Mala Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Ja det var godt å frigjøre seg for den slags på PS4 altså. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Hvordan fungerer det der? Kan ps4 dytte ut lyd via bluetooth uten noe krims krams? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Nei det er dessverre rimelig Nille på den fronten der også. Men jeg bruker Astro A-50 som er koblet trådløst opp mot en liten boks som igjen får chat lyd via USB på konsollen. Er vel kanskje noe lignende løsninger for One ? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Er ikke interessert i å chatte. Vil bare ha lyd. Men det går vel på det samme Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Er ikke interessert i å chatte. Vil bare ha lyd. Men det går vel på det samme Bare kjør lyden via HDMI kabelen eller en optisk kabel? Eller MÅ du bruke headset? Lenke til kommentar
lu2saa08 Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Lurte på èn ting. Hvis jeg har ett 360 spill som kan spilles på xbox one og det kommer i "games with gold" om en stund, vil jeg da slippe å bruke disk eller må jeg slette det og så laste ned på nytt? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Er ikke interessert i å chatte. Vil bare ha lyd. Men det går vel på det samme Bare kjør lyden via HDMI kabelen eller en optisk kabel? Eller MÅ du bruke headset? Dette handler om å btuke bluetooth headset Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Er ikke interessert i å chatte. Vil bare ha lyd. Men det går vel på det samme Det er optisk kabel fra TV inn i denne lille boksen slik jeg får trådløs lyd fra alle kilder Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Er ikke interessert i å chatte. Vil bare ha lyd. Men det går vel på det samme http://www.cw.no/artikkel/fotovideo/test-creative-sound-blaster-recon-3d-allsidig-eksternt Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Lurte på èn ting. Hvis jeg har ett 360 spill som kan spilles på xbox one og det kommer i "games with gold" om en stund, vil jeg da slippe å bruke disk eller må jeg slette det og så laste ned på nytt? Lurer litt på noe lignende , Har spill som er GWG nå fysisk. Hvordan funker det da? Dette er One Spill da. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 https://www.expert.no/gaming-og-underholdning/spill-og-konsoll/konsoller/xbox-one-1tb-wforza-6-limited-edition/p-251049/ 2999 for 1TB xbox one med Forza 6. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Er ikke interessert i å chatte. Vil bare ha lyd. Men det går vel på det sammeBare kjør lyden via HDMI kabelen eller en optisk kabel? Eller MÅ du bruke headset?Dette handler om å btuke bluetooth headsetHva med en Bluetooth-sender inn i hodetelefonutgangen på TV-en? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Føffaen.Spiller Lords of the Fallen. Herjer og styrer, cutscenes og dritt, kommer ikke noe checkpoint der jeg går, alt er fint. Vips så er det bossfight. Det drar ut noe jævlig, og jeg sliter, men spiller safe, noe som gjør at det tar enda lenger tid, og det går bra. Så henger Xboxen seg. Føffaen i helvete. 1 Lenke til kommentar
lu2saa08 Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Føffaen.Spiller Lords of the Fallen. Herjer og styrer, cutscenes og dritt, kommer ikke noe checkpoint der jeg går, alt er fint. Vips så er det bossfight. Det drar ut noe jævlig, og jeg sliter, men spiller safe, noe som gjør at det tar enda lenger tid, og det går bra. Så henger Xboxen seg. Føffaen i helvete. Hvis det har hendt noen ganger at xboxen henger seg opp så ville jeg sett om du har kontakten i en jorda padde. den skal rett i veggen eller i en ujordet padde. hadde problemer med at den hang seg opp av og til, fikk bekjed fra usa om at den IKKE må i en jordet padde da den allerede ER sikra Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Den er rett i veggen. Er lenge siden det har hendt nå, da. Men hendte masse før, da var den også rett i veggen. Men bedret seg etter at jeg kjørte den tilbake til fabrikkinnstillinger igjen. Satser på at det var et engangstilfelle nå. Ble bare så jævla forbanna, var vel 1,5 time med spilletid som gikk til helvete. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Er ikke interessert i å chatte. Vil bare ha lyd. Men det går vel på det sammeDet er optisk kabel fra TV inn i denne lille boksen slik jeg får trådløs lyd fra alle kilder Mener du at det jeg mangler er et eksternt lydkort med bluetooth? Blit det ikke et ødeleggende lagg? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Tror ikke jeg har opplevd xbox one krasj. Bank i bordet Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Er ikke interessert i å chatte. Vil bare ha lyd. Men det går vel på det sammeDet er optisk kabel fra TV inn i denne lille boksen slik jeg får trådløs lyd fra alle kilder Mener du at det jeg mangler er et eksternt lydkort med bluetooth? Blit det ikke et ødeleggende lagg? Disse headsettene, typisk TurtleBeach og Astro kommer med slike bokser. Hvilket headsett bruker du nå, eller kunne tenkt deg å bruke? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Dette. http://no.beatsbydre.com/earphones/ Men blir byttet ut når det kommer noe bedre. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 De tror jeg du fint kan glemme å få til på konsollen ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå