Jakoozie Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Gratulerer med et genialt spill! (Som jeg har sagt mange ganger før i denne tråden, du må gi spillet en ordentlig sjanse. Etter et par timer sitter alt som et skudd) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Ja, og jeg har vært ganske negativt innstillt til det må jeg innrømme. Ble aldri blåst av banen av gameplay innslag på webben. Jeg skal prøve mitt beste, jeg lover Men skal se om jeg ikke får måkt igjennom Life is Strange først, ble litt småfortyllet av Episode 1. Mye behagelig musikk og gitarklimring som satta god stemning på gutteloftet altså Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 (endret) Halo: Reach og andre 360 titler har fått seg en oppdatering: http://www.onlysp.com/halo-reach-backwards-compatible-titles-just-received-performance-updates-report/ Får vel kanskje spille opp igjen progresjonen som gikk tapt i Reach igjen da, i over 25fps. Endret 7. januar 2016 av Mala Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Kommer beta for Plants Vs. Zombies: Garden Warfare 2 14. januar, som varer helt til 18. januar. 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 (endret) Vet ikke om interessen for et 360-spill er her, men send meg en PM hvis du lyst på nedlastingskode for Just Cause 2.Kan spilles på XB1, for dere som ikke vet det. EDIT: Koden er tatt. Endret 7. januar 2016 av Maury 1 Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Jaja, da ble det Elite kontroller på meg. Fristelsen ble for stor når man bare kunne gå inn i en butikk å få tak i Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 (endret) Har jo faktisk spillt en del One i det siste, så KANSKJE en Elite kontroller hadde blitt verdt prisen Endret 7. januar 2016 av Mala Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Type spill er Sunset Overdrive, er det noe bra dere Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Et av de beste til konsollen. Lurer du på hva det er kan du jo sjekke noen videoer på youtube. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Yes! Life is Strange collectors edition på vei i posten Runna det for en god stund siden, men bare måtte ha den Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Type spill er Sunset Overdrive, er det noe bra dere Det er kjempe bra, kanskje mitt favoritt spill på Xbox One. Trodde selv at dette ikke var noe for meg da jeg hatet stilen ved første øyekast, selv etter en 1 time med det var jeg ikke helt overbevist, men etter en viss tid vokste spillet noe så vanvittig. Gameplayet og flyten i spillet er helt fantastisk. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 når kan vi bestille Far Cry primal? Den skal lanseres i februar 2016. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Noe som irriterer meg med de justerbare triggerne på Elite-kontrollen, er at selv om du fysisk endrer hvor langt du kan trykke den inn, så tror forsatt spill at du har full reise på knappen. Beste eksempelet er f.eks. i bilspill, hvor du aldri får gitt full gas om du bruker kort trigger. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) Noe som irriterer meg med de justerbare triggerne på Elite-kontrollen, er at selv om du fysisk endrer hvor langt du kan trykke den inn, så tror forsatt spill at du har full reise på knappen. Beste eksempelet er f.eks. i bilspill, hvor du aldri får gitt full gas om du bruker kort trigger. Du må justere innstillingene også. For at den skal tolke den korte triggeren som hel. Om du bare korter ned triggeren så vil du kun få halve. Endret 8. januar 2016 av CaZpeR Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) Noe som irriterer meg med de justerbare triggerne på Elite-kontrollen, er at selv om du fysisk endrer hvor langt du kan trykke den inn, så tror forsatt spill at du har full reise på knappen. Beste eksempelet er f.eks. i bilspill, hvor du aldri får gitt full gas om du bruker kort trigger. Det er jo ikke så rart. Dette er vel en funksjon som er mest ment for FPS slik som Call of Duty, der enkelte våpen kun krever at du har triggeren f. eks 75% inne før det registrerer. Edit: Eventuelt kan du prøve det han over meg sa. Endret 8. januar 2016 av iGlenn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Mulig det kan ordnes med innstillinger oln. Har de sagt at det er tiltenkt FPS, eller er det noe du antar de har sagt? Hva med spill som inneholder begge deler? Men i kontroll til 1400 kunne de godt ha spandert på en elektronisk og mekanisk bryter, som endrer både "travelen" på bryteren, og som endrer tolkningen i driveren til kontrollen. Ikke kun en utelukket mekanisk bryter. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Gå inn i kontroller appen på enten Windows 10 eller xboxen. Der velger du distansen på tiggerne. Velger du også hvilken profil de skal være på. Og vips så er det fikset. Er ikke kontrolleren sin feil, men brukeren xD Poenget er at man kan justere at den skal kunne gå helt inn ved å bare såvidt være borti triggeren. Derfor de har gjort det slik. For at det skal kunne tilpasses enda mer. Lenke til kommentar
ZentiX Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Noe som irriterer meg med de justerbare triggerne på Elite-kontrollen, er at selv om du fysisk endrer hvor langt du kan trykke den inn, så tror forsatt spill at du har full reise på knappen. Beste eksempelet er f.eks. i bilspill, hvor du aldri får gitt full gas om du bruker kort trigger. Grunnen til dette er at vanlig Xbox One kontroller og Elite kontroller bruker magnetisk bryter/ trigger, hvor på PS4 så er det membran/mekanisk bryter. Derfor er registrerer den ikke full travel når man har på trigger lock. Skrur man av trigger lock så skal den registrere full travel. Bil spill har en helt annen måte å lese trigger på, noe som gjør at trigger funker som en gasspedal, og gir respons etter som hvor mye man trykker den inn. Noe som irriterer meg med de justerbare triggerne på Elite-kontrollen, er at selv om du fysisk endrer hvor langt du kan trykke den inn, så tror forsatt spill at du har full reise på knappen. Beste eksempelet er f.eks. i bilspill, hvor du aldri får gitt full gas om du bruker kort trigger. Det er jo ikke så rart. Dette er vel en funksjon som er mest ment for FPS slik som Call of Duty, der enkelte våpen kun krever at du har triggeren f. eks 75% inne før det registrerer. Edit: Eventuelt kan du prøve det han over meg sa. Elite kontroller registrerer mye mindre enn 75% inn. Er så vidt man trykker den inn etter hva jeg har sett på reviews. Min Elite kontroller er bestilt, men synd jeg ikke får den før slutten av Januar begynnelsen av februar. Etter de timene jeg testet Elite kontroller, så må jeg si at den føles mye bedre å bruke enn Scuf kontroller. Men Scuf One Infinity ser også veldig digg ut med tanke på hvor mye mer du kan endringer man selv kan gjøre med den. Men prisen taler deretter. Razer Wildcat ser også ut som en lovende kontroller, hvor de har gjort det samme som MS og lagt til trigger stopp brytere under ved batteri lokket. Det er enda et merke jeg ikke hadde hørt om før for noen uker siden, battlebeaver.com Her har de en annen metode på brytere. Istedenfor padles så har de flyttet bryterne på grip siden, så fingrene berører knappene, men trykker ikke ned før du gjør det. Men ikke sett mange som brukere de kontrollerne, ganske så heftig pris der også. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 http://itavisen.no/2016/01/08/denne-lader-xbox-one-kontrolleren-pa-60-sekunder/ Lenke til kommentar
ZentiX Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Leste den akkurat, dæven å stygg battery hump. Men med Play & charge kit fra MS så har du lengre spilletid, men igjen lengre lade tid da, men samme det, er jo bare å fortsette å spille mens du lader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå