JoseCuervo Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Gleder meg til Inside. Det får veldig bra reviews.http://www.opencritic.com/game/2848/inside Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Noen av Inside anmeldelsene så langt: 100 IGN 100 Giant Bomb 98 Game Informer 95 Polygon 95 EGM 95 Destructoid. 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Ser det står at Inside slippes 00:01 CET på Xbox Live. Vil ikke det si det burde være tilgjengelig for å spille for oss nå? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 Nei, slippes ved 01:01 for oss. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Ser at man får kjøpt Xbox One med FIFA16 for 1799,- kr på Expert nå. Jeg vurderer å slå til, men så ser jeg at 'Project Scorpio' hevdes å være fire ganger sterkere... Noe sier meg at det å kjøpe en 1st gen. Xbone nå er noe jeg vil angre på senere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 ja, men kjøp ihvertfall Xbox One S nå hvis du må Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Ser at man får kjøpt Xbox One med FIFA16 for 1799,- kr på Expert nå. Jeg vurderer å slå til, men så ser jeg at 'Project Scorpio' hevdes å være fire ganger sterkere... Noe sier meg at det å kjøpe en 1st gen. Xbone nå er noe jeg vil angre på senere? Uvisst hva Scorpio vil ha å si for gaming. All den tid MS sier at spill må fungere på alle Xboxer og de som spiller på Scorpio ikke kan ha noe konkurransefortrinn så kan ikke forskjellen på spillene være stor, om noen forskjell. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Det blir vel mest sannsynlig høyere fps og generelt finere grafikk da? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 ja, men kjøp ihvertfall Xbox One S nå hvis du må Til mer enn dobbel pris? Neppe... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 ja, men kjøp ihvertfall Xbox One S nå hvis du må Til mer enn dobbel pris? Neppe... ve, l Scorpio er ganske mye mer enn dobbel pris Xbox S er verdt det hvis du har planer om 4K tv/film/streaming og har eller skal kjøpe HDR TV. samt midre og uten powerbrick og hakket bedre kontroller Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Har ingen planer om å bruke en eventuell Xbox som mediesenter. Det overlater jeg til Apple TVen. Tror jeg holder meg unna XBone mtp. Scorpio. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Det blir vel mest sannsynlig høyere fps og generelt finere grafikk da? På singleplayerspill, kanskje. Ikke på multiplayer. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Gøy at keyboarding begynner å dukke opp på fps spill på konsoll nå. Faktisk helt latterlig at dette er mulig i multiplayer fps. Singelplayer kunne eg ikke brydd meg en døyt om folk brukte. Men det er ulovlig og ikke fair, at det i det hele tatt er mulig sier sitt. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Ser at man får kjøpt Xbox One med FIFA16 for 1799,- kr på Expert nå. Jeg vurderer å slå til, men så ser jeg at 'Project Scorpio' hevdes å være fire ganger sterkere... Noe sier meg at det å kjøpe en 1st gen. Xbone nå er noe jeg vil angre på senere?Uvisst hva Scorpio vil ha å si for gaming. All den tid MS sier at spill må fungere på alle Xboxer og de som spiller på Scorpio ikke kan ha noe konkurransefortrinn så kan ikke forskjellen på spillene være stor, om noen forskjell. Scorpio har jo masse mer krefter enn Xbox One så det er åpenbart at det blir en forskjell, stor forskjell! 4 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Herregud jeg elsker Inside etter litt over en time nå. Svært passende for våte og mørkes sommerkvelder. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 (endret) https://www.expert.no/gaming-og-underholdning/spill-og-konsoll/spill/xone-sunset-overdrive/p-229272/ Sunset overdrive til 49 kr. Grei pris for et greit spill. Quantum break til 199 kr har de også, samt Rise of the tomb raider til 149 kr og Halo 5 til 99 kr. Hm. Var vel det samme tilbudet som de hadde sist uka. Tror det bare var 3 spill da. Men uansett Endret 2. juli 2016 av henrikrox 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Forøvrig. For de som hadde tenkt å kjøpe xbox one s og har hjemmekino i enten 5.1.2 / 5.1.4 eller 7.1.2 / 7.1.4. Så vil ikke den nye xbox one s støtte dts:x eller dolby atmos. Litt skuffende. Da atmos er det største som har hendt på lydfronten på mange mange år. Kan kanskje ordnes senere med software. Men vil ikke fungere ved launch. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Ser at man får kjøpt Xbox One med FIFA16 for 1799,- kr på Expert nå. Jeg vurderer å slå til, men så ser jeg at 'Project Scorpio' hevdes å være fire ganger sterkere... Noe sier meg at det å kjøpe en 1st gen. Xbone nå er noe jeg vil angre på senere? Scorpio er fortsatt langt unna, og det er ikke akkurat en ny generasjon, til tross for at den er langt kraftigere. At alt må fungere med Xbox One gjør at den alltid vil holdes kraftig tilbake. Jeg tipper du får noe bedre oppløsning og detaljer, så med mindre du var planer om å sitte limt opp i skjermen, gå for en slim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå