Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at man får kjøpt Xbox One med FIFA16 for 1799,- kr på Expert nå. Jeg vurderer å slå til, men så ser jeg at 'Project Scorpio' hevdes å være fire ganger sterkere... Noe sier meg at det å kjøpe en 1st gen. Xbone nå er noe jeg vil angre på senere?

Lenke til kommentar

Ser at man får kjøpt Xbox One med FIFA16 for 1799,- kr på Expert nå. Jeg vurderer å slå til, men så ser jeg at 'Project Scorpio' hevdes å være fire ganger sterkere... Noe sier meg at det å kjøpe en 1st gen. Xbone nå er noe jeg vil angre på senere?

Uvisst hva Scorpio vil ha å si for gaming. All den tid MS sier at spill må fungere på alle Xboxer og de som spiller på Scorpio ikke kan ha noe konkurransefortrinn så kan ikke forskjellen på spillene være stor, om noen forskjell.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ja, men kjøp ihvertfall Xbox One S nå hvis du må

Til mer enn dobbel pris? Neppe...

ve, l Scorpio er ganske mye mer enn dobbel pris

Xbox S er verdt det hvis du har planer om 4K tv/film/streaming og har eller skal kjøpe HDR TV.

samt midre og uten powerbrick og hakket bedre kontroller

Lenke til kommentar

Gøy at keyboarding begynner å dukke opp på fps spill på konsoll nå. Faktisk helt latterlig at dette er mulig i multiplayer fps. Singelplayer kunne eg ikke brydd meg en døyt om folk brukte. Men det er ulovlig og ikke fair,  at det i det hele tatt er mulig sier sitt. 

Lenke til kommentar

Uvisst hva Scorpio vil ha å si for gaming. All den tid MS sier at spill må fungere på alle Xboxer og de som spiller på Scorpio ikke kan ha noe konkurransefortrinn så kan ikke forskjellen på spillene være stor, om noen forskjell.

Scorpio har jo masse mer krefter enn Xbox One så det er åpenbart at det blir en forskjell, stor forskjell!

• Liker 4
Lenke til kommentar

https://www.expert.no/gaming-og-underholdning/spill-og-konsoll/spill/xone-sunset-overdrive/p-229272/

Sunset overdrive til 49 kr. Grei pris for et greit spill.

Quantum break til 199 kr har de også, samt

Rise of the tomb raider til 149 kr og Halo 5 til 99 kr.

Hm. Var vel det samme tilbudet som de hadde sist uka. Tror det bare var 3 spill da. Men uansett :p

Endret av henrikrox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forøvrig. For de som hadde tenkt å kjøpe xbox one s og har hjemmekino i enten 5.1.2 / 5.1.4 eller 7.1.2 / 7.1.4.

Så vil ikke den nye xbox one s støtte dts:x eller dolby atmos. Litt skuffende. Da atmos er det største som har hendt på lydfronten på mange mange år. Kan kanskje ordnes senere med software. Men vil ikke fungere ved launch.

Lenke til kommentar

Scorpio er fortsatt langt unna, og det er ikke akkurat en ny generasjon, til tross for at den er langt kraftigere. At alt må fungere med Xbox One gjør at den alltid vil holdes kraftig tilbake. Jeg tipper du får noe bedre oppløsning og detaljer, så med mindre du var planer om å sitte limt opp i skjermen, gå for en slim.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...