Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La inn bestilling på den nye XBOX One S 500GB på Gamestop i går.

2800,-  Med mindre jeg har misset noe, så er vel dette FRYKTELIG billig for UHD spiller.  

Den kommer litt senere enn 2TB versjonen men likevel !!!

noen som vet noe om harddisken i denne, blir det like tungvint å bytte slik det er på nåværende boks

Lenke til kommentar

La inn bestilling på den nye XBOX One S 500GB på Gamestop i går.

2800,-  Med mindre jeg har misset noe, så er vel dette FRYKTELIG billig for UHD spiller.  

Den kommer litt senere enn 2TB versjonen men likevel !!!

Litt utrolig å tenke på fordi de som er interessert i UHD bluray at du kan få kjøpe en UHD bluray spiller til 2800 kr + du får med en kraftig konsoll. Kommer jo mest sannsynlig og ikke ha samme kvalitet som panasonicen, men den koster og 3 ganger så mye.

Lenke til kommentar

Vil nok selge en del xboxer ja. Det er jo mye likt hvordan det var når ps2 ble lansert. Da kostet dvd spillere masse!

Ja, men ps2 kostet vel 6000kr eller noe slikt ved release. 

Det er heller ikke like prekært med en UHD-spiller nå som det var med DVD-spiller. Tviler sterkt på at mannen i gata skaffer seg eller har behov for en UHD-spiller. I alle fall med det første. Er nok forbeholdt de spesielt interesserte de første 3+ årene til prisene er såpass at man "får med" UHD på kjøpet. Vil også tro at flere og flere streamer innhold enn å kjøpe fysiske disker. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Er MS sin BC fremdeles like avhengig av spillet for en god opplevelse eller har MS gjort noen forbedringer med tjenesten sin? Vurderer å fyre opp et par eldre titler, men om jeg bare opplever problemer, lagg og fandens oldemor bruker jeg heller den tiden til noe annet fornuftig :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Jeg vet at spillene er de samme, men utifra erfaringen jeg gjorde med rare replay (som skuffet meg veldig) så er det en del lagg og regelrett hakking når jeg spilte 360 spill på one

Lenke til kommentar

men for min del så blir bare xbox mindre og mindre fristende nå etter ms fant ut att alle kommende xbox eksklusive (ble microsoft eksklusive) spill skal lanseres på pc, føler de driter seg ut når de går bort fra konsolleksklusive spill da dette er hele meninga med konsoll etter min mening, håper både sony og nintendo tviholder på sine eksklusive spill og utviklere da dette er det rette å gjøre for å trekke flere til konsollene deres

WTF? Fins det virkelig noen som syns dette? At ALLE spill hadde kommet på ALLE plattformer hadde jo uten tvil vært det beste for alle som spiller.

• Liker 1
Lenke til kommentar

men for min del så blir bare xbox mindre og mindre fristende nå etter ms fant ut att alle kommende xbox eksklusive (ble microsoft eksklusive) spill skal lanseres på pc, føler de driter seg ut når de går bort fra konsolleksklusive spill da dette er hele meninga med konsoll etter min mening, håper både sony og nintendo tviholder på sine eksklusive spill og utviklere da dette er det rette å gjøre for å trekke flere til konsollene deres

WTF? Fins det virkelig noen som syns dette? At ALLE spill hadde kommet på ALLE plattformer hadde jo uten tvil vært det beste for alle som spiller.

Helt enig. Eksklusiver er dårlige for forbrukere i 99% av tilfellene.
Lenke til kommentar

Meningen med konsoll er vel at det skal være en enkel spill maskin. Gaming pcer kjører et os som er veldig komplisert. En konsoll gjør en eller få ting men gjør det derfor jævla bra.

På pcer er det forskjellige drivere og hardware.

Xbox one spill fungerer på xbox one og ferdig med det

• Liker 1
Lenke til kommentar

Som en som folk kjenner som en å ringe og plage om noe er galt med maskinene demmes så stiller jeg meg veldig tvilende til det. Serlig morro er det når automatiske driveroppdaterings software insisterer på å innstalere feil driver... **kremtnvidia*

Men det har blitt bedre ja.

Endret av Limbeck
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

for min del orker jeg ikke Pc og fikser ikke windows.

jeg har bare Macer med OSX, så det er null spilling på de.

derfor er konsoll faktisk den eneste muligheten for meg å spille.

også er det jævlig deilig å bare trykke på en knapp så er man i gang

Lenke til kommentar

Jeg har endret litt mening etter at ms nå gir ut titlene på win10. Det blir antagelig en gaming pc i stedet for imac og konsoll. Windows har billigere spill og har et massivt utvalg nå med forza og halo

Jeg kommer til å savne osx da

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...