LarZen Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 (endret) Enig at i en rack med mye sort så stikker det ut. Men i en stue og hvor en ofte har litt lyse møbler så kan den jo virkelig få en hedersplass uten å stikke seg for mye ut EDIT: Jeg gjetter at når dem skal vise frem Xbox One Slim så tar dem frem en original Xbox One og løfter den opp og inni så er en liten Xbox One Slim.....vedder venstre tå negl på det Endret 12. juni 2016 av LarZen Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Hehe... Har de ikke gjort det før. Med 360 og 360 slim? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Kjøper dere en ny bare pga den er mindre? Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Hehe... Har de ikke gjort det før. Med 360 og 360 slim? Jepp stemmer det under en pre e3 pressekonferanse i 2010 hvor de tok en Oprah og delte ut en til hele publikum. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 kanskje de tar en ultra Oprah og gir ut til alle som ser på streamen. de i salen får ingenting. Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Limbo er gratis i storen nå Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Regner med vi kan følge konferansen via konsollen i år også? Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Regner med vi kan følge konferansen via konsollen i år også? det kan du:) Ellers finner du alle de andre på Twich appen. 1 Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Kjøper dere en ny bare pga den er mindre? Nei, men 2TB disk hjelper jo på. Tviler på at jeg kjøper en ny. Man kan vel bare ha 2 Xboxer som "home-xbox"? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) Vet ikke om jeg kan rettferdiggjøre kjøp av ny uansett basert på brukstimer. Får vel ikke stort for bruktsalg på den gamle heller. Men om prisen ikke er så ille så er det jo morro med nytt Endret 13. juni 2016 av Mala Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Er det lagringsplassen det står på hadde jeg heller kjøpt en ekstern disk. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Hvis den er mer lydløs så er det et stort pluss. At den takler 4K og ikke dagens maskin klarer det, er det vel en eller annen hardware oppgradering over dagens konsoll (utenom designet) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) Alt blir vel lagt på bordet i kveld uansett Gleder meg nå! Selv om halve E3 har lakket på forhånd Endret 13. juni 2016 av Mala Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Så mange lekkasjer og ikke noe angående Scorpio så jeg begynner bli bekymret for at vi ikke får se noe til den. Angående slim så er hvitfargen grusom og designet er "meh" men uten tvil bedre enn originalen. Btw, hva skal vi kalle gamle Xbone nå? Big One Classic? 4 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Haha, Big One Classic. Den låner jeg. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Big One Classic..alldeles nydelig Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Det virker som vi vil se en remastered utgave av Skyrim, Evil Within 2, Wolfenstein 2, og Prey re-revael under Bethesda sitt E3. https://www.vg247.com/2016/06/07/bethesda-e3-2016-skyrim-remaster-prey-evil-within-rumours/ Evil Within 2, Wolfenstein 2, frister begge 2 Evil within 2!! Jatakk. Storkoste meg med det første:) Ja takk her oxo Wolfenstein er aldri feil, så ja takk til mer Andre spill en Wolfenstein liker du da mala, jeg ser det er mange spill du ikke liker da. Herregud, Kan de ikke se til å få satt en fordømt dato snart! Blir det noe bedre grafikk på Cuphead, for spillet minner meg om en walt disney tegnefilm med mikke mus i spillet.sorry Ser ut som det er en Halo Wars 2-beta neste uke. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1231213 Ser veldig bra gleder meg til spillet. Likte det nye designet veldig! Samme her LarZen Kan tåle designet bra, men ikke faen om noe kvitt ræl skal plasseres i benken her i hvertfall. Hva ræl da ha ha Mala Kjøper dere en ny bare pga den er mindre? Ja grunnen til jeg har ventet på en slim fra ps2, den tar mindre plass bak pc skjermen min da, mindre jo bedre da+jeg er jevla nysgjerrig på xbox slim da, må kjøpe in den oxo Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Innebygd strømforsyning, 4K ultra Blu ray og Netflix. Starter fra $299. Blir nok kjøp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Enig at i en rack med mye sort så stikker det ut. Men i en stue og hvor en ofte har litt lyse møbler så kan den jo virkelig få en hedersplass uten å stikke seg for mye ut EDIT: Jeg gjetter at når dem skal vise frem Xbox One Slim så tar dem frem en original Xbox One og løfter den opp og inni så er en liten Xbox One Slim.....vedder venstre tå negl på det venstre tånegl Larzen... Det er vist UHD Blu-Ray også på Xbox One S. får håpe det kommer en svart, men hvis det er snakk om en ny xbox neste år så drøyer jeg den uansett. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 One thing has been removed, however: the Xbox One S doesn’t include a dedicated Kinect sensor port. If you want to hook up a Kinect for voice controls you’ll need a separate USB adaptor. (Microsoft says that there will be a program to offer the adaptors for free to existing Xbox One owners who decide to upgrade.) RIP Kinect Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå