ProphetSe7en Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Det er forskjell på 1-2 skudd og 2-3 magasin + en granat. Kunne jo funnet en mellomting der ikke alle er kulesvamper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 (endret) det vil jo bli en mellomting jo høyere du er i level og jo bedre stats du har Endret 23. februar 2016 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Tydelig at endel ikke skjønner hvordan et RPG spill fungerer Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Kjenner jeg blir frustrert over folk som ikke forstår The Division og hvordan rpg-spill fungerer. Liker du ikke rpg-spill? Greit nok, men folk må slutt å klage på at fiendene tåler for mye eller at de ikke dør av et hodeskudd. Hadde dette vært et vanlig fps/tps hadde spillet vært noe helt annet og mye av strategien hadde forsvunnet. 2 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Slutt å klage? Nå var spørsmålet hva en IKKE likte med spillet. Da må det være lov å påpeke nettopp det, hva en ikke liker med spillet. Om det er typisk for sjangeren eller ikke har ingen betydning for hva en mener om et konkret spill. Det går fint an å lage RPG spill der AI på samme lvl ikke tåler "uendelig". Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Vet ikke hvordan du har gearet deg, men jeg har ikke møtt noen fiender som tåler "uendelig". De bossene jeg har møtt har tålt en del, men da ser man også at de har ekstra armor. Og når fiendene har en health-bar er det ganske lett å vite hvor mye de tåler. Snakker heller ikke bare til deg. Mange som klager på at de ikke dør av headshots, og de har som regel ikke forstått hva spillet går ut på. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 At siste bossen tåler ekstra er helt greit. Tenker mer på at alle tåler altfor mye. Det blir gjerne en bedre balansegang i dette her når fullversjonen er ute. Begrenset hva inntrykk en kan få med 3-4 timer i en beta. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Grunnen til at du reagerer er nok fordi det er vanlige mennesker, og ikke monstre osv, som i f.eks Destiny. Vi aksepterer at aliens osv tåler såpass mye skade, men når det gjelder vanlige mennesker så er det mange som har litt vanskeligere med å akseptere at de skal tåle så mye. Men det er sånn sjangeren er, og noe annet hadde vært dumt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Har prøvd betaen jeg også, men la det fra meg etter 20 minutter.. Blir definitivt ikke et kjøp Samme her, er det som nå bare større så står jeg fint over. Virkelig glad det var en beta på dette spillet. Hva er det som ikke bra i det spillet dere, jeg tester alldri online spill grunn jeg liv redd og spille online da. For min del var det kjedelige og livløst gameplay. MP var ikke særlig variert og det var for min del ganske kjedelig grafikk i spillet. Skytemekanikken var dårlig og føltes som om de hadde brukt veldig lite ressurser på. Lyden på våpen var flat og kjedelig. AI tåler ganske mange skudd og har en sånn tåpelig health bar som de fint kunne droppe. Takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Slutt å klage? Nå var spørsmålet hva en IKKE likte med spillet. Da må det være lov å påpeke nettopp det, hva en ikke liker med spillet. Om det er typisk for sjangeren eller ikke har ingen betydning for hva en mener om et konkret spill. Det går fint an å lage RPG spill der AI på samme lvl ikke tåler "uendelig". Om en ting er typisk for sjangeren så nytter det jo ikke å klage på spillet når spillet føler normen som er der ute. Det er ikke noen forskjell mellom The Division og f.eks. Borderlands. Tvert imot vil jeg si at TD er enkelt i forhold til Borderlands, og dersom du har måtte bruke 2-3 magasiner og 5-6 HS med en sniper for å få folk ned så har du enten vært i et område du ikke skal være i, eller du har fryktelig dårlig våpen. Selv lå jeg på 2-3 personer per magasin og 1HS per fiende med sniper for å få de ned. Hva Dark Zone angår kan jeg være enig, ikke fordi jeg har noe imot hvordan de har lagt opp PvP biten, men fordi jeg ikke liker PvP generelt, og hadde heller sett at de brukte DZ som et PvE område som tvang spillere til lag spill ala slik raid og challenges gjør i Destiny og de fleste andre RPG skytere og mmo spill. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Ryktet sier Sherlock holmes crimes and punishment og lords of the fallen for xbox one games with gold. For 360en ryktes det om Borderlands og Supreme Commander 2. Om det stemmer så mener iallfall jeg at det er en veldig bra måned. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 SC2 er nå så som så på 360 om jeg ikke husker feil, men for en som ikke kan spille det på pc er det sikkert greit nok, Borderlands derimot er jo konge, synd de gir oss the Handsome Jack pakken på XB1. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Det var en bra måned ja. Synd jeg har alt på PC. Men fremdeles knall. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Flere som har problemer med lys flimmer på far cry primal ? Snur meg rundt i åpwnt sollys å det er som lyset kommer et halvt milli sekund etter jeg har snudd som en blendene motion blur , noen som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 MS skulle ha en presentasjon i dag om Windows og Xbox. men finner ikke tidspunkt, noen som vet? Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 https://m.youtube.com/watch?v=edtePqP2VDE Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 (endret) Kan du ikke ta opp en snutt med konsollen og legge ut video av det istedenfor å filme det med mobil så det blir lettere å se? Edit: Og ser man det ikke der er det TVen. Ser man det der og det er på både PS4 og Xbox One så er det bare sånn spillet er. Endret 25. februar 2016 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 MS skulle ha en presentasjon i dag om Windows og Xbox. men finner ikke tidspunkt, noen som vet? Arrangementet varer 9-18 (for pressen) USA-tid. Starter 18.00 norsk tid, med andre ord. Usikker om de skal direktestrømme noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå