Mala Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Outlast er stemning Deluxe! 1 Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 På tide og oppgradere med en ekstern hardisk til min One. Men, hvilken? Går det for det samma , bare det er 3.0? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 På tide og oppgradere med en ekstern hardisk til min One. Men, hvilken? Går det for det samma , bare det er 3.0? Personlig har jeg denne https://www.komplett.no/product/810810/datautstyr/harddiskerssd/harddisk-ekstern/wd-elements-desktop-3tbog jeg er kjempefornøyd, men det meste skal fungere optimalt så lenge det er 3.0 og 7200rpm disk 1 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Og jeg må igjen få slå et slag for denne.Ikke bare fungerer den bra, men den ser bra ut også. Legg inn en 2.5" HDD etter eget ønske.Ingen ekstra ledninger. Bruker den selv, og er strålende fornøyd. 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 For en elegant løsning! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Denne ser lur ut: http://www.winbeta.org/news/nyko-data-bank-xbox-one-allows-easy-economical-storage-upgrades (tipset om den for noen sider tilbake også) Lenke til kommentar
ZentiX Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Må si jeg likte Collective mind sin løsning, men er jo begrenset lagring. 2,5" HDD får man jo ikke mer en 2TB lagring. Men vanlig ekstern HDD, så er det lommeboken som bestemmer størrelsen på disken. Eller så kan man jo også gjøre det billigere å kjøpe den Harddisken man selv ønsker, også bruke ekstern kabinett etter eget ønske. Muligheten er mange. Nyko data bank er jo en genial løsning, men fyttikatta og stygt det blir. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Godt nytt år til alle i Xbox-tråden og hele forumet! 7 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 (endret) Da var jeg igjennom siste Tomb Raider, veldig godt spill! Men jeg sitter med følelsen av at jeg koste meg enda mer med det første altså. Flere som er litt av samme oppfatning? Endret 2. januar 2016 av Mala Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Enig.Tror det var fordi dette egentlig føltes som et rent add-on, hvor forrige var helt ny spillestil for oss. Men likte selvsagt dette, RitTR, godt. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 (endret) Endte opp med å skaffe meg GTA V på tilbud i går. Har hatt mye morro med det på forrige generasjon, så det var et greit valg til 50% avslag egentlig. Helt til i dag.Starter story mode og stakkaren min bare står der. Kan ikke flytte han, få opp noen menyer eller bytte mellom FP/3P. Hard reset forsøkt. Prøver en reinstall nå. Noen andre med lignende problemer? Edit: Til info vet jeg at håndkontrollen virker. Til alt annet. Endret 3. januar 2016 av Zetheus Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Endte opp med å skaffe meg GTA V på tilbud i går. Har hatt mye morro med det på forrige generasjon, så det var et greit valg til 50% avslag egentlig. Helt til i dag. Starter story mode og stakkaren min bare står der. Kan ikke flytte han, få opp noen menyer eller bytte mellom FP/3P. Hard reset forsøkt. Prøver en reinstall nå. Noen andre med lignende problemer? Edit: Til info vet jeg at håndkontrollen virker. Til alt annet. Har opplevd dette når jeg har streamet til en windows pc, men brukt stikka koblet direkte til xboxen. Løsninga ble å koble stikka direkte til pcen, for så å koble den fra igjen. Men du streamer det kansje ikke? Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Der kan muligens problemet ligge. Litt rart at Xboxen ikke registrerer at det er en håndkontroll tilkoblet... Skal prøve ut det, takker! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Tror jeg har driti meg ut . Spiller the Witcher og er inni en hule, sverdet mitt er ødelagt så jeg gjør nesten ikke skade (har ikke repair kit) og jeg kan ikke gå ut igjen. Tror ikke jeg klarer å drepe neste utfordring. Må jeg bare starte hele spillet på nytt, eller finnes det en løsning? Har du noen tidligere saves du kan gå tilbake til? Hadde det! Har gått tilbake og brukt mer tid på å renske kartet for "alt" før jeg gikk videre i historien, går litt bedre nå . Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Da var jeg igjennom siste Tomb Raider, veldig godt spill! Men jeg sitter med følelsen av at jeg koste meg enda mer med det første altså. Flere som er litt av samme oppfatning? Jeg syns det første var veldig bra, men det nyeste var enda bedre. Bare så jævlig synd det er en glitch i mitt game på "Soviet Installation" slik at jeg ikke får fullført 100% av spillet. Arghhhh. Det er i den challengen jeg skal finne en fugl.. problemet er at jeg ikke finner det bedritne fjærkreet.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Ah, hadde 65% fullført når jeg var igjennom. Orker ikke den stadige letingen i spill. Noe av grunnen til at jeg snart spyr av Fallout 4, må bare slite meg igjennom historien nå så er det ute av verden. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Fikk meg 100% i Tomb Raider, men nå føler jeg meg latterlig sliten på open world spill også så tror Mad Max og Just Cause 3 må få seg en pause før jeg fortsetter på de i hvert fall Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Phantom Pain,Tomb Raider og Fallout 4.. Ja det har uten tvil blitt en del open-world. Assassins Creed er heldigvis helt ute av bildet noen år til. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Synd, for Syndicate er virkelig det beste serien har hatt siden Brotherhood. Men nå er jeg av de sære som absolutt ikke likte Black Flag da, lenge siden jeg har skreket så mange banneord til et spill som når jeg prøvde å komme meg gjennom det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 alle spill MÅ ikke være open world!, er relativt skuffet over denne genrasjonen, utviklere har mer kraft men det eneste de gjør er bare å stappe mer inn på ett kart. ikke noe nytt å spennende, eneste til nå jeg har hatt litt den følelsen er Destiny. jeg klarer å spille 1 til 2 open world spill i året, men når alle som kommer er det så blir det slitsomt, føles som en jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå