Ezio Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 ZzzZzz Ww2. Desperate for å få opp salgstallet men vil aldri nå opp til CoD. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 ZzzZzz Ww2. Desperate for å få opp salgstallet men vil aldri nå opp til CoD. Bortsett fra at det der ikke er WW2. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Første, andre, tiende, napoleonskrigen. I dont care. Kjedelig og utrolig melket tema er det uansett. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 WW1 er langt ifra melket. Jesus. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 WW1 er vel knapt brukt i fps sjangeren. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Det er som andre verdenskrig jeez. Forskjellen er at det bare er bolt action våpen med mindre de går virkelig late game for Sub gun kom først på slutten. Men slapp av, nok av kjøretøy dere kan kose dere med også. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Det er så absolutt ikke som andre verdenskrig. Men jeg foreslår at vi driter i denne diskusjonen, kos deg med ihjelmelket futuristisk FPS. Ikke noe problem om det er det du liker. 2 Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Nei hva er game changeren da? At dere ikke kan kjøre helikopter lengre? Shit. Har i det minste fly, båt og tanks da. Da er noob nivået reddet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Game changeren er vel kanskje en helt ny setting vi aldri har spilt før? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Tar gjerne fps spill fra ww1 2 3 4 og 5 jeg. Er en stund siden Cod world at war. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Quantum Break 299,- på Platekompaniet nå. https://platekompaniet.no/spill/xbox-one/quantum-break/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Er er det egentlig ett bra spill? Nå som folk har fått inntrykkene til å synke inn i etterkant ? Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 (endret) De må gjerne melke WW2 i all evighet for min del, uansett sjanger. Elsker den perioden. The Saboteur var et fantastisk spill med fantastisk stemning. Battlefield 1943 er også en perle av et spill. WW2 over MW any day Endret 6. mai 2016 av ~ David ~ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Er er det egentlig ett bra spill? Nå som folk har fått inntrykkene til å synke inn i etterkant ? For den prisen vil jeg ABSOLUTT anbefale det. Jeg har stort sett vært multiplayer-person de siste årene, men Quantum Break er det første spillet på lenge som får meg til å nyte historien til et rent singleplayer-spill. Betalte fullpris og jeg var fornøyd. Kort, men absolutt verdt det. 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Ble hard i buksa Zepplin-skipet. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Er er det egentlig ett bra spill? Nå som folk har fått inntrykkene til å synke inn i etterkant ? Mitt svar er Ja Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 (endret) Helt krisefett med den settingen! Takk til DICE som tør å ta en slik sjangse! Hardt ballespark mot de 3 COD utviklerene gitt! Endret 6. mai 2016 av Mala Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 COD og Medal Of Honor har vært favoritten (rip MOH), men trur Battlefield tar denne kaka. Spesielt siden COD har gått helt spaceship. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå