Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Nå skjedde det igjen!! Dette er ihvertfall tredje gang jeg mister store deler av progresjonen i spill. Denne gang Never Alone, var på siste kapittel og i mellomtiden spilte jeg et annet spill så Xbox resume funksjon forsvant og det gjorde tydligvis savefilen også.. Det samme skjedde også i So Many Me og Ori. Allesammen ble jeg kastet helt tilbake til begynnelsen, det er så provoserende! Dette skjedde aldri på 360. Noen som vet hvorfor dette skjer? Begynner å få panikk for å bruke "resume play".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som er med på å teame opp på litt Zombie på COD Black Ops 3? Multiplayeren der er ganske gøy, men jeg vil komme langt. Ikke kjempegod, enda, så fint om akkurat DU er helt sykt toppidrett så du kan revive meg masse ;) Headset ++ er jo en fordel om vi er flere.

Legg meg gjerne til: sv4rted4uden 

Lenke til kommentar

Nå skjedde det igjen!! Dette er ihvertfall tredje gang jeg mister store deler av progresjonen i spill. Denne gang Never Alone, var på siste kapittel og i mellomtiden spilte jeg et annet spill så Xbox resume funksjon forsvant og det gjorde tydligvis savefilen også.. Det samme skjedde også i So Many Me og Ori. Allesammen ble jeg kastet helt tilbake til begynnelsen, det er så provoserende! Dette skjedde aldri på 360. Noen som vet hvorfor dette skjer? Begynner å få panikk for å bruke "resume play".

Dette kalles evolusjon... Du gjør noe du ser ikke funker én gang. Du prøver én gang til. Funker det da, kan du fortsette en stund. Så funker det ikke. Er du da en suksess rent evolusjonsteoretisk skal skepsisen komme på andre gangs bom. På tredje gang skilles det mellom idioter og de som blir noe her i verden. ;)

Har hatt MARERITT med den der funksjonen selv, og har da (på femte gangen, altså ikke et evolusjonsvidunder - slutta og ta sjansen).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Resume play er bare på ett spill om gangen. Starter du ett nytt spill vil det forgje avsluttes. Hvis du ikke har savet da eller auto save, vil progresjon bli borte

Lenke til kommentar

Savefiler har aldri forsvunnet hos meg til nå. Hva med save filen i skyen da ? Den lastes jo opp i tillegg slik at du ikke skal miste savegames. Sikker på at du laget noen savegame ?

Eneste til nå som har kødda på lagringsfiler er fallout 4 hvor jeg iblant får at filen er corrupt (latt seg bestikke da eller ?), men forsvunnet har den jo egentlig ikke. Heldigvis saver jeg det spillet ofte.

Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager får jeg ikke betalt via paypal når jeg er inne på Xbox sidene ? Er jo denne betalingsløsningen jeg bruker via konsollen....Sitter på nattskift og er litt kjøpelysten,mobildekningen i kontorlandskapet er ikke helt på topp så det å bruke appen er rimelig tafatt.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Skulle tru det ja. Mistet selv en save i Halo:Reach her forleden, en 2-3 oppdrag eller noe bortevekk når jeg startet opp spillet igjen senere på dagen...

Akkurat det samme plaget meg under Halo 2-4 i CE-pakken også. Men det var jo en ihjel bugget affære deluxe da.

Lenke til kommentar

Tror jeg har driti meg ut :p . Spiller the Witcher og er inni en hule, sverdet mitt er ødelagt så jeg gjør nesten ikke skade (har ikke repair kit) og jeg kan ikke gå ut igjen. Tror ikke jeg klarer å drepe neste utfordring. Må jeg bare starte hele spillet på nytt, eller finnes det en løsning? :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Tror jeg har driti meg ut :p . Spiller the Witcher og er inni en hule, sverdet mitt er ødelagt så jeg gjør nesten ikke skade (har ikke repair kit) og jeg kan ikke gå ut igjen. Tror ikke jeg klarer å drepe neste utfordring. Må jeg bare starte hele spillet på nytt, eller finnes det en løsning? :(

Har du noen tidligere saves du kan gå tilbake til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...