Colin. Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Hvorfor bry seg mye om Norge når alle kjøper etter merke istedenfor kvalitet? ... Forstår Microsoft godt om de ikke gidder bry seg om å lansere Xbox One S 2.august i Norge. Og det er en av grunnene til at PS4 er markedsledende. Hadde ikke forandret noe uansett om Microsoft brydde seg mer om Norge. Sony er markedsledene i Norge pga. man må ha PS uavhengig av kvalitet og omdømme. Samme ser man med Apple telefonene. Stikkord: Merke. Hadde folk brydd seg hadde Playstation vært historie etter PS3. 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Jeg snakker ikke om Norge, men verden. Tier 2 og 3, som Norge jo er endel av. Microsoft dret på leggen, noe så jævlig. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Hvem bryr seg egentlig om Xbox One S om en allerede har Xbox One? Eneste som er verdt å vente på er Scorpio, som faktisk er en skikkelig oppgradering som bringer nevneverdig ytelsesforbedringer til bordet. Uansett, kommer den ikke til Norge ved release, så kjøper jeg den bare direkte fra Microsoft i Tyskland som jeg gjorde med Xbox One. 1 Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Nå har det seg slik at Xbox One S blir lansert i Norge den 2. August! Jeg forhåndbestilte en i dag. Etter å ha vært et år på PS4 skal det bli godt å komme tilbake til xbox ja! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Dead Rising 1 og 2, pluss Dead Rising 2: Off The Record får remastered utgave på XB1, PS4 og PC. http://www.videogamer.com/xbox360/dead_rising_2/news/confirmed_dead_rising_dead_rising_2_and_off_the_record_are_coming_to_ps4_xbox_one_and_pc.html 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 Dead Rising 4 kommer til Xbox og Windows 10 6. desember. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 (endret) Moderatormelding Slettet off-topic. Det er greit om dere kan spare Xbox vs Playstation til den riktige tråden, og holde denne til debatt om Xbox. Tilbakemelding tas på PM Endret 20. juli 2016 av Gavekort Lenke til kommentar
darket Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Noen med tips til gode spill for en 9 åring ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Noen med tips til gode spill for en 9 åring ? http://www.xbox.com/en-US/games/rare-replay Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Noen med tips til gode spill for en 9 åring ? Rayman og Lego Avengers. Vet ikke om Lego blir for lett og kjedelig for en 9-åring? Rayman slår nok ann. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Har noen sett et sted man kan forhåndsbestille den nye One S kontrollen? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Har noen sett et sted man kan forhåndsbestille den nye One S kontrollen? https://www.microsoftstore.com/store/mseea/no_NO/pdp/Xbox-tr%C3%A5dl%C3%B8s-kontroller/productID.4881929000?icid=XboxR_ModC_c2_r30_27062016_Crete_Xbox_Controller 1 Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Virkelig imponert over Unravel. Bra gameplay og det er helt sykt pent å se på, veldig sjarmerende. Nesten ingen frustrerende øyeblikk. Skjønner ikke helt hvordan den kan ha fått middelmådige omtaler. En puzzleplatformer blir ikke stort bedre enn dette. Unravel fikk meg lyst til å spille flere 2D spill, er Song of the Deep noe å satse på? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Virkelig imponert over Unravel. Bra gameplay og det er helt sykt pent å se på, veldig sjarmerende. Nesten ingen frustrerende øyeblikk. Skjønner ikke helt hvordan den kan ha fått middelmådige omtaler. En puzzleplatformer blir ikke stort bedre enn dette. Unravel fikk meg lyst til å spille flere 2D spill, er Song of the Deep noe å satse på? Regner med at du har spilt Ori? Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Ori er tingen i 2d. Selv fant ikke jeg Unravel så veldig givende, men det var helt ok. Ori derimot var veldig bra. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Virkelig imponert over Unravel. Bra gameplay og det er helt sykt pent å se på, veldig sjarmerende. Nesten ingen frustrerende øyeblikk. Skjønner ikke helt hvordan den kan ha fått middelmådige omtaler. En puzzleplatformer blir ikke stort bedre enn dette. Unravel fikk meg lyst til å spille flere 2D spill, er Song of the Deep noe å satse på? Regner med at du har spilt Ori? Jeep. Foretrekker faktisk Unravel før Ori, det er noe med stemningen og fotografien i Unravel så gjør det helt enestående for meg. Gleder meg til å teste Inside da Limbo er en av mine favorittspill. Leste litt om Song of the Deep og så endel klaget på dårlig kontroll og frustrerende øyeblikk, så da tror jeg venter litt med det. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Er det en mulighet for meg å hindre videoklipp jeg lager havner på feeden min? Prøver å lage og redigere videoklipp så jeg tar opp endel og ALT havner på feeden, er litt irriterende og det blir ille rotete. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 ikke noen som tilfeldigvis har denne tven? Får ikke lagt inn direkte link... selges hos Elkjøp denne uken til 5999 kr Samsung 50" 4K UHD Smart TV UE50KU6075XXE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå