aBadMan Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Fikk denne idag, bestilte den i slutten av desember. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Såpass! Fikk min for lenge siden... Men kasta inn forhåndsbestilling med en gang den ble lagt ut i nettbutikkene også xD nyt den! Den er helt rå! Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 (endret) Da fikk du den vel for 700-800kr? Angrer litt på akkurat det. Den er utsolgt hele tiden, så det er ganske vanskelig å få tak i den. Endret 14. mars 2016 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Microsoft to let Xbox One games connect with PC and other console networks: http://www.eurogamer.net/articles/2016-03-14-microsoft-will-allow-xbox-one-games-to-connect-with-ps4-players Endelig. Satser på at Sony godtar det her og nå, så blir det crossplay mellom Xbox og PlayStation. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Da fikk du den vel for 700-800kr? Angrer litt på akkurat det. Den er utsolgt hele tiden, så det er ganske vanskelig å få tak i den. Med frakt og alt endte den på kr. 899,- fra komplett. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 (endret) Crossplay mellom One og PS4 er virkelig noe som kan komme alle til gode! Bedre sjangser for å fylle servere over tid ikke minst! Prima av MS, så får vi håpe Sony ikke er helt idiot ja. Endret 14. mars 2016 av Mala Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Dette blir dritbra! Gruer meg derimot til å havne på lag med Nintendo folk som absolutt skal spille shooters med WiiU gamepaden/Wiimoten, de kommer til å bli en så stor byrde for laget at det er auto-loss Håper man kan filtrere hvilke plattformer man kan matches opp mot. Xbox versus PlayStation blir fett. Nintendo- så lenge folk faktisk bruker pro kontroller eller lignenede kan fungere. Hacked lobbys fra PC spillere blir vel standard vil jeg tro så PC plattformen kommer jeg til å filtrere ut med en gang. Viktig å få med seg denne meldingen fra Chris Charla fra forresten: "Xbox Live players will always have the option of choosing to play only with other Xbox Live players" Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Høres interessant ut det. Tror det er viktig at de får til det med Rocket League. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Dette blir dritbra! Gruer meg derimot til å havne på lag med Nintendo folk som absolutt skal spille shooters med WiiU gamepaden/Wiimoten, de kommer til å bli en så stor byrde for laget at det er auto-loss Tja. De som kan bruke gamepaden på Splatoon f.eks gjør det mye bedre enn de som bare bruker vanlig kontrolloppsett. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Dette blir dritbra! Gruer meg derimot til å havne på lag med Nintendo folk som absolutt skal spille shooters med WiiU gamepaden/Wiimoten, de kommer til å bli en så stor byrde for laget at det er auto-loss Tja. De som kan bruke gamepaden på Splatoon f.eks gjør det mye bedre enn de som bare bruker vanlig kontrolloppsett. Jeg burde kansje spesifisert First Person shooters. WiiU paden er ikke en dårlig kontroll sånn egentlig men den egner seg bare ikke til noen typer spill. FPS på den er helt forferdelig etter min erfaring iallefall. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Sony har svart på Microsoft sin cross-play invite, men de var ikke veldig klare i uttalelsen sin. http://www.gamespot.com/articles/sony-responds-to-microsofts-invite-to-connect-xbox/1100-6435688/ Åpne for muligheten men altså ikke et direkte JA? Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Fikk denne idag, bestilte den i slutten av desember. 20160314_141638.jpg Jeg bestilte i november fra Expert, men etter et par mnd så avbestilte da de ikke klarte å hverken levere eller gi meg noen estimert dato. Bestilte hos Komplett. Der ble datoen utsatt et par ganger og jeg kansellerte den også når NetonNet plutselig fikk inn på lager. Bestilte der tidlig mars og mottok min forrige uke. Endelig Strålende fornøyd Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Sony har svart på Microsoft sin cross-play invite, men de var ikke veldig klare i uttalelsen sin. http://www.gamespot.com/articles/sony-responds-to-microsofts-invite-to-connect-xbox/1100-6435688/ Åpne for muligheten men altså ikke et direkte JA? Like uklare som MS. Sony åpner for diskusjoner rundt cross-play. Sikkert like greit at di ikkje lover seg bort før di ser kva MS egentlig åpner for her. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Da gikk jeg også endelig til innkjøp an nyeste gen. konsoll! Ble en 1TB Xbone, gleder meg 6 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Quantum Break kjører i 720p: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-hands-on-with-quantum-break Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Enn å bruke sååååå mye tid... Sååå mye arbeid... Til flisespikkeri.... :-pEtter å ha lest artikkelen så får det meg fortsatt ikke noe mindre stoked for Quantum Break. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Jeg er enda IKKE stoked. Føler jeg i grunn har fått sett for lite av det. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Jeg er enda IKKE stoked. Føler jeg i grunn har fått sett for lite av det. Har digget alle utgivelser fra Remedy tidligere så jeg er ganske sikker. Dog... Kan selvfølgelig gå på en smell xD Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 At det er Remedy er igrunn det eneste som gjør at jeg er interessert. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 (endret) Ser "Sony's rumored 'PS4.5' to power stronger 4K, VR gaming" kommer kanskje. Er det noen sjangs for det kommer ny Xbox "TWO" i nærmeste framtid? Noen rykter? Ser litt her, http://www.xbox2gamers.com/release-date-countdown (VELDIG gammelt info, ifra 2013) Original XBox Release Date November 15, 2001 Time Between 3 years, 5 months, 27 days XBox 360 Release Date May 12, 2005 Time Between 8 years, 6 months and 10 days XBox One Release Date November 22, 2013 Time Between 8 years, 6 months and 10 days XBox 2 Release Date November 15, 2020(To match the PS5)Worst Case Estimate: June 1, of 2022 Endret 19. mars 2016 av ray001 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå