Mala Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Passende beskrivelse det. Og når det i tillegg er så begredelig utført blir det raskt gammelt i de spillene. Lenke til kommentar
kvatne Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Fin pris på Elite kontrolleren hos Expert (999,-). 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Saksa fra Gears-tråden. Gears of War 4 slippes 11. oktober. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Fin pris på Elite kontrolleren hos Expert (999,-). Takk for tipset! Blir å slå til. Skulle eeegentlig ønske at jeg fikk den til et par hundrelapper mindre, men blir nok verdt det i lengden uansett. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Noen som har merket at Elite Controlleren har begynt å stinke? Virker som om gummi-delene ikke var noe godt material valg. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Qb er så oppskrytt. 6/10 Kommer helt an på hva du leser ut av skryten og forventningene du har til spillet. Jeg får akkurat det jeg forventer, og er i grunn kjempefornøyd. Føler ikke at det er oppskrytt. Ferdig med Akt 4 nå, og foreløpig vil jeg si det er en 9/10. Den siste karakteren på skalaen får den ikke da jeg synes selve skytingen kan føles litt tynn ut av og til, selv om kreftene er veldig kule å bruke. Vet ikke om det finnes et slikt New Game+ når man er ferdig første gang, men det håper jeg. Og takk igjen for tipset om Elite Controller til Xbox one på tilbud. Spilt litt med den nå og er kjempefornøyd. Tar nok litt tid å venne seg til pads-ene under, men det kommer seg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 (endret) Noen som har merket at Elite Controlleren har begynt å stinke? Virker som om gummi-delene ikke var noe godt material valg. Sony sine flasser og MS sine stinker..hardt å være konsollmann om dagen Endret 7. april 2016 av Mala Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Om en vasker seg på hendene etterpå så vinner MS Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 (endret) Har faktisk skrubbet kontrollen (forsiktig for å ikke få fuktighet inne i controlleren) et par ganger uten at det hjelper særlig. Hendene lukter ikke godt etter et par timer med Witcher 3. Virker som om gummien absorberer fuktighet - det er ikke bra. Har hatt controlleren siden i november og har spilt ganske flittig siden det - la først merke til det nå. Mest plagsomt at hendene stinker etter man har spilt. Er litt ekkelt. Selvsagt er det et hardt liv å være konsollmann! Endret 7. april 2016 av Mr_Spock Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Bestilte QB på xbox.com digital fra singapore. Nå i natt fikk jeg en mail om avgiftsfaktura fra microsoft... Får ikke åpnet faktura pdf´en, står bare error, men hva vil dette si? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Selvsagt er det et hardt liv å være konsollmann! og ikke blir det mye mus av det heller 2 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Har aldri opplevd at kontrolleren lukter, heller ikke lest om det andre steder enn i det ene innlegget her. Vil tro at det hadde vært slått opp stort om dette var et utbredt problem. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 (endret) Call of Duty: Modern Warfare 2 var midlertidig tilgjengelig med BC ifølge folk på Gaf. Tegn på at det er på vei ditt. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1205504 Endret 7. april 2016 av Maury Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Microsoft har avslørt Gears of War 4-datoenBare syv korte måneder igjen til neste kapittel i sagaen. http://itavisen.no/2016/04/06/microsoft-avslorer-gears-of-war-4-datoen/ 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Er nevnt oppi her allerede, men ja! Ser veldig frem til nye eventyr i det universet! MW2 er vel ett ganske etterspurt spill, så mange blir nok glad da altså. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Jeg elsker mw2. At de turte å lage flyplass brettet var nydelig. Lenke til kommentar
kondis Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Etter å ha spilt ferdig Quantum Break må jeg si jeg er fornøyd! Tror jeg brukte ca. 8 timer. Men de gikk fort.. Startet spillet på easy siden jeg ikke liker vanskelige spill lenger, men det var egentlig alt for lett. Skal jeg spille igjen kan jeg like godt starte på hard. Det fantes ikke motstand, de eneste gangene jeg døde var når jeg hoppet et sted jeg ikke skulle. Jeg anger ikke på kjøpet i alle fall. For de som liker achievements, så fikk jeg 625 GS på første spilling. Burde kanskje vært mer, hadde jeg sett på hva det var før jeg startet. P.S. Jeg fikk kode til Alan Wake's American Nightmare før QB kom til nedlastning. Men har fortsatt ikke fått selve Alan Wake. Har jeg misforstått noe? Skulle ikke selve spillet følge med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå