Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Crossplay mellom One og PS4 er virkelig noe som kan komme alle til gode! Bedre sjangser for å fylle servere over tid ikke minst! Prima av MS, så får vi håpe Sony ikke er helt idiot ja.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Dette blir dritbra! Gruer meg derimot til å havne på lag med Nintendo folk som absolutt skal spille shooters med WiiU gamepaden/Wiimoten, de kommer til å bli en så stor byrde for laget at det er auto-loss :p Håper man kan filtrere hvilke plattformer man kan matches opp mot. Xbox versus PlayStation blir fett. Nintendo- så lenge folk faktisk bruker pro kontroller eller lignenede kan fungere. Hacked lobbys fra PC spillere blir vel standard vil jeg tro så PC plattformen kommer jeg til å filtrere ut med en gang.

Viktig å få med seg denne meldingen fra Chris Charla fra forresten: "Xbox Live players will always have the option of choosing to play only with other Xbox Live players"

Lenke til kommentar

Dette blir dritbra! Gruer meg derimot til å havne på lag med Nintendo folk som absolutt skal spille shooters med WiiU gamepaden/Wiimoten, de kommer til å bli en så stor byrde for laget at det er auto-loss :p

Tja. De som kan bruke gamepaden på Splatoon f.eks gjør det mye bedre enn de som bare bruker vanlig kontrolloppsett.

Lenke til kommentar

Dette blir dritbra! Gruer meg derimot til å havne på lag med Nintendo folk som absolutt skal spille shooters med WiiU gamepaden/Wiimoten, de kommer til å bli en så stor byrde for laget at det er auto-loss :p

Tja. De som kan bruke gamepaden på Splatoon f.eks gjør det mye bedre enn de som bare bruker vanlig kontrolloppsett.

Jeg burde kansje spesifisert First Person shooters. WiiU paden er ikke en dårlig kontroll sånn egentlig men den egner seg bare ikke til noen typer spill. FPS på den er helt forferdelig etter min erfaring iallefall.

Lenke til kommentar

Fikk denne idag, bestilte den i slutten av desember. :p

attachicon.gif20160314_141638.jpg

Jeg bestilte i november fra Expert, men etter et par mnd så avbestilte da de ikke klarte å hverken levere eller gi meg noen estimert dato. Bestilte hos Komplett. Der ble datoen utsatt et par ganger og jeg kansellerte den også når NetonNet plutselig fikk inn på lager. Bestilte der tidlig mars og mottok min forrige uke. Endelig :D Strålende fornøyd :D

Lenke til kommentar

Sony har svart på Microsoft sin cross-play invite, men de var ikke veldig klare i uttalelsen sin. http://www.gamespot.com/articles/sony-responds-to-microsofts-invite-to-connect-xbox/1100-6435688/ 

Åpne for muligheten men altså ikke et direkte JA?

Like uklare som MS. Sony åpner for diskusjoner rundt cross-play. Sikkert like greit at di ikkje lover seg bort før di ser kva MS egentlig åpner for her.

Lenke til kommentar

Ser "Sony's rumored 'PS4.5' to power stronger 4K, VR gaming" kommer kanskje.

Er det noen sjangs for det kommer ny Xbox "TWO" i nærmeste framtid? Noen rykter?

Ser litt her, http://www.xbox2gamers.com/release-date-countdown (VELDIG gammelt info, ifra 2013)

Original XBox Release Date November 15, 2001 Time Between 3 years, 5 months, 27 days XBox 360 Release Date May 12, 2005 Time Between 8 years, 6 months and 10 days XBox One Release Date November 22, 2013 Time Between 8 years, 6 months and 10 days XBox 2 Release Date November 15, 2020
(To match the PS5)
Worst Case Estimate: June 1, of 2022

Endret av ray001
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...