Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Gå inn i kontroller appen på enten Windows 10 eller xboxen. Der velger du distansen på tiggerne. Velger du også hvilken profil de skal være på. Og vips så er det fikset. Er ikke kontrolleren sin feil, men brukeren xD Poenget er at man kan justere at den skal kunne gå helt inn ved å bare såvidt være borti triggeren. Derfor de har gjort det slik. For at det skal kunne tilpasses enda mer. Poenget mitt står uansett, dette kunne godt vært gjort automatisk av kontrollen når jeg byttet trigger modus. Vil man trikse og fikse noe mer, så ville jo det forsatt vært mulig. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) Poenget mitt står uansett, dette kunne godt vært gjort automatisk av kontrollen når jeg byttet trigger modus. Vil man trikse og fikse noe mer, så ville jo det forsatt vært mulig. Nei. For da hadde den elektroniske bryteren overstyrt innstillingene dersom den skulle halvvert/maksimert det hver gang du endret på triggerne. Sensitivitetinnstillingene ligger i profilknappen og ikke i triggerbryteren. Har kontrolleren selv og bytter ofte mellom to profiler hvorav jeg også endrer triggerne og ser utfordringene ved at den i tillegg skulle ha endret følsomheten sammen med triggerne. Er absolutt mye bedre å få det endret i profil-knappen enn i triggerne. Ta f.eks. Halo 5 hvor jeg har sensitiviteten helt til spissen på høyretriggeren slik at jeg kan skyte umiddelbart uten noe tomtrykk (denne har jeg som profil 1). Denne hadde jo da blitt flyttet til halv igjen dersom jeg endret på triggerne. Jeg vil heller ha sensitiviteten programstyrt enn å ha det i bryterne til triggerne. Og dette tar én gang å sette opp så er det lagret i kontrollen. Er ikke noe mangel i kontrolleren, men snarere en lurere måte å gjøre det på for å kunne tilpasse kontrolleren ytterligere. Endret 8. januar 2016 av CaZpeR Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Gå inn i kontroller appen på enten Windows 10 eller xboxen. Der velger du distansen på tiggerne. Velger du også hvilken profil de skal være på. Og vips så er det fikset. Er ikke kontrolleren sin feil, men brukeren xD Poenget er at man kan justere at den skal kunne gå helt inn ved å bare såvidt være borti triggeren. Derfor de har gjort det slik. For at det skal kunne tilpasses enda mer. Poenget mitt står uansett, dette kunne godt vært gjort automatisk av kontrollen når jeg byttet trigger modus. Vil man trikse og fikse noe mer, så ville jo det forsatt vært mulig. Det er jeg enig med i . Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Mulig det kan ordnes med innstillinger oln. Har de sagt at det er tiltenkt FPS, eller er det noe du antar de har sagt? Hva med spill som inneholder begge deler? Dette er bare noe jeg antar ettersom Scuf-kontrollere lenge har tilbydd trigger stops tiltenkt til Call of Duty. Elite kontroller registrerer mye mindre enn 75% inn. Er så vidt man trykker den inn etter hva jeg har sett på reviews. 75% var bare et eksempel ut av det blå for hvor langt inn du må presse triggeren for at det skal registrere i Call of Duty. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Jeg kan ikke skjønne hvorfor man vil dele opp innstillingene til Elite kontrolleren i de forskjellige bryterne. Slik den er laget i dag så endrer man innstillingene i appen og lagrer de i de to profilene på bryteren foran (der også sensitivitet og hvor langt inn triggerene skal gå). Og man kan lagre enda flere profiler i appen som man kan ta frem ved behov gjennom appen. Hvorfor man da vil ha det delt opp til to brytere til er for meg en gåte når dagens løsning fungerer så bra som den gjør :-p Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Akkurat ferdig med episode 2 av Life is strange! Utrolig flott og engasjerende så langt altså Begynner å skjønne all den gjentagende rosen rundt spillet her inne, nydelig Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Flere som sliter med at twitch ikke starter? Kan ikke en gang avinstallere programmet. Samme problemet med skype. Utrolig irriterende. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Resett driten til fabrikkinnstillinger. Det måtte jeg, og nå fungerer den som den skal. For nå ihvertfall. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Akkurat ferdig med episode 2 av Life is strange! Utrolig flott og engasjerende så langt altså Begynner å skjønne all den gjentagende rosen rundt spillet her inne, nydelig Life is Strange ble mitt GOTY sammen med Witcher 3 i hvert fall. Virkelig få spill som har føltes som de har så relaterbare karakterer som det LiS hadde for meg. Langt fra min skolegang til tidsmanipulering og rikmannskole, i tillegg til at Max er forskjellig kjønn fra meg, men samtidig så ble det i hvert fall for meg så utrolig mye med relasjonene i LiS som føltes så treffende. Har også gjort at jeg føler Telltale virkelig må stramme inn produksjonen sin og gjøre noe annerledes/bedre enn det de gjør nå. 1 Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Noen som har opplevd noe bugs i Rise of the Tomb Raider? Minimal spoiler om et sideoppdrag: Jeg har fullført Misguided Intelligence, altså skutt kråka, returnert til quest giver, og fått godkjent. Men ikonet er på kartet enda! Har lest mye om at folk ofte har problemer med å finne fuglen i utgangspunktet, men ikke lest noe om min bug. Noen som har opplevd noe sånt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 har ikke peiling på hvor det jævla dua er en gang. men virker som jeg har en bug ved hula man skal rydde for ulver så han fyren kan bo der, er ikke en eneste ulv der, men han vil fortsatt ikke inn. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 (endret) Opplevde en merkelig bug som jeg kommer på. Det innebar jakt på villsvin i ett begrenset område. Selvsagt kom jeg over en håndfull av disse før jeg i hele tatt traff på personen som ønsket at jeg skulle jakte på de Når jeg da skulle skrape sammen noen svin va det selvsagt tilnærmet tomt for dyrene.. Endret 9. januar 2016 av Mala Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Tror villsvina teller som exotic animal og ut i fra det jeg fant ut mens jeg spilte så virker det som exotic animal bare spawner hvis du entrer sonen fra de riktige stedene, kommer du inn i sonen hvor de er fra feil inngang eller "vinkel" så vil de ikke spawne. Ellers må jeg si at jeg kom ikke over en eneste bug selv, så må ha vært heldig Håper dere som har blitt stoppet på noen måte av det får fiksa det i hvert fall! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Slike ting bryr meg ikke da jeg som regel gjør sidefyll oppdrag om/når jeg kommer over det, og kun om jeg gidder Så ingen gamebreaking mangel akkurat hehe. Regner meg vel ferdig med Tomb Raider siden jeg rundet historiemoduset. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Resett driten til fabrikkinnstillinger. Det måtte jeg, og nå fungerer den som den skal. For nå ihvertfall. ah, jeg prøver dette. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Legger ut en kode for 14dagers prøveversjon av Xbox Live Gold. For å unngå at bot-er stjeler koden, har jeg fjernet første og siste bokstav. Førstebokstav en en drikk, men ikke kaffe_CX39-6JR4X-H4Y2D-XR8MX-YHP8_siste bokstav er forbokstaven til grunnleggeren av Charlie sin Sjokoladefabrikk. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 "Gi denne prøven av et gullmedlemskap til en venn som ikke har prøvd det. Nå kan vennen din se hva han eller hun har gått glipp av på Xbox Live." Gjelder kontoer som ikke tidligere har hatt Gold! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Riktig. Som jeg skriver, "prøveversjon" av Xbox Live. Ellers hadde jeg jo bare hektet de 14 dagene på mitt eksisterende abonnement. Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Gears 4, muligens flyttet frem:)http://www.gamespot.com/articles/gears-of-war-4-release-date-moves-to-fall-2016/1100-6433662/ Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Noen som har opplevd noe bugs i Rise of the Tomb Raider? Minimal spoiler om et sideoppdrag: Jeg har fullført Misguided Intelligence, altså skutt kråka, returnert til quest giver, og fått godkjent. Men ikonet er på kartet enda! Har lest mye om at folk ofte har problemer med å finne fuglen i utgangspunktet, men ikke lest noe om min bug. Noen som har opplevd noe sånt? Jeg finner ikke den kråka overhodet. Har bokstavelig talt gått rundt på brettet der i timesvis uten å finne den. Hvis du har noe tips om hvor den er så si gjerne i fra. Det er kun dette som forhindrer meg å klare spillet 100% ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå