Comma Chameleon Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 En ting som er sikker er at det er for tidlig å si hvor mye innhold det er i spillet. Betaen er ikke representativt og såvidt jeg vet har ikke de gått ut med info om hvor mye innhold som blir å være i spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Betaen er 1/3 av spillet, området. innholdet som sagt er bare ett mission. det vil også bli raids slik som i Destiny Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Har prøvd betaen jeg også, men la det fra meg etter 20 minutter.. Blir definitivt ikke et kjøp Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Får se hva som sies om spillet når fullversjonen er ute. Er det en bra story, og ikke minst en artig multiplayer del så blir det nok å revurdere, men om det er som nå bare med større områder så står jeg over. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Samme her, er det som nå bare større så står jeg fint over. Virkelig glad det var en beta på dette spillet. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Har prøvd betaen jeg også, men la det fra meg etter 20 minutter.. Blir definitivt ikke et kjøp Samme her, er det som nå bare større så står jeg fint over. Virkelig glad det var en beta på dette spillet. Hva er det som ikke bra i det spillet dere, jeg tester alldri online spill grunn jeg liv redd og spille online da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Det er både en "offline" bit og et PvP område. I offline området spiller du enten alene eller Coop. Man kan også spille coop i PvP området, men der står alle, inkludert dine lagkamerater fritt til å skyte deg i ryggen. Selv holder jeg meg primært i offline sektoren. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Mulig jeg har spurt før men hvilken ekstern hdd anbefaler dere til xbox one. Den skal brukes til å utvide lagringsplass til spill. Jeg vet at ms har en men kjenner jeg de rett lønner den seg ikke økonomisk. Jeg vil ha en som er temmelig kjapp. Jeg vet ikke hva xboxen klarer å utnytte gjennom usb 3 Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Har ikke så mye å si, er ikke verdt å bruke mye ekstra på dyr harddisk, bare det er USB3.0. Har selv en WD Elements på 1TB, angrer litt på at jeg ikke kjøpte 2TB, men går helt greit. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Om dere ikke får startet digitale spill så er det noe problemer med Live. Yay for digital only. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Netflix ba meg sette i disc hvis jeg hadde det.... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Kjipt når det skjer, men har heldigvis aldri hatt problemer med å starte spill. Har hendt noen ganger at party ikke har funket og vennelisten har vært bugget. Liker digital only som bare det. Utrolig deilig løsning. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Om dere ikke får startet digitale spill så er det noe problemer med Live. Yay for digital only. Ser på Neogaf at det er ingen som får startet sine digitale spill. Glad jeg holder meg langt unna alt som kalles digitalt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Mulig jeg har spurt før men hvilken ekstern hdd anbefaler dere til xbox one. Den skal brukes til å utvide lagringsplass til spill. Jeg vet at ms har en men kjenner jeg de rett lønner den seg ikke økonomisk. Jeg vil ha en som er temmelig kjapp. Jeg vet ikke hva xboxen klarer å utnytte gjennom usb 3 Kjøpte selv en WD Elements Portable 2TB, billig og fungerer veldig bra: https://www.netonnet.no/art/data-og-nettbrett/ekstern-lagring/harddisk2a5/wd-elementsportable3.02tb/191007.11007/ Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Hva mener du med at den fungerer veldig bra? Gir den noe økt ytelse sammenlignet mot andre eksterne disker, eller referer du bare til at den virker slik en ekstern harddisk skal gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Hva mener du med at den fungerer veldig bra? Gir den noe økt ytelse sammenlignet mot andre eksterne disker, eller referer du bare til at den virker slik en ekstern harddisk skal gjøre? Det virker bare, og jeg har iallefall ikke merket noe til lengre loadingtider, kontra disken som står i Xbox'en fra før (flyttet et par spill over). For meg og var det en klar fordel at den bare trenger en kabel, og ikke to (1 for strøm og 1 USB), Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Så den er som hvilken som helst annen ekstern disk da. Fordelen med å velge ekstern på One er jo raskere loading om en har en rask nok disk. Jeg har forøvrig samme disk som du har, men synes ikke den er noen åpenbaring. Den gjør det den skal, men det gjør jo alle eksterne disker jeg har testet mot one. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Har prøvd betaen jeg også, men la det fra meg etter 20 minutter.. Blir definitivt ikke et kjøp Samme her, er det som nå bare større så står jeg fint over. Virkelig glad det var en beta på dette spillet. Hva er det som ikke bra i det spillet dere, jeg tester alldri online spill grunn jeg liv redd og spille online da. For min del var det kjedelige og livløst gameplay. MP var ikke særlig variert og det var for min del ganske kjedelig grafikk i spillet. Skytemekanikken var dårlig og føltes som om de hadde brukt veldig lite ressurser på. Lyden på våpen var flat og kjedelig. AI tåler ganske mange skudd og har en sånn tåpelig health bar som de fint kunne droppe. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 At en hver motstander tåler 2-3 magasin + en granat er jo helt sløvt. Hjelper lite med sniper når det må 5-6 headshot til. MP delen var veldig merkelig. Det gir ingen mening å skulle angripe andre spillere, og når det ikke blir lagt opp til at det skal foregå en kamp lag mot lag så blir det jo likt som å gå rundt i storydelen. Skyter du i stykker en lampe, så tar det 4 sekunder før lampen er like hel igjen. Skyter du på bilvindu så må det gjerne to magasin til før glasset faller ut. Få sekunder etterpå er det like helt. Det blir vanskelig å ha noen taktikk for å gjennomføre ting. Burde kunne tatt ut fire vakter samtidig når en er fire på laget. Dette går jo ikke siden de tåler så sykt mye, og dermed blir det bare å tømme magasin etter magasin på en og samme kar. Føler det er som et begrenset GTA spill. Litt samme sak når en skal ta ut fiender under missions, bare at en her ikke har mulighet for å kjøre bil, fly og andre artige ting. Men nå er det jo bare beta. Er spent på å se gameplay av fullversjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 hva er poenget med stats hvis alle våpen dreper ved ett eller to skudd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå