Comma Chameleon Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 BO3 er minst tre ganger bedre enn Ghost og AW samlet. Utrolig bra gameplay og mye innhold i dette spillet. Anbefales! 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 (endret) Startet i kveld på Batman, og må si jeg virkelig liker spillet så langt. Slo også til på telltale collection i dag som var dagens tilbud Håper på mange timer med underholdning og god historie der Tenker spiller de i rekkefølgen de er gitt ut Ser forresten at Fifa 16 kommer med 60% avslag fra i morgen av, samme gjør NHL 16. Når pleier de legge til Fifa og NHL i EA Access? Ser ingen grunn til å kjøpe de om de kommer snart i EA Access. Endret 29. desember 2015 av PhilosopherSe7en Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 FIFA 15 kom vel i mai, så det er en god stund til. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Ser forresten at Fifa 16 kommer med 60% avslag fra i morgen av, samme gjør NHL 16. hei, hvor ser du at fifa 16 kommer på salg i morgen? Lenke til kommentar
TheMoose Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Ser forresten at Fifa 16 kommer med 60% avslag fra i morgen av, samme gjør NHL 16. hei, hvor ser du at fifa 16 kommer på salg i morgen? Ligger til 239,60 på Xbox.com nå, hvis du logger på og har Gold konto, og det inkluderer Plants vs Zombies Garden Warfare. 60% avslag gjelder kun for Gold medlemmer. https://store.xbox.com/nb-NO/Xbox-One/Bundle/EA-SPORTS-FIFA-16/e72cede6-e9b9-4333-b3a6-c2f391566437 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Takk. Da gikk jeg gjennom smartglass appen og kjøpte den. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Jeg avventer nok NHL og Fifa litt til. Håper det kommer i EA Access innen kort tid. Alien Isolation må da være verdt 90 kroner? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Jeg avventer nok NHL og Fifa litt til. Håper det kommer i EA Access innen kort tid. Alien Isolation må da være verdt 90 kroner? Det er det nok, men for min del er det ikke verdt brune flekker i boxeren. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Plukker med meg Alien jeg, så får vi se om det faller i smak når jeg er ferdig med Batman Litt i overkant mange spill som står på vent nå. Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Takk for blops 3 tilbakemeldinger! Spillet var helt konge! Må/bør man oppdatere kontrollen? Jeg fikk ikke med noe slike ledninger da jeg kjøpte konsollen. Gjelder det evt alle kontroller? Jeg har bare den standard versjonen. Så at det var noe snakk om at presisjonen ble dårligere om man ikke oppdaterte? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Jeg oppdaterte mine. Men det kom automatisk som et valg og jeg godtok. Var helt normale trådløse kontroller. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Takk for blops 3 tilbakemeldinger! Spillet var helt konge! Må/bør man oppdatere kontrollen? Jeg fikk ikke med noe slike ledninger da jeg kjøpte konsollen. Gjelder det evt alle kontroller? Jeg har bare den standard versjonen. Så at det var noe snakk om at presisjonen ble dårligere om man ikke oppdaterte? Bruker vanlig Micro USB. Finn kabelen til mobilen din å plugg stikka i konsollen. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Jeg avventer nok NHL og Fifa litt til. Håper det kommer i EA Access innen kort tid. Alien Isolation må da være verdt 90 kroner? Definitivt verdt 90,- kr. En av fjorårets favoritter for min del. Fantastisk god stemning og lydeffekter. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Hadde håpet på en vanvittig god pris på NHL 16 ala den som var på NBA Live 16, som var under 40kr. Mislikte også litt at det var en pakke med DMC og DMC 4. Kunne godt tenkt meg kun DMC til en billig penge, sånn type 99kr. Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Takk for blops 3 tilbakemeldinger! Spillet var helt konge! Må/bør man oppdatere kontrollen? Jeg fikk ikke med noe slike ledninger da jeg kjøpte konsollen. Gjelder det evt alle kontroller? Jeg har bare den standard versjonen. Så at det var noe snakk om at presisjonen ble dårligere om man ikke oppdaterte? Bruker vanlig Micro USB. Finn kabelen til mobilen din å plugg stikka i konsollen. Jeg testa kabelen til chromecast'n nå. Jeg får den til å fungere, men når jeg går inn å skal oppdatere står det at det ikke er noen kontroller tilkoblet via USB? Det "fungerer" også kun på 1 av kontrollene mine. Betyr det at den er oppdatert? Eller bør jeg dra å kjøpe en original kabel? Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Må en bruke kabel fremdeles da ? Mine oppdateres nå via wifi (men er usikker om en må oppdatere med kabel først og deretter vil det fungere trådløst). Så sjekke jeg med det samme og det ser ut som det kun er de nye kontrollerene med 3,5 plugg som kan oppdateres trådløst. https://support.xbox.com/nb-NO/xbox-one/accessories/update-controller-for-stereo-headset-adapter Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Mye gode tilbud nå! Hele sesong 2 av Walking Dead for 70 kroner må jeg plukkes opp! Lenke til kommentar
solz Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Life is strange season pass til 60,- også. (full sesong 74,50,-). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Det kan bli aktuelt =) Er visst en perle jeg har gått glipp av det de, ser mange her inne skryter av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå