Windoge Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 The Division ble litt som Watch Dogs. Det så bedre ut på E3, men var ikke noe spesielt når man fikk prøve det selv. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 The Division ble litt som Watch Dogs. Det så bedre ut på E3, men var ikke noe spesielt når man fikk prøve det selv. Syns spillet var veldig bra jeg da! Sånn grafikkmessig levde det opp til mine forventninger om hva vi kan forvente av dagens konsoller. Gameplaymessig var det bedre enn jeg hadde forventet. Tror det blir kjøp her i gården. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 ser veldig bra ut, ikke noe å utsette på grafikken, mer enn bra nok til at man ikke blir dratt ut av opplevelsen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 @ Limebeck kjøp med pedaler også, problemer med ratt er at de ikke har triggere til gass, men knapper. Pedaler er ikke lett med føttene oppi sofaen har lest at en elite controller er mye bedre på bilspill. Kanskje det er løsningen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Siden jeg liker bilsimulatorer så lurer jeg på å kjøpe Project Cars. Billigste pris på nettbutikker er 329. Men på xbox marketplace så koster det 549. At å laste ned spillet til konsoller kontra fysiske kopier i butikk er ikke uvanlig. Det er sjelden det økonomisk lønner seg å kjøpe download kopier. Hvorfor er det sånn? I mitt hode skulle det ha vert motsatt. Spillindustrien må da være interessert i å selge download kopier som ikke encang lar seg selge videre på bruktmarkedet. Kunder slipper å knote med medieplater og cover. Raske linjer gir nesten momentar levering. Hvem er det som sitter og rævp#ler systemet? Nettbutikkene som komplett.no er jo de eneste som taper på dette. Har de så mye makt at de kan nekte salg av kopier til nedsatt pris? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Stedene som selger fysiske spill selger også konsoller, så en viss makt har de. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Siden jeg liker bilsimulatorer så lurer jeg på å kjøpe Project Cars. Billigste pris på nettbutikker er 329. Men på xbox marketplace så koster det 549. At å laste ned spillet til konsoller kontra fysiske kopier i butikk er ikke uvanlig. Det er sjelden det økonomisk lønner seg å kjøpe download kopier. Hvorfor er det sånn? I mitt hode skulle det ha vert motsatt. Spillindustrien må da være interessert i å selge download kopier som ikke encang lar seg selge videre på bruktmarkedet. Kunder slipper å knote med medieplater og cover. Raske linjer gir nesten momentar levering. Hvem er det som sitter og rævp#ler systemet? Nettbutikkene som komplett.no er jo de eneste som taper på dette. Har de så mye makt at de kan nekte salg av kopier til nedsatt pris? Butikkene opplever konkurranse fra andre butikker. Laster du ned digitalt på konsoll, så har du du bare ett alternativ, og det er å benytte deg av Xbox Store. I motsetning til PC, som konkurrerer mot flere digitale nettbutikker. Derfor opplever du ofte at prisene på digitale spill er rimeligere der. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Det er da flere steder man kan kjøpe spill digitalt på nett. Det er ikke mange spill jeg har kjøpt på Xbox store, og jeg har kun digitale spill. Xbox store er i beste fall like billige som de andre kanalene man finner på nett. Bare hold dere unna spill som selges med brukerkonto. Lenke til kommentar
solz Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Beta kode for The Division Xbox One: 3499G-HP2W9-RQCHG-GY32P-WG77* siste bokstav er Z. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 hadde vært greit om den som tok koden skrev det her... 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 hadde vært greit om den som tok koden skrev det her... Skal ikke se bortifra at den er den samme jævelen som har tatt alle Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Far Cry Primal er lagt ut for forhåndsbestilling. Apex edition er i norsk store satt ned til 598kr... Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 etter og kontaktet med Xbox kundeservise så viste de til 90 dager garanti men jeg fikk uansett bytte denne , men må sende den inn og så få en ny i posten , om dette var pga 2 år reklamajson i norge vet jeg ikke , jeg brukt chat alternativet så hvem vet hvilke kunskaper de har på norsk forbruker rett , så nå er det bare og pakke den og finne ut hvordan jeg levere paker til ups uten at det blir for mye styr Hei, har ikke vært her inne på diskusjon på en stund.. Men jeg ville heller gått i butikken hvor du kjøpte Xbox One og levert kontrolleren der. Det var det jeg gjorde. Jeg fikk ikke en ny med en gang, så jeg ble tipset om at jeg kunne kjøpe en kontroll som jeg kunne bruke i mellomtiden, for å bruke 14 (noen steder 30) dagers angrerett. Da fikk jeg testet Xbox One V2 kontrolleren i noen dager (denne har mye diggere LB og RB + at du har minijack inngang for headset) Dette var på Elkjøp, og jeg fikk SMS om at jeg hadde fått erstattet kontrolleren etter noen virkedager (leverte på fredag, fikk svar på tirsdag). Lenke til kommentar
yabadaba Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Hei, link til påmelding av closed beta for Mirrors Edge Catalyst hvis noen er interessert http://www.mirrorsedge.com/beta 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Forza - Horizon 3: possible trailer may have leaked https://ar12gaming.com/articles/forza-horizon-3-trailer-footage-leaked Hmm. Endret 7. februar 2016 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Sannsynligvis tidenes beste spill, Red Dead Redemption, kan nå spilles på Xbox One (selvfølgelig via Backward Compatibility). Da har jeg endelig tatt bort 360'en fra stua. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Ble det ikke trukket tilbake igjen da ? Var mulig å spille i helgen, men fungerer ikke lenger nå. Men tipper det snart blir lansert som en del av en gruppe med spill med bakoverkompatibilitet. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 (endret) Ble det ikke trukket tilbake igjen da ? Var mulig å spille i helgen, men fungerer ikke lenger nå. Men tipper det snart blir lansert som en del av en gruppe med spill med bakoverkompatibilitet. Jeg så det, så jeg måtte teste. Fungerte fint i morges. ... men om ikke annet betyr det vel at det uansett ikke kan være langt unna! EDIT: Burde vel være mer eller mindre offisielt nå: https://twitter.com/GTAonlineNews/status/696364513541619714 EDIT2: ... aaand it's gone. For now. Endret 9. februar 2016 av Moskus Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Synes de kan få skate 3 på plass snart. Savner å spille det. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Kjøpte nettopp skate 3 på xbox 360en. Kosta 37 spenn så tenkte jeg skulle teste det litt siden så mange virker å elske det spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå