denne. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Hadde tenkt og bestille Xbox One s fra komplett men fant ut at min 55" 4k samsung tv ikke støtter HDR. Det er vel liten vits å kjøpe denne når TVen ikke støtter HDR? Kan legge til at jeg nesten aldri ser film så 4K blu Ray er ikke noe viktig. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Kan komplett sende disse ut før offisiell lansering 2.august? Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Angrer på at jeg bestilte den fra Microsoft store... Får den sikkert ikke før onsdag, torsdag.... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Vist noen ønsker en Kinect, ta kontakt på PM Lenke til kommentar
David250 Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Noen som vet om noe sted jeg kan kjøpe xbox one S den 2.august? vil helst ha den på release og lurer på om noen vet om noen butikker man kan gå fysisk til å kjøpe den, blir digg med xbox igjen savner halo Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Noen som vet om noe sted jeg kan kjøpe xbox one S den 2.august? vil helst ha den på release og lurer på om noen vet om noen butikker man kan gå fysisk til å kjøpe den, blir digg med xbox igjen savner halo expert har Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Fortsatt ikke noen ting om en sort utgave av den der?kommer kun i hvit,han duden fra xbox,major Nelson har uttalt det. Ah, takk for input! Nitrist i grunn. Men ok, ingen hast med å skaffe meg en ny One konsoll enda. Som Tor Rasmussen er inne på kan det jo dukke opp noe spennende etter hvert ja synes det er en merkelig beslutning å ha en 4K mediabox kun i hvit,han begrunnet dette med at det er en liten hyllest til den originale xbox 360. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. juli 2016 Del Skrevet 28. juli 2016 Fortsatt ikke noen ting om en sort utgave av den der?kommer kun i hvit,han duden fra xbox,major Nelson har uttalt det. Ah, takk for input! Nitrist i grunn. Men ok, ingen hast med å skaffe meg en ny One konsoll enda. Som Tor Rasmussen er inne på kan det jo dukke opp noe spennende etter hvert ja synes det er en merkelig beslutning å ha en 4K mediabox kun i hvit,han begrunnet dette med at det er en liten hyllest til den originale xbox 360. Mener å huske den var hvit da, sist gang jeg så på den første 360 min var den hvit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå