Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Bare ikke ww2, kommer aldri til å bli gøy igjen etter forgje genrasjon

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Gleder meg til Titanfall 2! Blir nok det og Battlefield 5 det blir å gå i fra høsten av.

Angående Alan Wake og det, så fikk jeg akkurat koden til selve spillet til Xbox One. Skal nok få spilt litt i løpet av uken. Herlig.

Fikk jeg også! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

dude?, du skriver merkelig altså...

men hvis jeg forstår deg, hvis spillet er kompatibelt med Xbox One kan det kjøpes i Xbox One butikken

Lenke til kommentar

Da er Dark Souls 3 releasedagen endelig her etter en smertefull og lang ventetid!....og jeg får ikke lastet det ned fordi en eller annen satanhore skulle sabotere og klippe over fibernett kablene i alle oppgangene i blokka Søndag. Skadene er omfattende og status på reprasjon er "forhåpentligvis i løpet av uka" Har allerede betalt for digitalversjonen og er blakk fram til neste lønning så hadde det ikke vært for det så hadde jeg løpt ut og kjøpt fysisk. Faen!!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Da er Dark Souls 3 releasedagen endelig her etter en smertefull og lang ventetid!....og jeg får ikke lastet det ned fordi en eller annen satanhore skulle sabotere og klippe over fibernett kablene i alle oppgangene i blokka Søndag. Skadene er omfattende og status på reprasjon er "forhåpentligvis i løpet av uka" Har allerede betalt for digitalversjonen og er blakk fram til neste lønning så hadde det ikke vært for det så hadde jeg løpt ut og kjøpt fysisk. Faen!!!

Overklippet fibernett kabel er ikke fikset på et blunk nei.

Kjenner ingen du kan låne nettverket av ?  :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...