danielch Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Disken er nok bare en autorisering/lisens utifra det jeg har forstått, ingen av mine fysiske disker har blitt installert men heller nedlastet. Riiiight... Spillet er selvsagt på disken som på alle andre konsoller. Hvordan i all verden kan noen tro noe annet? Fulgte ikke helt med i timen og gikk utifra at det gjaldt 360. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Forresten en liten etterjuls gave fra meg til en person som ikke har fått prøvd ut Fallout 3. Førstemann til mølla.KDMWX-7QY4K-KMW6X-YFPVH-C4FWZ Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Forresten en liten etterjuls gave fra meg til en person som ikke har fått prøvd ut Fallout 3. Førstemann til mølla. KDMWX-7QY4K-KMW6X-YFPVH-C4FWZ Er den til steam? Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Forresten en liten etterjuls gave fra meg til en person som ikke har fått prøvd ut Fallout 3. Førstemann til mølla. KDMWX-7QY4K-KMW6X-YFPVH-C4FWZ Er den til steam? Xbox 360 regner jeg med Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Er vel en kode for Fallout 3 til 360, ja. Som jo er BC på Xbox One. Fulgte vel med Fallout 4. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Bare jeg som roter, trodde jeg var i "gis bort" tråden for PC. Prøvde Fallout 3 koden på MS store nå, men den er brukt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 XBO 500GB med The Lego Movie Game til 2495kr Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 XBO 500GB med The Lego Movie Game til 2495kr Tror vi tar turen i morra tidlig gitt.. hadde uansett tenkt til å kjøpe den senere, så kan vel like gjerne gjøre det nå? Edit: kanskje på mandag og ikke i morgen . Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Til info så er det dumt å legge ut nøkler i fritekst direkte i forumet da det er bots som ofte fanger de opp da diskusjon er et åpent forum. Send heller kodene i PM. 1 Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 På tide og oppgradere med en ekstern hardisk til min One. Men, hvilken? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Smart produkt: http://www.winbeta.org/news/nyko-data-bank-xbox-one-allows-easy-economical-storage-upgrades Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Lurer på hvor mye Microsoft betalte for Rise of the Tomb Raider, kommer allerede til PC nå i januar. Strålende for meg da, som nesten har kjøpt det til Xbox One siden jeg er så gira på det. Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Slutter Rise of the Tomb Raider tilbudet idag, eller fortsetter tilbudene som er nå, sammen med neste pulje tilbud? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Jeg tipper de skifter ut tilbudstitlene. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Er vel på tirsdag de skiftes ut Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Grøss, sjelden jeg står opp 06:15 i juleferien, men nå har vi fått oss Xbox One hvertfall . 4 Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 På leting etter nytt spill. Var veldig glad i de gamle Call Of Duty spillene, men fjorårets Advanced Warfare var helt forferdelig. Savner ett bra COD spill kjenner jeg og blops 3 er tilgjengelig til 50$ i us store nå. Er Black ops 3 å anbefale? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 (endret) Tja er vel mye av det samme. Veldig high-tech arsenal fokus og selvsagt over the top-action i ekte COD stil. Spillet har en veldig lang enspiller del for COD å være, men det blir for langdrygt de siste timene etter min mening. Online biten har jeg ikke rørt foruten om 1 match Zombies, men den er ganske så betydelig har jeg inntrykk av. Endret 28. desember 2015 av Mala Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Synes BO3 har et strålende gameplay ihvertfall. Litt som Halo 5, stusselig campaign med knakende bra gameplay. Lenke til kommentar
Svartedauden Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 På leting etter nytt spill. Var veldig glad i de gamle Call Of Duty spillene, men fjorårets Advanced Warfare var helt forferdelig. Savner ett bra COD spill kjenner jeg og blops 3 er tilgjengelig til 50$ i us store nå. Er Black ops 3 å anbefale? Absolutt. Jeg kjøpte det i går, og har hatt MANGE timer med morro allerede. Skjønner ikke helt hva jeg får ekstra i superultimatemaxulusion-versjonen. Men gøy er det i allefall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå