Filmvenn Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Ikke enda, men spillet har ikke release før i august, så åpnes nok mulighet for noen uker eller dager før release. Mesteparten bare storspill (ala COD og BF) og first party-spill fra MS som legges ut såpass på forhånd. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Faen. Jeg har sett på elkjop.no og der sto det at det kom ut 3 Juni. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Faen. Jeg har sett på elkjop.no og der sto det at det kom ut 3 Juni. Du kan jo alltids spille det på PC da. Har spilt det på pc siden november 2013. Er ikke så krevende og du kan bruke xbox stikka. Annbefaler ratt å pedaler dog. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Joooo, nei. Jeg har ikke pc jeg Ratt har jeg da. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Da er det ikke oppdatert der. Spillet har EU-lansering 26. august, og USA 30. august til både XB1 og PS4. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Witcher 3 utvidelsespakken blood & wine kan nå spilles 1 Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Ryktene om kraftigere xbox er nesten ikke rykter lengre? spent på pris og kraft:) http://www.vg247.com/2016/05/30/xbox-one-vr-rumours-fuelled-by-official-e3-website/ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 (endret) Det ville ikke være overraskende om Capcom annonserer nytt Dead Rising under MS-konferansen. Capcom Vancouver (Dead Rising) har vært veldig aktiv med å hyre inn nye folk. https://www.vg247.com/2016/01/14/dead-rising-studio-hiring-for-two-new-unreal-engine-4-projects/ Resident Evil 7 eller et annet nytt RE-spill er så og si bekreftet for årets E3. Endret 30. mai 2016 av Maury Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 RE over DR for min del i hvertfall. Om de faktisk går tilbake tii røttene som de lover..da blir jeg glad Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 RE over DR for min del i hvertfall. Om de faktisk går tilbake tii røttene som de lover..da blir jeg glad Har lest att Resident Evil 7 att skrekken er til bake da. og må ikke glemme WE DO IT da resident evil 2 remake da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Det blir veldig spennende hva de får ut av den nye utgaven ja Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Nå kommer endelig VR til Xbox – skal avsløres på E3 http://itavisen.no/2016/05/30/na-kommer-endelig-vr-til-xbox-one-skal-avslores-pa-e3/ Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 (endret) Hoy dere! Orker ikke lage en egen tråd, så prøver her først. Har seg slik at jeg har kjøpt en Elite kontroller for å spille på pcen med. Valgte Elitemodellen hovedsakelig på grunn av de fire knappene under stikka. Lurer på om man kan endre disse til å fungere som vanlige knapper fra et tastatur? Altså noe ala dette: Øvre venstre spake: a Øvre høyre spake: b Nedre venstre spake: c Nedre høyre spake: d Endret 31. mai 2016 av Nlklas Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Nå blir Xbox One billigere Kutter prisen før ny modell avdukes http://itavisen.no/2016/05/31/na-blir-xbox-one-billigere/ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 (endret) Ny Xbox One preview build på vei Endret 1. juni 2016 av Maury 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Noen som har noen idé om hva vi kan forvente fra denne previewen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Windows Store-apper er jo på vei og er forventet i Anniversary Update som slippes i juli, men spørs om det kommer i sommerens første testversjon. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Jeg ser sånn gjennomsnittlig 10 nye artikler om Xbox Scorpio hver dag nå på forskjellige nyhetssider rundt om, ryktene er virkelig i høygir rett før E3. Ryktene sier 4x kraftigere enn Xbox One og i tillegg er det rykter om full VR support til Xbox generelt og masse annet snacks om Xbox+Windows framtiden. HVIS dette skulle stemme, hvordan vil dette blir for Sony som visstnok bare skal slippe en litt oppgradert PS4? De har da ca 1 år på seg til å hoste opp PS5 for å ikke bli hengende etter, og skulle de ikke greie det så kan de sitte i situasjonen Nintendo er i nå som dilter så langt etter at de bare såvidt greier henge med. Med andre ord når PS5 blir annonsert så er Xbox Two(Scorpio) allerede old news og ryktene om Xbox Three har begynt surre. Jeg synes alt dette med kortere konsollgenerasjoner, Scorpio og full windows integration høres nesten for godt ut til å være sant, men jeg er positiv for det og kjenner jeg begynner bli ekstremt hyped for E3 og hva som kan skje med konsollframtiden. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Jeg synes prisen på konsoller bør holdes nede og en oppgradering pr tiende år er passe. Jeg ser ikke noe behov for en oppgradering allerede nå. Vil man ha eye candy så kjøp en pc. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Jeg er ikke enige. Få best mulig konsoller hele tiden. 2års tid for neste konsoll er fint for meg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå